Verčiantis metams mėgstama brėžti ateities perspektyvas ir nuspėti, o kas gi laukia toliau. Tačiau skaitmeninės reklamos srityje daugiau nei 10 metų dirbantis, kelias knygas išleidęs konversijų optimizavimo žinovas, dirbantis kompanijoje „CarVertical“, Rokas Golcas nelinksta burti iš kavos tirščių. ...
Rokas Golcas
3 straipsnių
Internetinės reklamos naujove jau nepavadinsi – ji jau mūsų kasdienybė. Manau, būtų sunku rasti žmogų, dirbantį su internetinėmis svetainėmis, kuris nebūtų išbandęs skaitmeninės rinkodaros kanalų.
„Google Analytics” Lietuvoje naudoja praktiškai visos svetainės. Tai pagrindinis įrankis matuoti svetainės lankoumą ir kitą susijusią informaciją. Ir nors įdiegti „Analytics” nėra sunku, dažnai pasitaiko blogų jo diegimo atvejų.