Tos dienos, kai „Peugeot GTi“ buvo visų geidžiamas hečbekas, jau seniai praeityje. Taip buvo, kai pasirodė „Peugeot 205“, o dabar praėjo ne vienas dešimtmetis ir „Peugeot“ jau gamina 208-uoju modelio numeriu paženklintą mažąjį hečbeką, rašo autoevolution.com.
Peugeot 208 GTI
5 straipsnių
Nors reklamoje visada pasistengiama pagražinti realybę, tačiau kartais įvyksta ir atvirkščiai: na, koks gamintojas savo automobilio reklamoje rašytų, kad jame „pasijusite tarsi karte“? Pasirodo, „Opel“ tai gali. Bet sportiškas gamintojo mažylis „Adam S“ ne tik pasiekia 150 AG, bet yra tikrai kur kas...
Jurgis Paplaitis, „Motorai“ Su šiuo automobiliu mano pažintis vyko lenktynių trasoje, o ne įprastai bandant, kaip kitus automobilius. Žinoma, neturiu jokių abejonių, kad „žiedas“ ir yra ta vieta, kurioje reikia bandyti „karštus“ hečbekus, bet įsitikinau, kad „Peugeot 308 GTi“ (ir ypatingai mūsų band...
Ramūnas Pletkus, DELFI Turiu iš karto prisipažinti – nelabai dažnai nutinka taip, kad išankstinį atsargų mano skepsį koks nors automobilis nušluotų be ceremonijų. Tad ir šį kartą nutiko ne taip. Nutiko gerokai įdomiau. „Peugeot 208 GTi“ mano išankstinį požiūrį iš pradžių sutraiškė, vėliau sutrynė į ...
Vokiečių leidinio „Autobild“ šaltiniai atskleidė, kad po sportiško „Ford Focus RS“ premjeros jau galime nekantriai laukti „karšto“ mažylio „Ford Fiesta RS“. Teigiama, kad B klasės sportiškų hečbekų segmente „Ford Performance“ padalinys žada pasiūlyti ekstremaliausią produktą.