Kaip (pra)laimėti užsienio rinkas? Diskusija tokia tema konferencijoje „Login 2023“ subūrė tarptautiniuose vandenyse jau besimaudančius šalies verslininkus. Vieni juose nardo kaip žuvys, kitiems tekę ir skęsti, ir nugalėjus baimę mokytis plaukti iš naujo. Tai kainavę ne tik nervų, bet ir sudegusių p...
Raimondas Žilėnas
10 straipsnių
„PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekių ženklus Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse, plečia savo veiklą ir atvers prekyvietę Suomijoje.
Kiniška technika Lietuvoje pabrangsta kartais ir slepia tikrąją savo kilmę: vartotojas nuo „permokėjimo“ turi saugotis pats (2)
Elektriniai masažuokliai, sporto įranga, plaukų džiovintuvai ar įvairiausi kiti prietaisai – Lietuvoje didelėmis kainomis siūlomi produktai, kurie beveik tokie patys Kinijoje parduodami ir keliais kartais pigiau. Ar čia Kinija kopijuoja Lietuvos prekes ir pardavinėja pusvelčiui, ar Lietuvos verslini...
Ekspertų vertinimu, nors Lietuvoje beveik 70 procentų interneto vartotojų prekes ir paslaugas nuolat perka internetu, e. prekybos rinka turi dar daug erdvės augimui. „EuroCommerce“ duomenimis, šiuo parametru dar gerokai atsiliekame nuo Šiaurės ir Vakarų Europos valstybių. Kol kas mus lenkia ir Estij...
Kiekvieno verslo vadovas verčiau šnekės apie verslo sėkmę nei apie pinigus ar su jų trūkumu susijusias problemas. Kaip bebūtų, kiekvienas verslas sukasi apie pinigus, o apyvartinių lėšų vienoje ar kitoje stadijoje verslui visuomet pritrūksta. Į kreditorius kasmet kreipiasi vis daugiau verslų.
E. prekybos centro „Pigu.lt“ mokymų ciklas „Learning Fridays“, pirmaisiais metais sudominęs beveik 2000 pardavėjų, sugrįžta antrajam sezonui. Jo metu planuojama aprėpti tiek pasaulines e. komercijos tendencijas, tiek svarbiausius patarimus, įgalinančius sėkmingai prekiauti internete. Rugsėjo 16 d. b...
Kodėl sėkmė lydi ne visus interneto pardavėjus? Kokias pamokas reikia išmokti pradedant e. verslą? Kaip išlaikyti e. prekybos egzaminą? Šiuos klausimus konferencijos LOGIN dalyviams uždavė „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas Raimondas Žilėnas.
Po įspūdingų šuolių prekyba internetu užsiaugino „tobulą kuprą“: kol vieni jaučiasi apskabyti, kitiems tęsiasi aukso amžius (1)
Pandemija, infliacija, karas – vos per keletą metų pasaulis susidūrė net su trimis milžiniškais iššūkiais, kirtusiais žmonijos sveikatai, saugumui ir finansiniam stabilumui. Nors pastarųjų įvykių kontekste rinkai suduotas stiprus smūgis, vieni jos žaidėjai sunkumus atlaikė geriau nei kiti. Vienas iš...
Laidą pradėsime nuo pokalbio su Raimondu Žilėnu, „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovu. Jis papasakos apie iššūkius, su kuriais susidūrė jo atstovaujama įmonė per pandemiją ir kaip karas Ukrainoje pakeitė lietuvių apsipirkinėjimo įpročius. Laidoje taip pat pakviesime susipažinti su įdomia asmenybe...
Jonas Gilys, prekių ženklo „Inkaras“ vystytojas, ir Raimondas Žilėnas, „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas, konferencijoje „Mano investicija“, diskutavo tema „E-komercija: kaip gauti pasyvių pajamų turint nuolatinį darbą?“. Diskusijos moderatorė – „Delfi“ žurnalistė Kristina Pocytė.