Vadinamasis „Rožinis mokestis“, kai už kai kurias prekes moterys moka brangiau nei vyrai, aktualus ir Lietuvoje – maždaug 7 procentais moterys brangiau moka už drabužius, kosmetiką ar net higienos priemones. Tiesa, nors feministės tai vadina diskriminacija, rinkodaros žinovai sako, kad viską diktuoj...
prekių kainos
4 straipsnių
Lietuvoje kainos auga sparčiau nei kitose Baltijos šalyse. Tai, pasak „Swedbank“ ekonomistės Gretos Ilekytės, rodo, kad po krizės atsigauname sparčiau. Tačiau ekonomistas Žygimantas Mauricas nesutinka, kad lyginant su Latvija ir Estija, Lietuva sparčiau atsigauna ar mažiau nukentėjo per pandemiją. O...
Kuriame prekybos tinkle galima apsipirkti ne tik gausiai, bet ir už patrauklią pinigų sumą? Slapto pirkėjo tyrimų agentūra „SeeNext“ gegužės 8 d. atliko tyrimą, kurio metu buvo lyginamos prekių kainos penkiuose skirtinguose prekybos centruose: „Maxima“ (3-jų X, o Panevėžyje – 2-jų X), „Lidl“, „Rimi“...
Pirkėjai vis dažniau įsitikina, jog prekybos centruose turi būti itin atidūs, nes skelbiamos prekės kainos neretai yra nurodomos taip, kad vartotojas gali apsigauti ir už pirkinį sumokėti brangiau nei planavo.