Penktąjį kartą vyksiančio kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ komisija paskelbė geriausių reklamos ir dizaino darbų konkurso finalininkų sąrašą. Iš daugiau nei 200 paraiškų komisija atrinko 97 geriausius reklamos ir dizaino darbus, kurie pretenduoja į aukso, sidabro ir bronzos žvaigždžių apdovanojimus. ...
reklaminė kampanija
10 straipsnių
„Darbas LIDL? Tai aišku!“ – tokiu šūkiu šiltąjį sezoną pasitinka ir naują darbdavio įvaizdžio pavasario kampaniją pristato prekybos tinklas „Lidl“. Pagrindiniai trys šios kampanijos akcentai – aiškus atlyginimo augimas, aiškios karjeros galimybės ir, aišku, palaikanti komanda. Šeštus metus iš eilės ...
Po skandalingos reklaminės kampanijos „Zara“ atsidūrė dėmesio centre: pasirodė raginimai boikotuoti (6)
„Zaros“ reklaminė kampanija apstulbino socialinių tinklų naudotojus panašumu į nusiaubtą Gazos ruožą.
Neseniai praūžus skandalui dėl traškučių reklamos skaitytojai atkreipė dėmesį, kad kiti kūrėjai renkasi dar drąsesnius – tik meniškus, ne lėkštus – kelius. Viena juvelyrikos namų reklama itin sudomino skaitytojus, sužavėjo juos drąsa ir iškėlė ne vieną klausimą.
Netrukus po to, kai nutraukė ryšius su reperiu ir antisemitu Kanye Westu, taip pat sąlyginai neseniai praūžus skandalams dėl tūkstančius kainuojančių benamio stiliaus drabužių, „Balenciaga“ vėl suneramino publiką. Šįkart – su nauja reklamine kampanija, kurioje vaikai nufotografuoti sadomazochistinio...
Socialiniuose tinkluose imta platinti plakato, kuriame aiškinama, kaip elgtis radiacinės avarijos atveju, nuotrauka. Nurodoma, kad atvaizdas užfiksuotas Jungtinėse Amerikos Valstijose, Niujorke, ir tai įrodo, jog JAV kažkam ruošiasi. Be papildomo paaiškinimo nuotrauka ir šalia jos pateikti komentara...
Lietuvoje ketinama griežtinti reklaminių renginių medicinos įstaigose tvarką. Numatoma sukurti specialią interneto svetainę, kur informaciją, su kokiais vaistų gamintojų atstovais susitinka medikai, galėtų rasti ir pacientai.
Po itin didelio dėmesio sulaukusios transporto dalijimosi paslaugų teikėjos „CityBee“ reklaminės kampanijos, raginusios jauną rinkodaros specialistę Piją pasilikti įmonėje, pasipylė įvairių vertinimų. Vieniems kliuvo darbdavio neva naudojamas psichologinis spaudimas, kiti siūlė dvigubinti ar net tri...
Internetas ūžia nuo diskusijų apie naujausią „Calvin Klein“ reklamos kampaniją, kurios veidu ir kūno tapo Justinas Bieberis. Žmonės piktinasi, kad jaunojo atlikėjo raumenys patobulinti nuotraukų redagavimo programa – esą vaizdas nuotraukoje ir vaizdo klipe akivaizdžiai skiriasi.
Robotas-kūdikis terorizavo Niujorką. Neišsigąskite – tai tėra sumanus rinkodaros triukas Šios reklamos kampanijos sumanytojai – „Thinkmodo“. Robotas-kūdikis ne juokais išgąsdino ne vieną eilinį Niujorko gatvių praeivį.