Ketvirtadienio vakarą Vilniaus kultūros erdvėje „Kablys“ žinoma nuomonės formuotoja, atlikėja bei verslininkė Simona Nainė surengė savo įkurto prekės ženklo „Nunu“ dešimties metų vakarėlį. Paminėti geros bičiulės sėkmę ir išvysti naujausią jos kurtą kolekciją atvyko būrys žinomų veidų: Natalija Bunk...
„Nunu“
28 straipsnių
„Visada supratau, kad niekas už mane nieko nepadarys. O sėkmė turbūt atėjo dėl to, kad radau veiklą, kurią labai myliu. O kai taip nutinka, tu nebeskaičiuoji darbo valandų, netausoji savęs. Yra posakis, kad atrask mėgstamą darbą ir nereikės nė dienos dirbti. Galiu pasakyti, kad jis yra neteisingas, ...
Verslininkė, prekinio ženklo „Nunu“ įkūrėja Simona Nainė ir didžėjus Jonas Nainys prieš daugiau nei metus įsigijo Kunigiškėse esančius apartamentus. Jau šią vasarą sutuoktiniai čia ne tik mėgavosi ramiu poilsiu, bet ir išskirtiniu interjeru. Juo pasidalinta „Kai koncept“ socialinio tinklo paskyroje.
„Manęs dažnai klausia, kaip aš viską spėju. O atsakymas paprastas – kai darai tai, kas patinka, laiko nebeskaičiuoji. Pavyzdžiui, vakar iš darbo išėjau trečią valandą nakties ir, nors ryte jaučiau miego stygių, mano galva tiesiog virė nuo naujų idėjų. Didelis tempas ir meilė savo darbui mane dar lab...
Simona Nainė – apie netikėtai užsimezgusią bičiulystę su Bunke: anksčiau ji man būdavo „teta Natalija“ (1)
Simona Nainė išgarsėjo dar paauglystėje – tuomet su bičiulėmis ji dainavo populiarioje grupėje „Mokinukės“. Vėliau Laimos Lapkauskaitės auklėtinė užaugo ir tapo grupės „Pinup Girls“ nare. Šiandien Simona ant scenos matoma rečiau – ji sėkmingai vysto prekės ženklo „Nunu“ veiklą, yra aktyvi socialiniu...
Visai neseniai į naujus namus su vyru Jonu įsikėlusi drabužių prekės ženklo „Nunu“ įkūrėja Simona Nainė vis dar gyvena kraustymosi rūpesčiais. Įsirengimo darbai namuose dar nebaigti, tačiau naujoje šeimos virtuvėje ant stalo jau dabar ruošiamos gardžiausios vaišės.
Pandemija daugeliui suteikė atokvėpio akimirkų ir paskatino gyventi lėčiau, tačiau prekės ženklo „Nunu“ įkūrėja Simona Nainė savojo tempo nesulėtino. Veikiau priešingai – įsisuko į dar daugiau veiklų.
Vis dažniau „influenceriai“ keliasi į el. parduotuves ir siūlo asmeninius produktus: ką tai reiškia kitiems verslams? (3)
Influenceriai, kurie užaugino visą armiją sekėjų soc. tinkluose ir iki šiol uždirbdavo iš svetimų prekių reklamos bei pardavimo, vis dažniau atsidaro el. parduotuves, siūlydami asmeninius produktus ir paslaugas. Jau eilę metų savo drabužius po „Nunu“ prekiniu ženklu kuria Simona Nainė, Agnė Jagelavi...
Daugeliui vasara ir ruda, įdegusi oda – neatsiejami dalykai. Kartais net atostogų sėkmę matuojame pagal įdegio intensyvumą: kuo labiau įrudusi oda, tuo neva atostogos geresnės. Prekės ženklo „Nunu“ įkūrėja Simona Nainė neslepia ir pati turėjusi besaikių saulės vonių, tačiau jų palikti pėdsakai žinom...
