Kartu su Lietuvos pristatymo užsienyje strategija „Lithuania Co-create“ sukurtas šalies kilmės prekės ženklas „Co-created in Lithuania“ paruoštas naudojimui. Lietuvos eksportuotojai ir eksportui besiruošiančios įmonės savo produktų pozicionavimą gali sustiprinti naudodami papildomą vertę teikiantį š...
prekinis ženklas
10 straipsnių
Ko gero, nesumeluosiu sakydama, kad kosmetikos rinkoje konkurencija yra tiesiog milžiniška. Štai Lietuvoje yra apstu tiek vietos, tiek užsienio gamintojų produkcijos. Tačiau tokia situacija vilniečio Ernesto Dvilevičiaus neatgrasė nuo ambicijos sukurti savo kosmetikos liniją „Chalures“.
Ukrainiečiai fotografai Tati (sutrumpinimas nuo vardo Tetiana) ir Aleksejus savo darbais siekia atskleisti natūralų moters grožį. Tačiau, kaip pastebi kelerius metus fotografuojantys sutuoktiniai, nėra taip paprasta – veikiamas visuomenėje vyraujančių stereotipų ir įtakų dažnas žmogus verčiau renkas...
Gyvenime reikia daugiau klausytis, o ne kalbėti. Sako lietuviškos kosmetikos įmonės „Biok Lab“ direktorius Norbertas Žioba. Šią išmintį 48 m. vyras suprato stebėdamas savo keturias dukras – 21 m., 17 m. ir devynerių dvynukes, kurias augina su žmona Edita. Ši tiesa Norbertą lydi tiek vadovaujant įmon...
Kaip prekinis ženklas „Sugulovas“ tapo sėkmingo Ritos verslo dalimi: visi stebisi ir klausia, kas tai (1)
Rita Žilė (31 m.) nuo paauglystės svajojo turėti savo verslą ir link jo ėjo pamažu, žingsnis po žingsnio. O pradėjo jau paauglystėje, kai siūti mėgusi mergina ėmė naršyti internete ieškodama idėjų. Pradėjo nuo nedidelių daiktų, tačiau atkakliai dirbdama asortimentą augino ir vos baigusi studijas sus...
Išskirtinių aromatų pardavėja: jei žmonės žinotų šią taisyklę, būtų mažiau nusivylimo įsigijus padirbtus kvepalus (3)
Taką į išskirtinių kvepalų pasaulį Živilei Burdaitei nutiesė laimingi atsitiktinumai ir begalinis jos pačios užsispyrimas. Kai Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) įsikūrę kvapų gamintojai neparodė susidomėjimo trokštamą kvapą įsigyti panorusia lietuvaite, ši į juos kreipėsi dar ir dar kartą, kol gal...
DELFI Stilius apsilankė Vilniaus senamiestyje įsikūrusiame komise „Pudrinė“. Čia vienoje prašmatniausių sostinės gatvelių, pražengus pro arką, galima aptikti jaukią parduotuvėlę, kur joje esantys daiktai stebina labai garsiais prekiniais ženklais.
Dar metų neskaičiuojantis lietuviškas prekės ženklas „Ms.Mermaid“ drąsiai žengia pirmyn ir pristato dar vieną gražią naujieną, kuri bet kurią moterį pradžiugins šv. Valentino dieną – skaisčiai raudoną „Ms.Mermaid by A.V“ – stilistės Astos Valentaitės modeliuotą limituoto leidimo maudymosi kostiumėlį...
„Nebūtina nešiotis atitinkamu logotipu paženklinto kompostuojamo pirkinių krepšio, kad jaustumeisi sveikos mitybos šalininku. Reikia tiesiog apsispręsti sveikai maitintis ir tokios nuostatos laikytis“, - Colinas Wrightas.
Jaunatviškos, stilingos, spinduliuojančios minimalistinį seksualumą – A.P. suknelės jau rado vietą lietuviškos mados mylėtojų širdyse.