Vilniaus oro uostas įveda naują tvarką, kad taksi išsikvietusiems atvykusiems keleiviams nebereikėtų keltis į antrą aukštą prie išvykimo zonos laukti automobilio - taksi ar kitos pavežėjimo paslaugų įmonės galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.
Ričardas Kriukovas
28 straipsnių
3 min. – per tiek laiko Seimas priėmė nuo metų pradžios įsigaliojusias įstatymo pataisas, dėl kurių Lietuvoje greitai gali nelikti taksi paslaugų. Nuogąstaujama, kad pataisos keleivių pervežimo verslą padarys nekontroliuojamu, dėl jų kentės klientai ir dalis įmonių, o valstybė neteks pajamų.
Taksi vairuotojo ir jaunos mamos diskusija dėl vaikiškos kėdutės baigėsi visiškai netikėtai: vidury gatvės sustojęs taksistas iš mašinos ją ištempė griebęs už rankos ir palydėjęs rusišku keiksmu.
Valstybinė darbo inspekcija priėmė išvadą, kad pavėžėjimo paslaugų įmonės „Uber“ ir jos partnerių-vairuotojų bendradarbiavimo negalima laikyti darbo santykiais. Pati „Uber“ tokį sprendimą sveikina. Jam neprieštarauja ir taksi vairuotojų atstovas, tačiau baksnoja į kitas problemas.
„Moteris prie vairo – bėda už kampo“. „Ką moteris gali išmanyti apie automobilio valdymą ar taisymą?“ Tokių ir panašių nuomonių Lietuvoje galima prisiklausyti nuo seno, nepaisant to, kad prie vairo galima išvysti bemaž vienodai abiejų lyčių atstovų. Požiūris keičiasi kur kas lėčiau, nei kitose Europ...
Taksi paslaugų teikėjų asociacijai skaičiuojant, kad taksi veiklą imituojantys automobiliai be plafonų ir taksometrų perėmė maždaug trečdalį klientų, Vilniaus taksi įmonių profesinė sąjunga pradeda aiškintis, ar „Uber“ ir kitos įmonės, kurių vairuotojus galima išsikviesti per specialias programėles,...
Per pastaruosius metus Vilniuje veikusio didžiausio taksi paslaugas teikusio, įtariama, šešėlinio verslo centro organizatoriai ir dalyviai stojo prieš teismą – prokurorai teigia, kad sukčiaudami taksistai galėjo valstybei padaryti milijoninę žalą.
Antradienio pavakarę Vilniuje pradėjo formuotis automobilių spūstys.
Vilniaus vairuotojai šį lapkritį patyrė, ką reiškia spūstyse praleisti 30-50 minučių. Tačiau artimiausiu metu situacija tik blogės ir gyventojai raginami apsišarvuoti kantrybe.
Neslėpsiu, planuojamas „Uber“ atėjimas į Vilnių ir isteriška taksistų reakcija sukėlė malonius jausmus. „Bus atidaryta Pandoros skrynia“, „kils chaosas“, „mūsų moterys bus nesaugios“ – apokaliptinius vaizdus sostinės gatvėse piešė taksistų verslo balsas Ričardas Kriukovas.
Antradienį paskelbta, kad tarptautinė pervežimų bendrovė „Uber“ pradeda veiklą Vilniuje: socialiniuose tinkluose vairuotojai jau kviečiami jungtis prie bendrovės buriamo tinklo Vilniuje.
Keleivių pavėžėjimo paslaugą teikianti tarptautinė bendrovė „Uber“ pradėjo žvalgybą Vilniuje. Įmonė jau iš esmės pakeitė ne vieno miesto viešojo susisiekimo veidą: taksi bendrovės yra priverčiamos keisti savo veiklos metodus.
Sostinės valdžios užmojus kontroliuoti taksistus, įvedant kiekvienam taksistui privalomus, su spausdintuvais komplektuotus taksometrus, patys taksistai vadina neįmanomais įgyvendinti.
Skaičiuojama, kad Lietuvoje beveik trečdalis ekonomikos yra šešėlyje: kai kurių profesijų atstovai pajamas slepia kiekvieną dieną, vieni jų – taksi vairuotojai.
Sustabdytas gatvėje taksi automobilio vairuotojas neturi teisės iš keleivio paprašyti daugiau pinigų, nei jam priklauso sumokėti pagal tuo metu galiojančius tarifus ir skaitiklio parodymus. Visgi, kelerius metus galiojantis sprendimas prigijo dar ne visur.
Taksi paslaugų įmonių teigimu, išsyk po euro įvedimo lietuviai grąžą iš taksi vairuotojų paimdavo iki paskutinio euro cento, tačiau dabar jau grįžtama į įprastines vėžes – nebevengiama palikti arbatpinigių.
Kol Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas nelabai sėkmingai kūrė taksi paslaugų bendrovę „Vilnius veža“ (kuri sudegė po Konkurencijos tarybos nuosprendžio ir dėl kurios veikiausiai bus serija teismų), pasaulyje labai išpopuliarėjo startuolis „Uber“ – jis sudrebino ir iš esmės keičia taksi paslaugų se...
Vilniuje išsikviesti taksi – ne tokia lengva užduotis, kartais tenka palaukti ir 40 minučių. Taksi verslo atstovai pataria, kada geriau apsiginkluoti kantrybe arba verčiau „išlaukti“ piką ir automobilį kviestis kiek vėliau.
Jei nusipirkote prekę ar paslaugą, dauguma verslininkų nebegalės jums nurodyti tik padidinto tarifo telefono numerio, o apsiperkant internetu įsigaliojo dar daugiau teisių. Tai numato nauja vartotojų teises ginanti Europos Sąjungos direktyva.
Lietuvos didmiesčiai ruošiasi suvienodinti taksi išvaizdą, prie pokyčių planuoja prisidėti ir Susisiekimo ministerija. Taksi paslaugų teikėjų asociacija dėsto, kad šios idėjos iniciatorius – Vilniaus savivaldybė, kuri nori pagerinti savo įmonės „Vilnius veža“ reikalus, o galiausiai dėl to nukentės k...