Vykstant išpardavimams ne visada pavyksta apsipirkti apgalvotai, tad žmonės tokiais atvejais naudojasi prekių grąžinimo galimybe. Tiesa, verta žinoti, kad šis procesas turi niuansų, o pardavėjai ne visus daiktus privalo priimti. Teisininkė taip pat pastebėjo, kad kai kurie verslininkai nustemba suži...
prekių grąžinimas
18 straipsnių
Gyventojai, pirkdami prekes, dažnai nežino, kad už per tam tikrą laiką suplyšusius batus ar rūbus, gali atgauti pinigus, o kai kuriais atvejais grąžinti galima net internetu pirktus kvepalus. Neseniai naują direktyvą priėmė ir Europos Parlamentas, kuris užtikrina geresnes gyventojų teises į prekės r...
Grąžinti parduotuvei netikusią ar nepatikusią prekę yra tekę daugeliui. Šis procesas gali kelti nemažai streso, nes ne visada aišku, kokios prekės gali būti grąžinamos, o kokios – ne. Prekybininkų patirtis rodo, kad grąžinimo srautai itin suaktyvėja po švenčių, kai į parduotuves grįžta netikusio dyd...
Viskas apie prekių grąžinimą: ko grąžinti negalima, ką būtina pridėti ir ką daryti su užsienyje pirktomis prekėmis (1)
Šiandien esame jau įpratę grąžinti prekę, jei netiko, nepatiko ar tiesiog persigalvojome. Bet reikia neapsigauti ir žinoti, kad ne viską taip lengvai galima grąžinti. Jei pirkote internetu – viskas paprasta – nepatiko, gali grąžinti per 14 dienų, bet štai jei pirkote gyvai – pasitikrinkite, ar prekė...
Apdairūs pirkėjai naujuosius metus pradėjo grąžindami švenčių metu įsigytas prekes ir sukeldami nemenką galvos skausmą jas pardavusiems mažmenininkams. Akivaizdu, kad pirkėjų biudžetus spaudžia išaugusios pragyvenimo išlaidos.
Ko gero, nei vienas pirkėjas nesiginčys, kad prekių grąžinimas nėra savaime suprantamas procesas – vienokios grąžinimo taisyklės taikomos fizinėse parduotuvėse pirktoms prekėms, kitokios – internetinėse, vienas prekes galima grąžinti, kitų pardavėjui nė neneškite. Šįkart Delfi domisi, kokios prekės ...
Taip jau yra, kad apsipirkinėjimo procesas elektroninėse parduotuvėse yra smagus tol, kol neprieinama prekių grąžinimo. Tada jau gali prasidėti tikri katės ir pelės žaidimai. Atsakymai į klausimus, kokios internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos ir kur kreiptis, kai pardavėjas atsisako prekę pr...
„Delfi“ skaitytojas Rokas pasidalijo istorija, kai įsigijęs ausines pakliuvo į absurdišką situaciją su pardavėju. Nors audio įranga prekiaujančios įmonės interneto puslapyje rašoma, kad ji atstovauja aukščiausios klasės prekės ženklus, Roko įsigytos dviejų skirtingų gamintojų ausinės per dvejus metu...
Vyro patirtis žinomame prekybos tinkle neišblės dar ilgai: grąžinant prekes jautėsi lyg nusikaltėlis (385)
Nuvažiavęs grąžinti netikusių prekių vyriškis nė neįtarė, kad toks įprastas procesas tęsis daugiau nei kelias valandas, teks susidurti su piktais žvilgsniais ir replikomis, o galiausiai ir likti uždarytam parduotuvės teritorijoje. Įmonė tikina, kad situaciją aiškinsis, jog tokių atvejų nebepasikarto...
Noras įsigyti naują keptuvę, mėgautis komfortu ir skaniu maistu vienam klaipėdiečiui tapo ne tik dideliu nusivylimu, bet ir nervų išbandymu.
Vartotojų teisės yra plati sritis, apimanti skirtingus prekybos būdus, numatanti skirtingas sąlygas ir terminus norint pasinaudoti viena ar kita teise, todėl natūralu, kad visuomenėje apie jas vis dar pasitaiko įvairiausių mitų. Klaidingai vadovaudamiesi šiais mitais vartotojai gali susidurti su sun...
Masinių išpardavimų dienų, vadinamų „Juodojo penktadienio“ ar kitais skambiais pavadinimais, populiarumas pamažu ateina į Lietuvos prekybos tradicijas. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebi, kad siūlomomis nuolaidomis susigundę vartotojai vėliau itin aktyviai domisi galimybėmis grąžin...
Ar žinojote, jog nusipirkę prekę internetu turite daugiau teisių, negu įsigiję prekę tradicinėje parduotuvėje?
Pažiūrėję videoreportažą, sužinosite, ar iš tikrųjų sunku grąžinti nusipirktą prekę iš elektroninės parduotuvės ir kokias teises turi vartotojai pirkdami internetu.
Europos elektroninės komercijos rinkos tyrimo ataskaita ir Lietuvos statistikos duomenys atskleidžia, kad žmonės vis daugiau perka internetu, o pirkinio krepšeliui elektroninėje erdvėje išleista pinigų suma auga.
Lietuviai labai kuklūs ir nesikreipia dėl nekokybiškų prekių ar paslaugų, tikėdami, kad jų garantija – vos 14 dienų.
Ne vienas prekės ar paslaugos pirkėjas yra atsidūręs nepavydėtinoje padėtyje: prekė ar paslauga yra netinkamos kokybės, tačiau prekybininkas atsisako grąžinti pinigus. Arba dar viena visiems žinoma situacija, kai trūksta žinių, per kiek laiko galima grąžinti nekokybišką drabužį ar tik dvi dienas tar...
Vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis, kokybiškus daiktus galima grąžinti per 14 dienų nuo daikto įsigijimo dienos, tik svarbu laikytis dviejų sąlygų.