Birželio mėnesį lietuviai vejų šienavimui aplink namus ir sodybas įdarbino sodo traktoriukus. Prekybos centro internete „Pigu.lt“ duomenimis, šios technikos pardavimai birželį augo 90 procentų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023-iaisiais.
PHH Group
19 straipsnių
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje „PHH Group“ Marketplace‘as, kuris Lietuvoje veikia „Pigu.lt“ vardu, mažina komisinius mokesčius šioje e. prekyvietėje dirbantiems pardavėjams. Nuo balandžio mėnesio tarifai mažinami pagrindinėms Marketplace‘o prekių kategorijoms.
Pigu Hobbyhall Group (PHH Group), the leading e-commerce Group in the Baltics and Finland that operates Pigu.lt in Lithuania, 220.lv in Latvia, Kaup24.ee and Hansapost.ee in Estonia and Hobbyhall.fi in Finland, announced today that Dariusz Wcislo has taken over as CEO of the group. He succeeds Flori...
Baltijos šalyse ir Suomijoje pirmaujančios e. prekybos grupės „Pigu Hobbyhall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, vadovo pareigas pradeda eiti Dariusz Wcislo. Jis kompanijos vairą perėmė iš Florin Filote, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Remiantis „Edge by Ascential“ atlikto tyrimo duomenimis, 2022-2027 m. trečiųjų šalių pardavimai internete, prekyvietėse (angl. marketplaces) bus didžiausi ir sparčiausiai augantys, vertinant visą mažmeninės prekybos sektorių. Pasikeitę vartotojų prioritetai aiškūs – komfortiškai apsipirkti vienoje v...
AB „HISK“ valdyba liepos 26 d. naujuoju įmonės generaliniu direktoriumi paskyrė Robertą Ziminskį, iki šiol ėjusį tarptautinės grupės „PHH Group“ vykdomojo direktoriaus pareigas. Vadovo pareigose jis keičia reikalingus strateginius pokyčius įmonėje pradėjusį Rolandą Zabilevičių, kuris tęsia darbą įmo...
Prieš du mėnesius „PHH Group“ atidarytas Marketplace Suomijoje jau džiugina rezultatais. Sėkmingai įgyvendinta 12 000 užsakymų – beveik pusė jų – Lietuvos pardavėjų prekės. Taigi, apžvelgsime aspektus, kuriuos reikia žinoti, norint sėkmingai plėsti pardavimus į užsienio rinkas.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...
„PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekių ženklus Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse, plečia savo veiklą ir atvers prekyvietę Suomijoje.
„PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekės ženklus Latvijoje („220.lv“) ir Estijoje („Kaup24.ee“, „Hansapost.ee“), nuo gegužės išplės veiklą ir atvers savo prekyvietę Suomijoje. Daugiau nei 4000 pardavėjų turinti Baltijos šalių savo starto dieną taps ir didžiausia ...
Kiniška technika Lietuvoje pabrangsta kartais ir slepia tikrąją savo kilmę: vartotojas nuo „permokėjimo“ turi saugotis pats (2)
Elektriniai masažuokliai, sporto įranga, plaukų džiovintuvai ar įvairiausi kiti prietaisai – Lietuvoje didelėmis kainomis siūlomi produktai, kurie beveik tokie patys Kinijoje parduodami ir keliais kartais pigiau. Ar čia Kinija kopijuoja Lietuvos prekes ir pardavinėja pusvelčiui, ar Lietuvos verslini...
Įvardijo, kas klientą gali taip smarkiai nuvilti, kad nepadės nei kompensacija, nei papildoma nuolaida (4)
„Lojalumas e-komercijoje: turiu nuojautą, kad tikitės išgirsti šį tą kitko, nei noriu papasakoti“, – šyptelėjo pranešimą LiMA konferencijoje „E-commerce: marketing update'23“ skaičiusi „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. 2022 metais išvestas vartotojo lojalumo indeksas nedžiugina – visų tipų...
Didžiausių nuolaidų diena ar net savaitė metuose pamažu įsigali ir Lietuvoje. Kaip skelbia elektroninių parduotuvių atstovai, šių metų pardavimai mušė rekordus.
Lapkričio 11 dieną prekybos centras internete „Pigu.lt“ Vienišių dienos proga atidarys šventinių nuolaidų maratoną. Vėliau, lapkričio pabaigoje, jį pratęs „Black Friday“ pasiūlymai, ypač laukiami pirkėjų, kurie iš anksto dairosi dovanų Kalėdoms. Tokį prieššventinį ritmą suplanavo visi e. prekybos ce...
15 metų sukaktį švenčiantis prekybos centras internete „Pigu.lt“ vos per porą metų tapo e. platforma su 4 tūkst. pardavėjų, kurie Lietuvos, Latvijos ir Estijos pirkėjams siūlo didesnį nei 2 mln. prekių asortimentą. Sesijų skaičius „Pigu.lt“ ir jos broliškose e. prekybos platformose Baltijos šalyse s...
Po įspūdingų šuolių prekyba internetu užsiaugino „tobulą kuprą“: kol vieni jaučiasi apskabyti, kitiems tęsiasi aukso amžius (1)
Pandemija, infliacija, karas – vos per keletą metų pasaulis susidūrė net su trimis milžiniškais iššūkiais, kirtusiais žmonijos sveikatai, saugumui ir finansiniam stabilumui. Nors pastarųjų įvykių kontekste rinkai suduotas stiprus smūgis, vieni jos žaidėjai sunkumus atlaikė geriau nei kiti. Vienas iš...
Prekybos centras internete „Pigu.lt“ atidarė išparduotuvę, kurioje pigiau siūlomos prekės su defektais, mechaniniais pažeidimais ar produktais po remonto, rašoma pranešime spaudai.
Baltijos šalių e. prekybos įmonės „PHH Group“, kuri valdo tokius prekės ženklus kaip „Pigu.lt“, „220.lv“, „Hansapost.ee“, „Kaup24.ee“, „HobbyHall.fi“, akcininkai, vedini kompanijos „MidEuropa“, investuoja daugiau nei 20 mln. eurų į e. komercijos ir e. prekybos platformos (marketplace) plėtrą. Tai – ...
Baltijos šalių e. prekybos rinkos lyderės „PHH Group“, kuri valdo tokius prekės ženklus kaip „Pigu.lt“, „220.lv“, „Hansapost.ee“, „Kaup24.ee“, „HobbyHall.fi“, akcininkai, vedini kompanijos „MidEuropa“, investuoja daugiau nei 20 mln. eurų į e. komercijos ir e. prekybos platformos (marketplace) plėtrą...