Įmonės reputacija ir jos kaip darbdavio įvaizdis – neišvengiamai susiję, tačiau ne tapatūs dalykai. Net jei labai gerai žinote prekių ženklą ir jo produktus – tai nebūtinai reiškia, kad norėsite eiti į tą įmonę dirbti. Rūta Gaudiešienė, verslo konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, laidoje „Mark...
Rūta Gaudiešienė
27 straipsnių
Maratono bėgikai žino – dažnam pats sunkiausias etapas ir „duobė“ pasitinka 36-am kilometre. Atrodo, kad energija, jėgos, motyvacija jau išseko, tačiau jau tiek įveikta, kad pasiduoti negali. Sakoma, kad įveikti 36-ą kilometrą – tai įveikti maratoną. Būtent šiame kilometre reputacijos maratone dabar...
Artėjant metams nuo karo Ukrainoje pradžios ir Lietuvos Valstybės atkūrimo dienai, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su LRT vasario 13 dieną organizuoja nemokamą renginį, kurio metu vyks „Radarom“ komunikacijos kampanijos pristatymas ir diskusija, kodėl prie kampanijos verta prisidėti vers...
„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė Rūta Gaudiešienė savo pranešimo metu konferencijoje „Tvarumo kursas“ pasakoja, kad nesvarbu dėl kokios strategijos formavimo ją samdo įmonės, specialistė visad susiduria su 3 tipinėmis problemomis. Ji jas...
Daugeliui jau puikiai žinomas projektas „Tvari Lietuva“ pristatė pirmąją Lietuvoje atsakingo verslo konferenciją „Tvarumo kursas“. Vakar užsienio ekspertai pasakojo apie ESG, tvarias verslo strategijas ir rinkodarą, o šiandien dėmesys skiriamas CO2 emisijoms – kaip jas apskaičiuoti, vidinei komunika...
Sumažėjusi paklausa, išaugę kaštai, sutrikusi tiekimo grandinė, pakitusi darbuotojų moralė – tik keli iššūkiai, kurie, prognozuojama, verslininkų laukia žiemą. Didieji prekybos tinklai jau pradėjo tam ruoštis akcijų ir išpardavimų gausa, tačiau ar tolimesnis lietuvių pratinimas prie nuolaidų iš ties...
Rugsėjo 21-23 dienomis Kaune vyks pirmoji Lietuvoje Europos marketingo akademijos (EMAC) regioninė konferencija „Reshaping Consumer Centered Marketing“, kurioje dalyvaus marketingo srities mokslininkai, tyrėjai ir verslo profesionalai iš visos Europos.
Jei galvojate, kad rūpintis savo reputacija – antraeilės svarbos dalykas, labai tikėtina, kad gyvenimas jus privers perdėlioti prioritetus. Rūta Gaudiešienė, bendrovės „Civitta“ partnerė, pokalbyje su Giedriumi Juozapavičiumi laidoje „Marketingas 360“ pasakojo, kodėl reputacija šiais laikais gali ta...
Septintus metus atliekamas reputacijos indekso tyrimas atskleidė sektorių žvaigždes, bites darbininkes, šoklius, krituolius, niūruolius ir nuobodas – į tokias kategorijas privataus verslo organizacijų reputacijos rezultatus suklasifikavo Rūta Gaudiešienė, Konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmon...
Liekamieji pandemijos padariniai, migracijos krizė, Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir kiti įvairiomis turbulencijomis pažymėtų pastarųjų metų procesai supurtė Lietuvos verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputaciją. Ankstesnių metų lyderiams ant kulnų ėmė lipti konkurentai, iški...
Jau šį penktadienį, gegužės 27 d., penktą kartą vyks vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘22“. Vilniuje vyksianti konferencija skirta kelti marketingo vadovų kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti marketingo vadovų svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Tradiciškai ...
Restoranų grupės „Amber Food“ direktorius ir akcininkas Gediminas Balnis paskelbė išpirksiantis 80 proc. grupės akcijų iš jas valdančių Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo šeimos narių įmonių, kritikuojamų dėl nenutrauktos veiklos Rusijoje. Tačiau ar šis sprendimas nepavėluotas ir ar pavyks išsau...
Prieš savaitę paskelbta, kad vienos didžiausių Lietuvoje restoranų grupės „Amber Food“ direktorius ir akcininkas Gediminas Balnis išpirks 80 procentų grupės akcijų iš jas valdančių Kauno mero Visvaldo Matijošaičio bei jo šeimos narių įmonių. Tokiu žingsniu bus bandoma atstatyti įmonių grupės reputac...
Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ne tik iš pagrindų pakeitė geopolitinę situaciją ir santykius tarp šalių, bet ir reputacijos kūrimo taisykles. „Tai, kas dabar vyksta, parodys, kiek toli Lietuvos visuomenė, verslas, viešasis sektorius transformavosi per 30 nepriklausomybės metų – ar sugebame tik gra...
Po Vilniaus apygardos teismo sprendimo išteisinti visus kaltinamuosius vienoje didžiausių ir garsiausių politinės korupcijos bylų, ne ką mažiau reakcijų nei pats teismo sprendimas sulaukė Seimo pirmininkės, Liberalų sąjūdžio vadovės Viktorijos Čmilytės-Nielsen įrašas feisbuke, kurį politikei teko ir...
Prasideda jau septintus metus iš eilės atliekamas Lietuvos Didysis reputacijos tyrimas. Atnaujintas klausimynas visapusiškai atskleis, kokią įtaką verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputacijai padarė per metus įvykę procesai ir ypač – reakcija į Rusijos pradėtą karą Ukrainoje, s...
Tiek privataus verslo įmonės, tiek valstybinės institucijos, valdžios organizacijos vis labiau supranta reputacijos svarbą. Apie tai, kaip su ja dirbti vykstant karui, laidoje „Marketingas 360“ pasakojo Rūta Gaudiešienė, konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonės „Civitta“ partnerė. Pasak jos, v...
Karas Ukrainoje Lietuvos verslus priverčia akylai stebėti bendrą situaciją rinkoje ir svarstyti, kaip adaptuoti marketingo strategiją? Ką daryti su marketingo biudžetu? Kaip marketingo veiksmus planuoti artimiausią mėnesį? Kaip komunikuoti, kad nepakenktum įmonės reputacijai? Ką kalbėti, o kada paty...
„Versli Lietuva“ švenčia 12-tą gimtadienį ir džiaugiasi, kad „Omnibus“ tyrimo duomeninis įstaigą žino 81 proc. apklaustųjų. 90 proc. iš jų – vertina teigiamai. Tačiau šitas įdirbis gali nueiti šuniui ant uodegos, nes, tikėtina, „Verslios Lietuvos“ neliks. Ją pakeis „Inovacijų agentūra“. Rinkodaros i...
Šiemet atliktas Didysis reputacijos tyrimas atskleidė, kokią įtaką pandemijos patirtys padarė verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputacijai. Visuomenės, nuomonės formuotojų ir sprendimų priėmėjų atsakymai parodė, kad kurti ir išlaikyti reputaciją geriausiai pavyksta verslo įmonė...