Eidamas 88-uosius metus mirė antras turtingiausias Italijos žmogus, akinių verslo magnatas Leonardo Del Vecchio, sukūręs optikos imperiją ir įsigijęs tokius garsius prekių ženklus kaip „Ray-Ban“, „Persol“ ir „Oakley“.
Ray-Ban
9 straipsnių
Istorijos metraščiuose, žurnaluose, knygose bei internetų platybėse užfiksuota nemažai įdomių akimirkų iš varžybų, vykusių praėjusio amžiaus devintajame ir dešimtajame dešimtmečiuose, pasakojimų papasakotų anuometinių Dakaro ralio dalyvių lūpomis. Legendos iš laikmečio, kai Dakaro ralis driekėsi per...
Viena turtingiausių ir paslaptingiausių šeimų pasaulyje vengia atsakyti net į banaliausius klausimus (122)
Viena turtingiausių ir atsargiausių pasaulyje šeimų turi nuspręsti, ką daryti su milžiniška pinigų krūva.
Sykį mane likimas suvedė su jauna čeke, studijuojančia Paryžiuje, ir, lyg tarp kita ko, ten turinčią vaikiną – vietinį prancūzą. Paryžietį, kilusį iš geros šeimos. Su ta čeke teko praleisti keletą dienų, per kurias turėjau progos išklausyti keliasdešimt istorijų apie tą vaikiną – „Mišelis tą, Mišeli...
„EssilorLuxottica SA“ sutiko įsigyti „GrandVision NV“; šiuo sandoriu mažesnės olandų akių priežiūros mažmenininkės rinkos vertė siektų 7,3 mlrd. eurų (8,1 mlrd. JAV dolerių) , o „Ray-Ban“ akinių nuo saulės prekės ženklas ir „Vision Express“ receptų centrai atsidurtų po vienu stogu.
Pasaulis regi akinių milžino gimimą: „Ray-Ban“ savininkas pradėjo 8 mlrd. dolerių vertės derybas (11)
Akinių nuo saulės „Ray-Ban“ savininkas „EssilorLuxottica SA“ svarsto „GrandVision NV“ įsigijimą: šiuo metu vykstančiose derybose olandų akinių pardavėjas vertinamas apytikriai 7,1 milijardais eurų, arba 8 mlrd. dolerių.
Remiantis tarptautinės prekių ženklų asociacijos duomenimis, praėjusiais metais žmonės suklastotų produktų įsigijo net už 370 mlrd. Eur. 18 proc. šių klastočių sudarė avalynės gaminiai, 15 proc. – elektronikos prietaisai ir 13 proc. akiniai. Klastočių pirkimas gali būti sąmoningas – jos kainuoja dau...
Ketvirtadienio vakarą sostinės naktinį klubą „Anna Mesha“ užpildė žinomi šalies žmonės ir karščiausioms stiliaus naujovėms neabejingos asmenybės. Kodiniu vardu „S01E02. Kai tu – mados magnetas“ pavadintame renginyje optikos studija „Glasses on“ supažindino su ryškiausių pasaulyje mados vardų rudens-...
Italijos „Luxotica“, didžiausia pasaulyje akinių gamybos įmonė, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Ray-Ban“ ir Oakley“, sutiko susijungti su savo konkurente Prancūzijos akinių lęšių gamintoja „Essilor“, informuoja BBC.