Garsi amerikiečių dainininkė ir dainų autorė Taylor Swift priverčia kiekvieną gerbėją pasijusti taip, tarsi jis būtų geriausias jos draugas. Pasaulinio garso vartotojų ir pirkėjų elgsenos specialistas Kenas Hughesas, birželio 3 dieną skaitęs pranešimą vadovų konferencijoje EBIT, mano, kad prekės žen...
prekės ženklai
24 straipsnių
Bandė parduoti žinomų prekių ženklų drabužius per „Vinted“, bet paskyra buvo užblokuota: net ir kvitai nepadėjo (1)
Drabužius per naudotų drabužių mainų ir prekybos platformą „Vinted“ pardavinėjanti Marija piktinasi startuolio politika. Ji teigia, kad pardavimui įkėlus žinomų prekės ženklų drabužių jos paskyra buvo užblokuota ir net pateikus pirkimo įrodymus situacija nesitaiso. Tuo metu „Vinted“ pateikė gaires, ...
Meilė madai ir žavėjimasis tam tikrų dizainerių prekiniais ženklais mūsų galvoje esantį svajonių pirkinių krepšelį užpildo neapsakomomis sumomis. Vienintelė išeitis įsigyti prabangaus prekinio ženklo drabužį pigiau – pirkti klastotę ir remti nelegalų verslą arba ieškoti to drabužio antrinėje rinkoje...
Naujausia apklausa rodo, kad kokybės ženklinimas padeda išsirinkti maisto prekes tiems žmonėms, kurie ypač vertina produktų kokybę. Tačiau panašu, kad ne visi pirkėjai pakankamai žino apie skirtingus kokybės ženklus, sutinkamus Lietuvos rinkoje. „Lidl Lietuva“ užsakymu bendrovės „Norstat“ atliktos a...
Itin žinomos įmonės rinkodaros vadovas: nors lojalių klientų turime nedaug, sėkmę pasiekiame kitais būdais (2)
Kompanijos grąža – vienintelis rodiklis, kuris rūpi. Svarbiausia rinkodaros užduotis – išsiskirti, o išlaikyti jau esamą klientą yra kur kas pigiau nei pritraukti naują. Šiuos ir panašius plačiai paplitusius požiūrio kampus „Omniva LT“ rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis linkęs paneigti ir savo kas...
Kad ir kaip anksti pradedame galvoti apie artėjančias šventes, įgyvendinti suplanuotų Kalėdinių dovanų sąrašą, nustebinti artimuosius kažkuo kitu nei anąmet, o kartu ir įtilpti į suplanuotą biudžetą, būna nelengva. Idėjų šįkart sėmėmės „OutShop.lt“ šią savaitę Vilniuje organizuojamame „Vienetinio di...
Bene kiekvienas yra susiduręs su situacija, kai matuojantis drabužius ar batus parduotuvėje netinka įprastas dydis. Pavyzdžiui, mano batų dydis yra 38, bet iš tikrųjų tai nieko nereiškia, nes, priklausomai nuo prekės ženklo ir batų modelio, galiu avėti nuo 37 iki 39 dydžio batus. Daugumą vartotojų v...
Ekonominio neapibrėžtumo laikais gyvenantys lietuviai dėmesį vis dažniau kreipia į vieną prekių kategoriją – tai privačių prekės ženklų produktai. Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės teigimu, per pirmus devynis šių metų mėnesius, palyginti su tokiu pat laikotarpiu pernai, p...
Nors „Lidl“ parduotuvių tinklas į Lietuvos rinką atėjo vos prieš kiek daugiau nei šešerius metus, jis netruko suburti ištikimų pirkėjų ratą. Čia apsiperkantys žmonės puikiai ir tik šiose parduotuvėse randamą privačių prekės ženklų produkciją. Geras kainos ir kokybės santykis, platus produktų pasirin...
Vis laukiate nuolaidų varškės sūreliams ar vištienai? Kitą kartą, norėdami apsipirkti pigiai ir sumaniai, užuot skubėję į akcijų skyrių, patikrinkite prekybos tinklų privačių prekių ženklų asortimentą. Jame paprastai sutinkama kiekvienam prieinama, aukštos kokybė produkcija už patrauklią, mažesnę ka...
