Skubiai suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalus statyti besiruošiančios Vokietijos Hamburgo miesto valdžios atstovas Klaipėdos SGD terminalą vadina etalonu.
Rusijos uostai
13 straipsnių
Beveik pusė pasaulio konteinerinių laivų nebeplauks į Rusiją ir iš jos, o tai reiškia, kad sutriks visa prekyba – nuo maisto ir metalų iki drabužių ir elektronikos prekių.
Ekspertai įvertino kalbas, kad Rusija įsigis „Belaruskalij“: realu, tačiau tikėtinas kitas scenarijus (5)
Rusijos kalio trąšų gamybos bei eksporto įmonė „Uralkalij“, atsižvelgdama į susidariusią situaciją, turi galimybę spausti Baltarusiją ir bandyti ne tik perimti „Belaruskalij“ trąšų tranzitą, bet ir įsigyti visą Baltarusijos valstybinę įmonę.
Klaipėdos uostas pagal krovos apimtis išlaiko tvirtas lyderio pozicijas Baltijos valstybėse, o Baltijos jūros rytinėje pakrantėje nusileidžia tik trims Rusijos uostams prie Suomijos įlankos, rodo Klaipėdos uosto paskelbti krovos duomenys.
Rusijai svarstant planus Ust Lugos uoste Suomijos įlankoje statyti Baltarusijos trąšų eksportui skirtą krovos terminalą, Lietuvos susisiekimo viceministrė sako, jog situacija krovinių vežimo rinkose yra stebima, o bet kokie kaimynų sumanymai turėtų poveikį Klaipėdos uosto krovai ar pervežimams gelež...
Klaipėdos uostas pagal krovą išlieka lyderis Baltijos valstybėse, yra ketvirtas Baltijos jūros rytinėje pakrantėje, rodo jo direkcijos paskelbti duomenys.
Premjeras Saulius Skvernelis sako, kad Baltarusijai atsisakyti krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą būtų ekonomiškai nenaudinga.
Klaipėdos uostas koronaviruso krizę atlaikė geriau nei kiti Baltijos jūros rytinės pakrantės uostai, sako uosto vadovas.
Krova per penkis šių metų mėnesius sumenko visuose Baltijos valstybių didžiuosiuose uostuose, didžiausia ji išliko Klaipėdos uoste, kuris pagal krovą – ketvirtas Baltijos jūros rytinėje pakrantėje, rodo jo direkcijos paskelbti duomenys.
Nors rugpjūtį Lietuvos ūkininkai per Klaipėdos uostą neskubėjo išgabenti grūdų į kitas šalis, paskutinį vasaros mėnesį perkrauta daugiau krovinių nei pernai rugpjūtį.
Klaipėdos uostas visus šiuos metus neužleidžia lyderio pozicijų tarp kaimyninių uostų rytinėje Baltijos pakrantėje. Panašu, kad šiemet Klaipėdos uostas bus ne tik lyderis, bet ir pasieks naują krovos rekordą.
Per pastarąjį dešimtmetį Rusijos uostai Baltijos jūros regione padidino krovinių apyvartą ir atėmė krovinių iš Baltijos šalių, rašo laikraštis „Dienas bizness“.
Tonomis, eurais, metrais matuojamais rekordais 2015-uosius palydėjusiame Klaipėdos uoste šiemet nuotaikos – gana pesimistinės. Dėl ypač stiprėjančios konkurencijos numatoma krova šiais metais yra šiek tiek mažesnė nei ta, kuri pasiekta pernai.