Naujų technologijų ir dirbtinio intelekto entuziastas, „Surfshark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas pristatė įrankius, kurie ne tik gali pakeisti gyvenimą: palengvinti kasdienes užduotis, padidinti produktyvumą bei padėti išlaisvinti kūrybiškumą. Jei prieš metus daugiausiai girdėjome apie vos k...
Regimantas Urbanas
28 straipsnių
Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti 25 pranešimus įvairiomis marketingo specialistams aktualios temomis. Į ją susirinko apie 800 marketingo ir komunikacijos profesionalų.
Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas, sako, kad kelerius metus rinka gyveno krizės, kuri taip ir neįvyko, laukimo nuotaikomis. Tačiau gyvenimas neramiais laikais lėmė, kad galbūt nepavyko pasiektų tokių verslo rezultatų, kokių tikėtasi, ir dabar visi labai nori pasivyti. ...
Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš technologijų, kuri ima formuoti ateities verslą, yra dirbtinis intelektas (angl. artificial intelligence – AI). Tačiau kaip ši revoliucinė technologija paveik...
Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma prekių ženklų nededa pastangų išsiskirti ir pasirenka mažiau rizikingas marketingo strategijas. Ar tai tinkamas būdas pasiekti klientus?
Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė, nuomonės formuotoja, asmeninio prekės ženklo vystytoja Ieva Mackevičienė sako, kad dabar verslams yra itin paprasta būti arti vartotojų, o turinio kūrėjam...
Pastarieji keleri metai parodė, kad pokyčiai, darantys įtaką vartotojų įpročiams, gali būti itin staigūs ir netikėti. Kaip prie jų greitai prisitaikyti verslui, ypač jei kalbame apie skaitmeninę rinkodarą? Metų CMO (rinkodaros vadovė) Giedrė Vilkė sako, kad turint planą B, į pokytį galima sureaguoti...
Pastarieji treji metai aiškiai įrodė, kad nuspėti ateities neįmanoma – daug svarbiau yra susitelkti į dabartį. Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas, vienas iš „Full digital“ konferencijos organizatorių, įsitikinęs, kad tai padeda priimti tinkamus sprendimus, išlikti aktua...
Ypatingo susidomėjimo sulaukusi skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“ sugrįžta po dvejų metų pertraukos. Šiemet konferencija vyks spalio 18 dieną. Tikimasi, kad renginyje dalyvaus per 1500 rinkodaros ir komunikacijos specialistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Neįtikėtinos dirbtinio intelekto galimybės ne tik taupo laiką, bet ir pribloškia rezultatais: jau šiandien galite pasijusti ir dizaineriu, ir režisieriumi (4)
Jeigu vis dar galvojate, kad esate nepakeičiami savo darbuose, garsiai to geriau būtų nebesakyti. Ypatingai tai liečia aukštos kvalifikacijos specialistus, į kurių darbų palengvinimą arba darbo vietos sunaikinimą nusitaikė ne vienas dirbtinio intelekto įrankis, kuris gali jam duotą užduotį atlikti n...
Praėjusią savaitę Vilniuje praūžė dar viena „Login“ konferencija. Kol rekordinį skaičių svečių pritraukusio renginio svečiai dar dalijasi įspūdžiais ir džiaugiasi naujomis pažintimis, nereikėtų pamiršti ir daugiausiai dėmesio sulaukusių pranešimų.
Vienoje parduotuvėje pardavėjo kurį laiką gali net nerasti, o štai kitoje ji ar jis ima kone sekioti iš paskos, nuolat siūlydamas pagalbą. Ir kol vienos internetinės parduotuvės kantriai laukia mūsų užeinant į tinklalapį, kitos mėgina sužadinti susidomėjimą be atvangos siųsdamos naujienlaiškius, išs...
Verslininkė, televizijos laidos vedėja, nuomonės formuotoja Dovilė Urbanaitė savo mylimiausio verslo – „She Is Glowing“ klubo – modelį statė ant narystės mokesčio. Pripažįsta, kad pasirinkimas buvo rizikingas, mat prenumeratos ir mokamos narystės tradicija Lietuvoje dar tik leidžia daigus. Tačiau D....
Infliacijai vis labiau griaužiant pinigus indėliuose, ne vienas gyventojas pradeda galvoti, kaip apsaugoti pinigus nuo nuvertėjimo, o kartu gal dar ir užsidirbti. Deja, žengti į investicijų pasaulį daugelį stabdo psichologiniai barjerai, o kartu ir rizikos, kad gali ir neuždirbti.
Lapkričio 15-17 dienomis vyko asmeninių finansų konferencija „Mano investicija“, kurioje net 50 savo srities ekspertų kalbėjo apie mikro ir makro ekonominę aplinką, akcijų rinkas, tvarų investavimą, kripto valiutų rinką, NFT, asmenines investavimo strategijas, investavimą į nekilnoją turtą, alernaty...
Lapkričio 15-17 dienomis vyko asmeninių finansų konferencija „Mano investicija“, kurioje net 50 savo srities ekspertų kalbėjo apie mikro ir makro ekonominę aplinką, akcijų rinkas, tvarų investavimą, kripto valiutų rinką, NFT, asmenines investavimo strategijas, investavimą į nekilnoją turtą, alernaty...
Su šiuo sąrašu turime jau virš 600 lietuvių, kurie yra aktyvūs „LinkedIn“. Skaičius nėra toks didelis, kokį galima rasti, pavyzdžiui, „Instagram“, tačiau čia turinį kurti sunkiau ir jis gilesnis. „LinkedIn“ rašo valdybų pirmininkai, ministrai, savo sričių ekspertai. Šių sąrašų siekis padėti kiekvien...
Lietuvių įkurtas VPN paslaugų startuolis „Surfshark“ vos per porą metų įsiveržė tarp trijų didžiausių savo srities įmonių pasaulyje, o tuo laikotarpiu bendrovė demonstravo geresnius augimo rezultatus nei tokie pasauliniai milžinai kaip „Spotify“ ar „Netflix“. Kaip tai pavyko? „Surfshark“ rinkodaros ...
Šį ketvirtadienį, birželio 16-ąją, Klaipėdos kūrybiniame inkubatoriuje „Kultūros fabrikas“ vyks didžiausia marketingo konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“, kuri bus ir transliuojama tiesiogiai internetu. Joje marketingo ir verslo profesionalų skaitys 12-ka pranešimų, bus nagrinėjamos...