Viena ryškiausių jaunosios kartos Lietuvos drabužių dizainerių Ugnė Martinaitytė ir jos prekės ženklas „OHMY“ sugrįžta su 2019-20 m. rudeniui ir žiemai skirta kolekcija moterims, kurią dizainerė pavadino „Be garso“ (angl. „Soundless“). Tai jau septintoji jos kolekcija ir pirmoji, kurioje U. Martinai...
OHMY
9 straipsnių
„Gilus vanduo“ – taip naujausią, 2019 m. pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją pavadino dizainerė Ugnė Martinaitytė. Prekės ženklo „OHMY“ įkūrėja plačiai žinoma kaip lietuviškos minimalistinės mados vėliavnešė, kuri į savo kuriamas kolekcijas nuolat integruoja užuominas apie socialines problemas, l...
Kiek kartų esate burnoję, jog lietuviška mada dėl savo kainos yra prieinama tik daliai šalies gyventojų? Visa laimė, yra vienas būdas dizainerių kūryba pasipuošti pernelyg nenuskriaudžiant piniginės. Apie sostinėje šią savaitę vykstantį išpardavimą žinojo tik laimingieji, dalinęsi kalbomis iš lūpų į...
Nuo šio ketvirtadienio iki šeštadienio Kaune, o kitos savaitės antroje pusėje ir Vilniuje, vyks „Didysis LT dizainerių išpardavimas: Ruduo/Žiema“. Jau penktąjį sezoną vykstantis pusiau slaptas renginys yra didžiausias tokio pobūdžio lietuviškos mados išpardavimas.
Ketvirtadienio vakarą sostinės Socialinių mokslų kolegijoje startavo mados aistruoliams skirtas renginių ciklas „Suprasti madą“.
Naujausia dizainerės Ugnės Martinaitytės prekių ženklo „OHMY“ rudens/žiemos kolekcija „Aviatorius“ yra įkvėpta aktyvios, sportiškos moters, kuri niekada nepamiršta urbanistinės elegancijos, net būdama ekstremalumo viršūnėje, rašoma pranešime spaudai.
Penktadienio vakarą sostinės Šiuolaikinio meno centre įvyko jubiliejinė, 20-oji „Mados Infekcija“, leidusi skrupulingai apžiūrėti Lietuvos ir kaimyninių šalių kūrėjų diktuojamas madas.
Ar žinojote, kad šiomis dienomis Vilniuje vyksta lietuviškos mados išpardavimas? Greičiausiai, ne. Apie ketvirtą kartą vykstantį mados renginį sužinoma iš lūpų į lūpas, o akyliausiems nepraslysta renginio reklama socialiniuose tinkluose. DELFI Stilius nepraleido progos pasižvalgyti, ką ir už kokią k...
Drabužių dizainerių bendri projektai – vadinamosios kolaboracijos – su didžiaisiais prekių ženklais seniai nebėra naujiena, tačiau dizainerio kūrybinis duetas su mados tinklaraštininku Lietuvoje atsitiko pirmąkart. Minimalistinę madą didmiesčio gyventojams kurianti kostiumo dizainerė ir prekių ženkl...