Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje, rašoma praneš...
Povilas Drižas
88 straipsnių
Nuo sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja didesni tarifai degalams. „Viada“ prognozavo, kad dyzelino litras brangs 16 ct. Transportininkai sako, kad brangimas gali būti iki 13 ct.
Nuo sausio 1 d. Lietuvoje įsigalioja didesni tarifai degalams. „Viada“ prognozavo, kad dyzelino litras brangs 16 ct. Transporto įmonės jau sureagavo į šiuos pokyčius ir sako, kad degalus pils Lenkijoje, aplenkdamos mūsų degalines.
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. Taip pat, transporto sektorius kritiškai kalba apie kasmet griežtėjančią ir, jų teigimu, perteklinę regul...
Socialinė apsaugos ir darbo ministerija kitiems metams siūlo patvirtinti beveik pusantro karto mažesnę užsieniečių įdarbinimo kvotą – 24 830. Jeigu bus patvirtintas drastiškai sumažintas kvotos dydis, verslas bus priverstas darbo vietas kurti ir investicijas kreipti į kitas šalis, rašoma pranešime s...
Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas sako nesuprantantis tam tikrų valdžios sprendimų vykdant šalies migracijos politiką. Anot jo, politikai įvardindami žmones atvykusius iš trečiųjų šalių grėsme elgiasi neatsakingai, o konkrečių argumentų pagri...
Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) siūlo 2025 metams patvirtinti maksimalų užsieniečių įdarbinimo kvotos dydį. Tokį siūlymą aljansas pateikė Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai bei kitoms atsakingoms valstybės institucijoms, rašoma pranešime spaudai.
Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), vienijantis didžiausias sektoriaus įmones Lietuvoje, tapo Tarptautinės kelių transporto sąjungos IRU asocijuotu nariu.
Dingus krovinių srautui iš Rytų Klaipėdos uostas atsidūrė savotiškoje „logistinėje skylėje“ ir prarado milijonus tonų krovinių. Tačiau tai unikalus ir visos valstybės saugumui būtinas objektas, kurio ateitis pakankamai šviesi – 80 proc. krovinių pasaulyje pervežama laivais. Tačiau tam, kad išnaudotu...
Vis garsiau kalbant apie tvarumą ir CO2 mažinimą, transporto įmonės žvalgosi ir į elektrinius vilkikus. Tiesa, jų naudojimas nėra masinis, nes stabdo infrastruktūra ir teisinio reguliavimo trūkumai.
Lietuviai tradiciškai konkuruoja su lenkais. Tai didesnė rinka, kurios verslo žaidimo taisyklės kiek kitokios. Visgi, į ten patekti trokštama.
Lietuvos transporto sektoriuje pokyčiai – prasidėjo migracija iš Lenkijos, kur mūsiškiai, bijodami Mobilumo paketo, buvo perkėlę dalį verslo, atgal į tėvynę.
Situacija pasienyje su Baltarusija išlieka nepakitusi: srautai nemažėja, sąlygos vairuotojams išlieka prastos (2)
Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas Giedrius Mišutis teigia, kad pasienyje su Baltarusija krovininio transporto srautas ir toliau išlieka didelis, tačiau pažymi, jog situacija nėra tragiška. Tuo metu vežėjai toliau skundžiasi nepalankiomis laukimo sąlygomis palaukimo aikštelėse vyksta...
Dalis Lietuvos transporto įmonių išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau su siaubu laukia valdžios sprendimo, kuris paliestų jose vairuotojais dirbančius baltarusius ir rusus. Tokių žmonių dešimtys tūkstančių, o jų įdarbinimas gali būti dar labiau apribotas.
Lietuvos krovinio kelių transporto paslaugų eksportas 2023 metais pasiekė 5,87 mlrd. eurų – 5,6 proc. daugiau nei 2022 metais, rodo Lietuvos banko duomenys. Tačiau trečdalį šalies paslaugų eksporto sukuriantis sektorius pernai išgyveno sudėtingą laikotarpį, teigia Tarptautinio transporto ir logistik...
Lietuvos transporto įmonės jau atvirai kalba, kad atėjo ne patys linksmiausi laikai.
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus statistiką, rodančią, kad kelių transporto įmonės praėjusiais metais ir krovinių vežė daugiau, vežėjų atstovai kraipo galvomis ir sako, kad realybė absoliučiai priešinga – 2023-ieji buvo ypač blogi, ir nėra priežasčių manyti, kad šiemet bus geriau.
Nacionalinio saugumo komisijai (NSK) siūlant dar dviejuose pasienio su Baltarusija punktuose stabdyti prekių, transporto ir asmenų judėjimą, Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas teigia, kad tai turės minimalų poveikį lietuviškam verslui. Tuo met...
Neįtikėtini vaizdai iš ūkininkų protesto Prancūzijoje: išdaužė lietuvių įmonės vilkiko langus, padegė priekabą (58)
Žemdirbių protestai Prancūzijoje nė iš tolo neprimena taikaus ir tvarkingo renginio, kuris praėjusią savaitę vyko Vilniuje. Delfi gavo vaizdo įrašų, kuriuose matyti, kad protestas Vakarų Europos šalyje įgavo riaušes primenančių atspalvių, šalyje blokuojami keliai, gadinamas turtas. Nukentėjo ir liet...
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina, kaip sudėtingus – ekonomikos nuosmukis ir geopolitinė įtampa apribojo tarptautinės prekybos augimą, todėl krovinių vežimo rinka išliko labai nestabili. Taip pat, transporto sektorius ir toliau kritiškai vertina kvotas, skirtas žmonių ne i...