Pastaruoju metu socialiniai tinklai tiesiog sprogsta nuo įvairiausio plauko juokelių ir pašiepiančių komentarų BMW markės automobilių vairuotojų bei stotelių tema. Sukluso ir kol kas drastiškų avarijų nepadarę prabangesnių automobilių vairuotojai – kaip pažaboti galingą „žvėriuką“, norint, kad situa...
Paulius Samėnas
12 straipsnių
Jau visai netrukus vairuotojai turės keisti savo automobilio padangas. Šaltuoju laikotarpiu vasariniai ratų komplektai dažniausiai keliauja į sandėliukus, garažus ar balkonus, juos pakeičiant žieminiais. DELFI domisi, ko reikėtų nepamiršti ir ko vengti norint, kad sandėliuojamos padangos tarnautų il...
Artėjant lapkričiui paūmėjo visų vairuotojų galvos skausmas – vasarinių padangų keitimo žieminėmis darbai. Pagal įstatymą iki 10 dienos privaloma automobilio padangas pasikeisti į žiemines, tačiau jos nebūtinai turi būti dygliuotos. Tad kokias rinktis?
Artėjant padangų keitimo sezonui vairuotojai vis dažniau susimąsto, ar dar vieną žiemą tarnaus žieminės padangos, o gal geriau pirkti naujas? DELFI klausia specialistų patarimų, kaip išsirinkti geriausiai automobiliui tinkančias padangas ir kokių klaidų šiukštu nedaryti.
Pasibaigus žiemos sezonui, vairuotojams dažnai kyla klausimų, kur ir kokiomis sąlygomis laikyti pakeistas padangas. Ekspertų teigimu, neapgalvotas elgesys gali ne tik jas sugadinti, bet ir sukelti gaisrą. Būtent dėl tų priežasčių automobilių savininkai vis dažniau renkasi servisus, kurie siūlo padan...
Atėjus padangų montavimo laikotarpiui, vairuotojai vis dažniau garažuose dirbančių abejotinų meistrų paslaugas iškeičia į servisų. Tokį savo pasirinkimą jie aiškina taip: geresnė paslaugų kokybė. Servisų atstovai teigė, kad pasikeitus valiutai, kainos nekito. Tačiau dėl vis dar egzistuojančių garažų...
Artėja laikas, kada vairuotojai žiemines padangas pakeis į vasarines. Pagal Kelių eismo taisykles (KET), po balandžio 10 dienos draudžiama eksploatuoti automobilius su dygliuotomis padangomis. Tačiau atsiranda tokių, kurie žiemines padangas naudoja ištisus metus. Pasak specialistų, tai gali pakenkti...
Per žemas padangų slėgis – labai dažna vairuotojų klaida, kurios geriau nedaryti. Automobilių specialistai sako, kad taip padanga kur kas greičiau dėvisi ir deformuojasi, o blogiausiu atveju ji gali netgi sprogti.
Specialistai sako, kad dažniausiai padangas sugadina į jas įsmigę vinys ar medvaržčiai. Tokių skylių užlopymas kainuoja keliasdešimt litų. Tačiau DELFI jie pripažino, kad yra ir gerokai rimtesnių gedimų, kurių kai kada šalinti tiesiog neapsimoka.
Nuo praėjusios savaitės Lietuvos keliais jau nebegalima važinėti dygliuotomis padangomis. Nors prieš vasaros sezoną visi vairuotojai raginami pasikeisti padangas, tačiau daug kas susimąsto, ar verta žieminį automobilio „apavą“ pakeisti vasariniu.
Jau kurį laiką Lietuvoje veikia paslauga, kai profesionalus automechanikas jūsų automobiliui gauna techninės apžiūros atlikimą patvirtinantį dokumentą. Verslininkai tai vadina tiesiog „technine apžiūra be rūpesčių“.
Specialistai sako, kad automobilį paruošti reikia ne tik žiemai, bet ir pavasariui. Tiesa, abiejų sezonų vairuotojams tenkantys darbai labai skiriasi. Kone vienintelis panašumas – automobilio „apavo“ keitimas. Tačiau tai nėra vienintelis darbas, kurio nevertėtų pamiršti pašvietus šiltesnei pavasario...