Privačius prekės ženklus rečiau matome televizijos reklamose ar spaudoje, bet vis dažniau – savo pirkinių krepšeliuose ir namuose. Ekspertai neabejoja, kad dabartinės ekonominės aplinkybės pasaulyje šiai kategorijai gali atnešti dar geresnius laikus ir galimybę su pirkėjais užmegzti artimesnį ryšį.
Aukštosios mados prekės ženklai – tokie, kaip „Chanel“, „Hermes“, „Prada“, „Louis Vuiton“ ir kiti – laikinai nutraukė komercinę veiklą Rusijoje. Visgi jie sulaukė nemažai kritikos dėl delsimo priimti tokį sprendimą.
BMW atsiradimo istorija yra verta gero serialo: darbininkai iš Dachau, „krikštatėviai“ su meilužėmis ir sprendimas finansuoti Jugoslaviją (4)
Ta kompanija BMW, kurią Jūs pažįstate šiandien kaip puikių automobilių ir motociklų gamintoją, turėjo daug „tėvų“: Gustavas Otto, Karlas Rappas, Josefas-Franzas Poppas, Camillo Castiglioni – visi jie atliko reikšmingus vaidmenis, kad atsirastų tai, ką Jūs šiandien vairuojate.
Spalio mėnuo – paskutinė galimybė pasinaudoti Europos Komisijos ir Europos Sąjungos (ES) Intelektinės nuosavybės tarnybos parama, norintiems apsaugoti savo intelektinę nuosavybę. 2021 m. numatytas 20 mln. eurų fondas, prašymą kompensacijai gali teikti visos Lietuvos mažos ir vidutinės įmonės (MVĮ), ...
Tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai“ duomenimis, daugiau nei trečdalis – 36 proc. – lietuvių, rinkdamiesi ir pirkdami produktus, atkreipia dėmesį į žaliavą, iš kurios pagaminta pakuotė, galimybę ją rūšiuoti ir perdirbti. O pasaulyje ši vartotojų dalis dar didesnė. Pakavimo bendrovės „Trivium Packagin...
LOGIN 2021. Rokas Jurkėnas: 3 priežastys kodėl prekiniai ženklai naudojantys “No Code” nokautuos konkurentus (1)
LOGIN 2021 pranešėjai šiemet aptaria labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamos temas, tokias kaip vakcinų kūrimas, digitalizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo ...
Ekspertas apie „TikTok“ fenomeną: kodėl vienos naujovės mums – nė motais, o dėl kitų pasaulis pameta galvas? (3)
Dr. Darrenas Colemanas – „Wavelength Marketing“ agentūros įkūrėjas, turintis daugiau kaip 20 metų patirtį su B2B ir B2C prekės ženklais. Mokslų daktaras per savo karjerą yra dirbęs su tokiomis organizacijomis kaip „Orange“, „Maybank“, „Nikon“, „Standard Life“, „Pepsi“, BUPA, „Dubai Porperties“ ir „U...
Vykdydama aktyvią eksporto plėtrą viena didžiausių Baltijos šalyse gėrimų gamintoja „MV GROUP Production“ lietuviška produkcija sudomina net ir tokias tolimas bei egzotines šalis kaip Nigerija, Burundis ar Vietnamas. Bendrovės pardavimo pajamos iš eksporto rinkų pernai kilo beveik 30 procentų, o dal...
Šiais laikais, atsižvelgdami į pirkėjų poreikius ir besikeičiančius jų pirkimo įpročius, didieji prekybos tinklai vis dažniau siūlo ne tik įprastus produktus, tačiau ir įdomesnės, šviežios produkcijos, ekologiškas ar tik to tinklo unikalias prekes, kurios žymimos privačiu prekybininko prekės ženklu.
Ekspertai prognozuoja, kad šiemet gerokai išaugs kalėdinių eglučių pardavimai – išties, juk dėl pandemijos šventes rekomenduojama švęsti savo namuose, nelankant giminių ar draugų, tad ir jaukių kalėdinių burbuliukų rasis daug daugiau. Viena, kas nesikeičia – tai noras dalintis dėmesiu ir dovanoti. J...