Pirkdami maisto produktus, ant etikečių matome gausybę įvairių ženklelių ir kiekvienas jų turi kitokią reikšmę arba netgi gali klaidinti. Kaip nepasimesti ženklų labirinte ir būti tikriems, ką perkame? Sertifikavimo įstaigos „Ekoagros“ vadovė Virginija Andrulė pateikia vertingų patarimų, kaip atskir...
prekės ženklas
100 straipsnių

Prekių ženklas (angl. brand; įdagas) – grafinis ženklas, žodis ar žodžių junginys, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui (įmonei) priklausančias prekes nuo kitam asmeniui (įmonei) priklausančių prekių. Prekinis ženklas yra vienas rinkodaros, reklamos elementų. Geras prekių ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda nemažai naudos.
„McDonald’s“ tapo vertingiausiu restoranų prekės ženklu pasaulyje, pirmą kartą per dešimtmetį nukarūnavusiu „Starbucks“, praneša užsienio žiniasklaida.
Jei negalite jų įveikti, prisijunkite prie jų. Tokia yra „Forever 21“ vardo išsaugojimo strategija, kai paskutinės likusios parduotuvės uždaromos, o prekės ženklas taiko modelį, panašų į tą, kurį pasitelkia jo internetiniai konkurentai.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir kitos priežiūros institucijos pastaruoju metu vis dažniau skiria baudas už klaidinančią komunikaciją. Ypač daug dėmesio skiriama medicininių paslaugų reklamai, kurioje negalima teikti garantijų dėl rezultato, naudoti „prieš ir po“ nuotraukų ar skelbti ...
Nuo privačių prekės ženklų iki išsamių produktų tyrimų: kaip „Lidl“ užtikrina legendinę aukštą kokybę už žemą kainą? (7)
Aukštos kokybės maisto produktai neturėtų būti prabangos prekės, kurias galima įsigyti tik ypatingomis progomis. Būtent tokį principą taiko prekybos tinklas „Lidl“, siekdamas, kad kokybiški produktai būtų prieinami visiems. Griežtai atrinkti tiekėjai, pažangi kokybės kontrolė ir privatūs prekės ženk...
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pastebi, kad pirkėjai vis dažniau renkasi privačių prekės ženklų gaminius – virš 60 proc. pirkinių krepšelių galima rasti privačių prekės ženklų produktų. Tai nulemia praktiški sprendimai – šios kokybiškos, pigesnės alternatyvos padeda sumaniau planuoti kasdieni...
Žinomi prekės ženklai stiprina pozicijas: kodėl jie vis dar laimi prieš privačius prekių ženklus? (1)
Nors pasaulinės tendencijos rodo augantį privačių prekės ženklų populiarumą, vartotojų pasitikėjimas gerai žinomais prekių ženklais išlieka tvirtas. Naujausias tyrimų agentūros „RAIT Custom Research Baltics“ atliktas tyrimas atskleidė, kad mėsos kategorijos lyderiai ne tik išlaikė, bet ir ženkliai p...
SBA bendrovės „Utenos trikotažas“ dukterinė įmonė „Aboutwear“ su Vokietijos bendrove „About You GmbH“ taikos susitarimu baigė ginčą dėl prekių ženklo „About“, rašoma per biržą išplatintame įmonės pranešime. Pagal gruodžio 9 d. pasirašytą sutartį, Vokietijos bendrovė sumokėjo 2 mln. eurų kompensaciją...
Kalėdinės dovanos ne vienam tampa tikru galvos skausmu. Norisi padovanoti tai, kas artimuosius iš tikrųjų pradžiugintų ar nustebintų, kas parodytų rūpestį, meilę ir šilumą. Prekybos centrų lentynoms lūžtant nuo įvairiausių smulkmenų, o el. parduotuvėms – nuo akcijų ir pasiūlymų, lietuviško dizaino n...
Laurita Butkevičienė, gerai žinomo Lietuvos krepšininko Arno Butkevičiaus žmona, praėjusią savaitę oficialiai paskelbė drabužių prekės ženklo pradžią ir atvėrė studijos duris, į šventę sukviesdama artimiausias drauges bei krepšininkų antrąsias puses.
Darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo ekspertė Olga Kairienė laidoje teigia, kad norint tapti atpažįstamu ir pasiekti didesnį matomumą, vien ekspertizės nepakanka – būtina atskleisti asmenybę, kuri būtų įdomi ir autentiška. Anot jos, svarbu ne tik dalytis profesinėmis įžvalgomis, bet ...
58 proc. lietuvių teigia, nepasitikintys žymiais žmonėmis socialiniuose tinkluose ir net 3 iš 4 (76 proc.) Lietuvos gyventojų neseka prekių ženklų profilių, rodo naujausias reprezentatyvus gyventojų tyrimas, atliktas skaitmeninio turinio kūrimo ir reklamos agentūros „Marvelous LT“ užsakymu. Ar tai r...
Atvykę apsipirkti parduotuvės kasoje galite būti aptarnauti prekybos tinklo vadovų iš skirtingų sričių – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau metus įgyvendina vidinę iniciatyvą „Maximanija“. Jos metu administracijos darbuotojai – nuo specialistų iki generalinio direktoriaus – kelioms dienoms pe...
Daugiau nei 30 metų gyvuojančios Kaišiadorių įmonės vadovas – apie išlikimą ir dešimtmečius parduodamą tą pačią prekę (1)
Nuo praėjusio amžiaus gyvuojanti „Savingė“ išgyveno ir šilta, ir šalta bet niekas jos nepalenkė, netgi priešingai – kai įmonės užsidarinėjo dėl koronaviruso pandemijos, šioji neatsigynė viską aplink save dezinfekuoti pageidaujančių klientų. Daug metų veikiančios bendrovės direktorius tvirtino, jog j...
Taisymo platforma „Tingit“ gavo 500 000 eurų finansavimą iš tarptautinės rizikos kapitalo fondų grupės. Pradėdama nuo mados prekių, lietuviška programėlė siekia palengvinti ir supaprastinti daiktų taisymą bei prisidėti prie perteklinio vartojimo mažinimo. Startuolis jau ieško naujų rinkų ir planuoja...
Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...
Maisto produktų su receptais rinkinius tiekianti „Vakarienės prenumerata“ parduodama, pranešama šio prekės ženklo paskyroje „Facebook“. Pageidaujama kaina – 30 tūkst. eurų.
„Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas vartotojų tyrimas atskleidė, kad perkant maistą šalies gyventojų pasirinkimą nulemiančiu faktoriumi dažnai tampa gaminių kokybė. Taip pat nemažai dėmesio teikiama prekių kilmės šaliai, noriai renkamasi vietinių gamintojų produkcija.
Ko reikia prekės ženklui, kad jis išsiskirtų, būtų įsimenamas ir patrauklus? Atrodytų, šiais laikais tiek daug skirtingų komunikacijos bei rinkodaros kanalų, tiek daug galimybių pasakoti apie save. Tačiau kas išties veikia? Ko reikia, norint būti pačiu geriausiu ir mylimiausiu? Apie tai pasakoja eks...