Keturi buvę įmonės „Open Banking LT“ (anksčiau „Kevin LT“) darbuotojai įsiteisėjusiu Vilniaus apygardos teismo sprendimu iš buvusių darbdavių bendrai prisiteisė 225.758,81 euro su darbo santykiais susijusių sumų. Tačiau mokėjimų platformos „Kevin“ rinkodaros vadovas Rytis Buračas perdavė, kad „Kevin...
Rytis Buračas
34 straipsnių
Vilniaus gatvėse pastebėti troleibusai, ant kurių reklamuojamas dizainerio Juozo Statkevičiaus aukštosios mados kolekcijos pristatymas. Šios kampanijos nuotraukos, pasklidusios socialiniuose tinkluose, sulaukė kritiško žmonių vertinimo.
Perspėja dėl išpopuliarėjusios sendinimo programėlės: kūrė buvęs liūdnai pagarsėjusios rusiškos įmonės darbuotojas (176)
2017-aisiais sukurta programėlė „FaceApp“ šiomis dienomis pritraukė daugybę vartotojų. Internautai socialiniuose tinkluose aktyviai dalijasi aplikacijoje apdirbtomis nuotraukomis, kaip atrodytų atjaunėję, pasenę ar pasikeitę šukuoseną. Vis dėlto „FaceApp“ kelia grėsmę duomenų apsaugai – gali būti pa...
Festivalį „Kino pavasaris“ pristato „Jamesound“, „Mados infekcijos“ generalinis rėmėjas – „A.“. Šiuos prekės ženklus galima matyti renginių plakatuose, lankstinukuose, kitose komunikacijos priemonėse. Jei anksčiau šių prekės ženklų negirdėjote – nieko keisto. Jie priklauso alkoholiniais gėrimais pre...
Šiais metais mados namai „Victoria's Secret“ planuoja uždaryti 53 parduotuves. Auga skaičius moterų, atsisakančių pirkti šio prekės ženklo siūlomą produkciją ir iškeičiančių jį į mažesnius gamintojus, siūlančius drabužius ne tik modeliams.
Su darbuotojų stygiumi susiduriančios Lietuvos įmonės ieško naujų būdų jiems prisivilioti. Savo, kaip gero darbdavio, reputacija šiandien rūpinasi ne tik bankai ar informacinių technologijų paslaugų centrai, bet ir statybų bendrovės.
„Išnaudok vaikus dabar! Knygeles skaityti galės, kai į pensiją išeis“, – toks šūkis prirašytas prie Optikos – Akinių išparduotuvės reklamos feisbuke. Tačiau pirmiausia akis nukrypsta į iliustracijas, kuriose žeminančiai kalbama apie mažamečius vaikus.
Jei prekės ženklas „Vytautas“, pradėjęs bendradarbiauti su broliais Ballais, tikėjosi išpopuliarinti savo prekės ženklą pasaulyje, panašu, kad jiems pavyksta eiti ta linkme. Tik kartu ateina ir neprognozuotos pasekmės: JAV internetinėse parduotuvėse pradėta prekiauti atributika, pažymėta suklastotu ...
Tai, kad dėl garsiųjų brolių Ballų pasaulio žiniasklaidos dėmesio centre atsidūrė Lietuva, paglostė lietuvių savimeilę. Nieko keisto: juk tikrai ne kasdien CNN eteryje išgirsi tokius kalambūrus kaip „Lithuania-mania“. Tačiau komunikacijos ir rinkodaros ekspertai per anksti džiaugtis neskuba ir šią s...
Politikai Popiežiui Pranciškui norėtų parodyti ir Kryžių kalną, ir Kauną, tačiau jiems gali tekti nusivilti. Jei Popiežius ir tikrai atvyks į Lietuvą, tai jo vizitas bus toks trumpas, kad greičiausiai be sostinės daugiau jis nelabai spės kur nors kitur apsilankyti.
Paaiškėjus faktui, kad airių grupės U2 lyderis Bono yra investavęs į prekybos centrą Lietuvoje, pasipylė ir raginimai Utenai pasinaudoti šia galbūt tik kartą istorijoje pasitaikančia situacija. Tačiau ar tikrai verta tai daryti ir kokios naudos galėtume gauti? Rinkodaros ir komunikacijos ekspertai p...
Naujus mokslo metus prekybos tinklai pasitinka ne tik akcijomis būtiniems mokyklos reikmenims: mažieji pirkėjai viliojami ir daugelį jų iš proto vedančia „Kakės Makės“ produkcija, ar raginimais rinkti domino kolekciją, ką padaryti įmanoma, jei tėveliai išleis prekybos centre pakankamai pinigų.
DELFI skaitytoja Virginija pasakoja patekusi į absurdišką situaciją – už galimybę klausytis koncerto buvo paprašyta susimokėti ir jos 4 mėnesių sūnaus.
„Esi tikras, ką gauni. Mūsų degalai atkeliauja tiesiai iš „Neste“ gamyklos Suomijoje“, - skelbia degalinių tinklo reklama, savo mintį iliustruodama kūdikį žindančios mamos nuotrauka.
Dėl pasaulinio lygio bendrovių prekių ženklų pakeitimo dažniausiai nusprendžiama aukščiausiame lygmenyje, todėl jie nebūtinai būna pritaikyti Lietuvos rinkai.
Reklamos draudimas, specializuotos parduotuvės, amžiaus cenzo ir akcizų didinimas ‒ kovai su alkoholiu valdžia ruošiasi pasitelkti visą priemonių arsenalą. Tačiau ar kurios nors iš jų iš tikrųjų gali būti veiksmingos?
Prekybos tinklą „Rimi“ valdanti švedų bendrovė „ICA Gruppen“ oficialiai patvirtino, kad dėl „Iki“ parduotuvių įsigijimo kalbasi su jo savininkais. Kaip Lietuvos mažmeninės prekybos rinką paveiktų toks sandoris ar jį įgyvendinus „Iki“ pavadinimas išnyks?
Keturi didieji prekybos centrai – „Maxima LT“, „Rimi Lietuva“, „Prisma LT“ ir „Norfos mažmena“ – buvo nubausti už klaidingos informacijos apie kainas ir nuolaidas pateikimą vartotojams. Rinkodaros ekspertų nuomone, tokios klaidos nebuvo tyčinės, bet prekybos centrai vis tiek nukentės: labiausiai ne ...
„Žemaitijos pienas“ vasarą rinkai pristatė naujieną – grietinę, pavadinimu „Aštuoniolikinė“, o šalia užrašytas šūkis skelbia „Skani gyvenimo energija“. Feisbuke užvirė diskusija, kaip vertinti tokį dviprasmišką prekės ženklo pavadinimą.
Vos įžengus į prekybos centrą, miestelio krautuvę ar vis dažniau - netgi į turgavietę akis iš karto kliūva už geltonų, raudonų, margų, įvairių formų ir dydžių ženklų, skelbiančių akcijas ir nuolaidas daugybei prekių.