Kuriant organizacijos komunikaciją itin svarbus autentiškumas – tik taip pavyks išsiskirti iš kitų. Panašiausia dažniausiai būna tų darbdavių komunikacija, kuri kalba įmonės vardu, tuomet išvengti šabloniškų frazių, priemonių tampa itin sunku. Taip pat ši problema gali iškilti, jei organizacija pat...
Rasa Petruškevičiūtė
14 straipsnių
Dabar gyvename laikotarpiu, kai bet kokio dydžio įmonei norint tvariai augti ir veikti, reikia atrasti, kokia komunikacija jai tinkamiausia bei sėkmingiausia. Rasa Petruškevičiūtė, IT įmonės „Cognizant“ komunikacijos direktorė, pranešime žiniasklaidai dalijasi receptais, kaip tai pasiekti.
Darbuotojai – ambasadoriai yra organizacijos judėjimo į priekį variklis. Jei įmonėje yra darbuotojų ambasadorių, tai yra patvirtinimas, kad ji kažką tikrai daro gerai. Būtent tokie kolegos yra tvirtas vidinės organizacijos kultūros pagrindas ir vienas kertinių elementų kuriant organizacijos reputaci...
Kiekvienai įmonei tam tikrame etape ateina metas apsispręsti ar samdytis komunikacijos agentūrą iš išorės, ar sutelkti visus pajėgumus viduje, ar bandyti atrasti šių dviejų sprendimų sinergiją.
Neretas vadovas komunikaciją savo dienotvarkėje vis dar palieka paraštėje. Tačiau fragmentiška vadovo komunikacija yra bevertė ir gali į įmonę įnešti daugiau chaoso negu vertės. Kuo kiekvienai organizacijai svarbi vadovo komunikacija ir kaip atrasti savo balsą, pranešime žiniasklaidai įžvalgomis dal...
Pastaraisiais metais verslai išgyvena nuolatinius pokyčius, kas skatina ieškoti vis įvairesnių formų, kaip komunikuoti su darbuotojais. Neretai vadovai pamiršta, jog įmonėje svarbu pažymėti tiek negatyvias, tiek pozityvias naujienas. Tačiau visų svarbiausia yra šiuo laikotarpiu atrasti balansą.
Kokia turėtų būti įmonės vidinė komunikacija šiuo metu? Kaip komunikuoti su darbuotojais? Koks komunikacijos tonas ir retorika tinkamiausia? Kaip rūpintis darbuotojų psichologiniu atsparumu? Kaip užtikrinti jų produktyvumą ir efektyvumą?
Praėjusią savaitę JAV programavimo paslaugų įmonėje „Devbridge“ komunikacijos direktorės pareigas pradėjo eiti Rasa Petruškevičiūtė.
Bankui pakeitus įkainius pasijuto įkaite: už kiekvieną pavedimą pradėjo nuskaičiuoti papildomai (428)
Nuo sausio pasikeitę banko įkainiai moterį supančiojo – įvestas naujas papildomas mokestis, o galimybių uždaryti sąskaitą – nėra. Lietuvos bankas paaiškina, kad vienoki reikalavimai taikomi mokėjimo sąskaitoms, kitokie – vartojimo kredito sandoriams.
Telefonas veikia, internetas yra, taip pat ir pinigų sąskaitoje. Tačiau dukart per dieną sumokėti tam pačiam gavėjui tą pačią, kad ir visai nedidelę sumą pinigų, bankas neleidžia.
Po Lietuvos banko (LB) išaiškinimo, kad vartotojams paskolos įmoka turi būti mažinama net ir tuo atveju, kai neigiama bazinė palūkanų norma tampa didesnė už banko maržą, jei sutartimi nesutarta kitaip, DELFI Lietuvoje veikiančių bankų pasiteiravo, ar jie ketina laikytis šio nurodymo.
Prieš kurį laiką internetu indėlį DnB banke pasidėjęs vyras nustebo, kai paaiškėjo, kad už popierinę, pasirašytą indėlio sutartį reikia papildomai susimokėti. Bankas tikina, kad prisijungus prie elektroninės bankininkystės sistemos galima atsispausdinti dokumentą, įrodantį, kad indėlis banke padėtas...
Pirmadienį ryte DELFI skaitytojai pastebėjo, kad stringa banko DNB elektroninės bankininkystės sistema.
Nuo sausio 1 dienos vietoje tiesioginio debeto paslaugos bankai siūlys elektronines sąskaitas, kurios leis vartotojams patiems pasirinkti, kada jie nori susimokėti.