Pozityvi, pasitikinti ir autentiška. Tai tik keli epitetai, kuriais galima apibūdinti žaviąją prekės ženklo „Nunu“ įkūrėją Simoną Nainę. Kas Simonai padėjo įveikti kompleksus ir įgyti pasitikėjimo? Kodėl ji moteris juokais prilygina automobiliams? Ir ką iš moterų atima socialiniai tinklai?
Prekinio ženklo „Nunu“ kūrėja, dainininkė Simona Nainė yra viena tų influencerių, kurios populiarumu nesiskundžia net ir bėgant metams. Su merginų grupe „Mokinukės“ išgarsėjusi atlikėja iki šiol išlieka viena įdomiausių ir mylimiausių personų pramogų versle, todėl, ko gero, nėra ko stebėtis, kad ji ...
„Nebus čia taikos!“ – taip į stiliaus dvikovą iškvietęs prekės ženklo „Nunu“ įkūrėją Simoną Nainę, pareiškė stilistas Joringis Šatas. Vos penkios minutės ir du skirtingi drabužių deriniai – ar pavyks Simonai pranokti stilistą?
Savo verslą vystanti Simona Nainė buvo priėjusi liepto galą: viskas, ką kūrė iš širdies, per akimirką vos nesugriuvo (5)
Prieš penkerius metus savo drabužių verslą įkūrusi Simona Nainė į jį sudėjo visą save. Tačiau neseniai ji buvo priėjusi liepto galą – viskas, ką ji kūrė iš širdies, per akimirką vos nesugriuvo: „Buvau pavargusi emociškai, fiziškai“.
Norintys šią vasarą Vilniuje patirti nuotykių ir pramogų, gauti žinių ir susirasti naujų draugų kviečiami tapti turizmo savanoriais. Tokiu gali tapti kviekvienas, mėgstantis pasivaikščioti senamiestyje ir mylintis savo miestą. Vilniečiai kviečiami svetingai pasitikti vasarą Vilniaus gatves užplūsian...
Nors artimiausią savaitę sinoptikai žada grįžtančią žiemą, kalendorius neleis sumeluoti – iki vasaros teliko kiek daugiau nei du mėnesiai. Tad laikas susirūpinti savo formomis ir pamiršti riebius kepsnius trečią nakties. Žinomos pramogų pasaulio atstovės Gintarė Gurevičiūtė ir Simona Nainė puikiai ž...
Grupės „Pinup Girls“ atlikėja bei projekto „Žvaigždžių duetai“ dalyvė Simona Nainė duonai uždirba ne tik striksėdama ant scenos, bet ir rūpindamasi žaibiškai išpopuliarėjusiu savo kūrybos vaisiumi – prekės ženklu „Nunu“.
Moters dieną dėmesio, gėlių ir komplimentų nebūna per daug. Ta gražia proga DELFI kartu su Simona Naine ir kokteilių klubu „Pantera“ skelbia konkursą ir dalinasi įkvepiančiomis mintimis, kaip padaryti šventę ne tik brangiam žmogui, bet ir laimėti pasakišką prizą. Ir net ne vieną!
Visos moterys žiemą stengiasi rengtis ne tik šiltai, bet ir stilingai. O tai padaryti nėra paprasta. Tačiau pasitelkus fantaziją, viskas įmanoma.
Daugybę metų sceniniu grupės „Pinup Girls“ įvaizdžiu kartu su kolegėmis besirūpinanti dainininkė Simona Nainė prieš porą savaičių virtualioje erdvėje pasidalino idėjomis, kaip pasipuošti šaltuoju metų laiku. Itin aktyviai save realizuojanti mergina tuo neapsiriboja ir jau ateinantį šeštadienį koktei...
Dainuojančios, vaidinančios, piešiančios scenos žvaigždės savyje atranda vis daugiau talentų. Savo kūrybiškumą ne tik dainose, bet ir knygų vaikams rašyme bei rūbų dizaine atrado dainininkė Erica Jennings. Simona Nainė įkūrė prekės ženklą „Nunu“, radijo laidų ir renginių vedėja Simona Albavičiūtė – ...