Prie likusių atvirų pasienio punktų nuo balandžio driekiasi eilės, praėjusį mėnesį pranešta apie dviejų logistikos įmonių bankrotą, atleidžiamus beveik 100 darbuotojų. Ar vežėjų sektorius yra krizėje? Delfi laidoje „Piniginiai reikalai“ ekspertai pasakoja, kad sektorius patenka į TOP ketvertuką tų, ...
Romas Austinskas
126 straipsnių
Baltarusija pranešė stabdanti prekių importą iš Lietuvos. Lietuvos pramonininkai sako, kad tai didelės įtakos sektoriui neturės, o „Linava“ pabrėžia, kad prekių vežimas nesustos. Jos bus transportuojamos per kitas, kaimynines šalis, tačiau tai gali lemti kaštų didėjimą.
Prieš porą metų pirmąsyk surengę geriausio sunkvežimio paiešką Lietuvoje, šiemet konkurso „DKV LIVE Metų sunkvežimis“ organizatoriai sugrįžo su gausesniu, įdomesniu ir įvairesniu konkursu. Antradienį netoli Vilniaus buvo duotas startas geriausių sunkiasvorių paieškoms, skelbiama pranešime žiniasklai...
Nacionalinės vežėjų asociacijos LINAVA prezidentas Romas Austinskas teigia, kad Seimui pritarus Akcizų įstatymo projektui, kuriuo siūloma didinti akcizus taršiam kurui, sumažėtų kuro kiekiai, kurį Lietuvoje perka tarptautiniai vežėjai. Tuo metu vidiniai pervežimai, pasak jo, brangs, o šis kainų augi...
Dažnas gali pasakyti, kas jiems yra gražu ar negražu, atliepia jų poreikius ar ne. Tačiau kaip išrinkti tai, kas tinkamiausia kitiems? Tokį darbą turės atlikti ir „DKV LIVE Metų sunkvežimio 2023“ konkurso dalyvius vertinsiantys specialistai. Jie jau dabar turi aiškius kriterijus, kaip bus bandomas s...
Rusijai apribojus vilkikų įvažiavimą, nerimas dėl kitos šalies: būsime blokuojami, vežti prekių nebeapsimokės (2)
Savaitgalį Rusijai paskelbus, kad nuo spalio 10 d. uždraus ES šalyse registruotų vilkikų įvažiavimą į šalį, Lietuvos vežėjai jaudinasi ne dėl pačios Rusijos, tačiau dėl Azijos rinkų. Teigiama, kad tai gali apriboti tranzitą ir prekių patekimą, tarkime, į Kazachstaną, o jas vežti kitu keliu paprasčia...
Laukia dar keli ES sankcijų per Lietuvą tranzitu į Kaliningradą vežamai produkcijai įsigaliojimo etapai. Iš Rusijos girdima įvairių grasinimų, tačiau ekonomistai nemano, kad agresorės galimi atsakomieji veiksmai Lietuvai gali turėti rimtą ekonominį poveikį. Anot jų, kai kuriais atvejais tai gali suv...
Skelbiama, kad draudimai į Kaliningradą vežti sankcionuotas prekes apima ir vilkikus: pasienyje formuojasi eilės (1)
Rusijos naujienų agentūra „Interfax“ skelbia apie išplėstus apribojimus krovinių gabenimui į Kaliningrado sritį. Kaip nurodo, ribojimai taikomi ne tik sankcionuotų prekių gabenimui geležinkeliu, bet ir kelių transportu Lietuvos teritorija. Tai Delfi patvirtino ir Lietuvos vežėjų atstovas.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Romas Austinskas tikina, kad apie 10 proc. Lietuvos vežėjų turimo parko važiuoja į Rusiją ir Baltarusiją, nes šios rinkos yra nusistovėjusios nuo senesnių laikų.
