Kasmet rinkodaros specialistai užverčiami vis nauju kalnu informacijos, ko tikėtis ir į ką koncentruotis. Svarbiausių trendų kiekis toks, kad, anot „Relevant“ vadovo Vytauto Karoblio, vienu metu norisi ir gūžtis, ir stačia galva nerti į darbus. „Bet ar tikrai viskas taip dega? Ir ar viskam verta ski...
„Relevant“
13 straipsnių
Bankas „Luminor“ pasirinko naujus ryšių su visuomene partnerius. Nuo šiol trečio didžiausio šalies banko įvaizdžiu ir reputacija rūpinsis komunikacijos agentūra „co:agency“, kuri laimėjo „Luminor“ skelbtą konkursą.
Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2022 m. uždirbo 1,568 mln. eurų tiesioginių pajamų – 20 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Bendra įmonių apyvarta pernai siekė beveik 4 mln. eurų, rašoma pranešime žiniaskl...
Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra „co:agency“. Agentūra rūpinsis bendrovės korporatyvine komunikacija, teiks strategines konsultacijas, prisidės prie darbdavio reputacijos stiprinimo, rašoma prane...
Veiklą pradeda darbuotojų ambasadorystės konsultavimo įmonė „employee2consumer“. Ją steigia buvęs skaitmeninės agentūros „Relevant“ vadovas ir partneris Deividas Budginas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2021 m. uždirbo beveik 1,3 mln. eurų tiesioginių pajamų – 30 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Bendra įmonių apyvarta pernai perkopė 3,9 mln. eurų. Grupės pajamos nuosekli...
Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2020 m. uždirbo daugiau nei 1 mln. eurų tiesioginių pajamų – 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Bendra įmonių apyvarta pernai siekė 3,030 mln. eurų. Grupės pajamas labia...
4 iš 10-ies didžiausių Lietuvos įmonių neturi organizacijos paskyros profesiniame socialiniame tinkle „LinkedIn“, o į reklamą šioje platformoje investuoja tik kiek daugiau nei 5 proc. stambių šalies verslo bendrovių. Didžiausią dėmesį rinkodarai profesiniame tinkle skyrė bankai, informacinių technol...
Skaitmeninės agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas konferencijoje „LiMA Day Kaunas“ pasidalino 7 naujais požiūriais, kuriuos galima pritaikyti norint efektyvesnės rinkodaros. Galbūt kai kurios iš jo įžvalgų atrodys jau žinomos, tačiau, kaip pastebėjo jis, vis tiek dažnai netaikomos.
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo ir bendrovės reputacija rūpinsis „co:agency“. Partnerių atrankoje kviestos dalyvauti visos Lietuvos ryšių su visuomene agentūros, taip pat savarankiškai dirbančių profesionalų susivienijimai. Atvirame dviejų...
Įmonių grupės, kuriai priklauso komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, bendros pardavimų pajamos 2019 m. viršijo 3 mln. eurų. Iš jų tiesioginės pajamos (atskaičius trečiąsias šalis) sudarė 801 tūkst. eurų. Labiausiai pernai išaugo skaitmeninės komunikacijo...
Vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų „Camelia“ pasirinko ryšių su visuomene partnerį: tinklo komunikacija pradėjo rūpintis agentūra „co:agency“. Lietuvos įmonių grupei „CGP Management“, kuri specializuojasi farmacijos bei sveikatos priežiūros srityse, priklausanti „Camelia“ (UAB „Nemuno vais...
Į reklamą populiariausiame socialiniame tinkle „Facebook“ investuoja kiek daugiau nei ketvirtadalis (28 proc.) Lietuvos įmonių, patenkančių į didžiausių šalies bendrovių 1000-uką. Visgi daugiau nei trečdalis (36 proc.) šiame sąraše esančių bendrovių net neturi oficialaus savo įmonės „Facebook“ pusla...