Rusijos karui Ukrainoje įgaunant vis didesnį pagreitį ir naujas kryptis, pasigirsta raginimai imtis dar griežtesnių priemonių. Lietuvos Vyriausybė raginama uždrausti rusiškų ir baltarusiškų prekių importą ir tranzitą per mūsų šalį. Tačiau ekspertų vertinimu, dėl tokių sankcijų turėtų susitarti visa ...
Pradėjus veikti paskelbtoms sankcijoms Rusijai, Lietuvos vežėjai traukiasi iš šios rinkos. Visgi jie neatmeta, kad atsinaujinus Vakarų Europos prekybiniams santykiams su šia rinka, jie taip pat čia sugrįš. Sankcijos skaudžiai kirs ir Lietuvoje veikiančioms transporto įmonėms, jos ieško naujų rinkų, ...
Lietuvoje veikiančias transporto ir statybų įmones palieka vis daugiau ukrainiečių darbuotojų, kurie ryžtasi stoti į karą tėvynėje. Kiti iš karo niokojamos Ukrainos stengiasi čia atsivežti savo artimuosius. Sektorių atstovai tikina, kad dėl karo Lietuvos verslas susidurs su dar didesniais darbuotojų...
Ketvirtadienį Rusijai pradėjus puolimą Ukrainoje, Lietuvos vežėjų atstovai sako dar neturintys tikslios informacijos apie krovinių ir vairuotojų situaciją šioje šalyje. Jų teigimu, įstrigusių vairuotojų tikrai yra, o Baltarusija aplenkiama.
Kazachstane praėjusią savaitę vykę protestai dėl dujų kainų šuolio esminio poveikio Lietuvos eksportui nepadarė, sako verslo atstovai. Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) verslo tarybos su Kazachstanu vadovas Romas Austinskas teigė, kad trukdžiai transportui bei logistikai truko iki trijų par...
Neramumai Kazachstane Lietuvos eksportą gali paveikti ir ilgesniu laikotarpiu: įmonės šiuo metu yra nežinioje (3)
Kazachstane šią savaitę įsisiūbavus protestams dėl dujų kainų šuolio, neramumai gali paveikti ir Lietuvos eksportą, sako verslo atstovai. Lietuvos maisto eksportuotojų asociacijos (LitMEA) direktorius Giedrius Bagušinskas teigia, kad, nors ši Vidurio Azijos valstybė ir nėra šalis, į kurią būtų nukre...
Blinkevičiūtė: vairuotojus su „šluotos laikytojais“ lyginęs „Linavos“ prezidentas įžeidė visus samdomus darbuotojus (94)
Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) lyderė Vilija Blinkevičiūtė teigia, kad vairuotojus su „šluotos laikytojais“ viešai palyginęs Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Romas Austinskas įžeidė visus samdomą darbą dirbančius darbuotojus bei socialiai atsaking...
Lietuvos vežėjai turėtų toliau važiuoti per Baltarusiją, nepaisant Užsienio reikalų ministerijos (URM) rekomendacijos Lietuvos piliečiams vengti kaimyninės šalies, sako nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas.
Nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ pasirašė Tarptautinės kelių transporto sąjungos (IRU) inicijuotą chartiją, siekiančią gerinti vairuotojų darbo sąlygas.
Bandant naujausius sunkvežimius – nuostaba: modernūs sunkiasvoriai nenusileidžia lengviesiems automobiliams (3)
„DKV LIVE Metų sunkvežimio“ rinkimai pasiekė lūžio tašką: dvi dienas trukusiuose bandymuose Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro (DRMC) autodrome komisijos nariai turėjo galimybę išbandyti visus sunkvežimius ir sudėlioti „pažymius“ vertinimo lentelėse. Atradimų buvo daug, tačiau komisija vienbalsiai s...
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ praneša, kad Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje vėl formuojasi vilkikų eilės: naujausiais duomenimis, šiuo metu čia yra įstrigę 1456 vilkikai, iš kurių 1040 – Baltarusijos, o 416 – Lietuvos pusėje.