„Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas atskleidė, kad lietuvių nerimas dėl finansinės padėties mažėja. Didžiausia grėsme finansiniam stabilumui lietuviai įvardina infliaciją, todėl keičia savo apsipirkimo elgesį – auga sąmoningumas, mažėja inertiškas pirkimas ir lojalumas ...
Šarūnas Mikelevičius
7 straipsnių
Lietuvoje reklamai išleidžiama kur kas mažiau nei kitose Europos šalyse. Tuo metu ekspertai kaip vieną didžiausių reklamos užsakovų ydų įvardija reklamos laikymą išlaidomis, o ne investicija.
Tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas atskleidė pasaulinės pandemijos įtaką prekių ženklų prasmingumui. Nors situacija Lietuvoje šiek tiek taisosi ir ryšį su vartotojais sukuria vis daugiau verslų, atsipalaiduoti nederėtų – išnykus didžiajai daliai prekių ženklų niekas to net ne...
Nepelnytai nuvertinta profesija šiandien – viena patraukliausių: kiek įmonėse svarbūs pardavėjai ir kaip pasikeitė jų darbas (12)
Pardavėjo profesija – viena paklausiausių rinkoje, tačiau kartu ir viena tų, labiausiai apipintų stereotipais. Pripažinkite, žodis „pardavėjas“ asocijuojasi su tarsi už kampo tykančiu nemalonumu. Vis dėlto ar nėra taip, kad daugelio tokių madingų ir trokštamų darbų tikslas – parduoti: rinkodaros, ko...
„Nemėgstu prognozuoti, bet šiandien to reikia, nes vien tik reaguoti mes negalime – reikia galvoti, ką ir kaip turėsime daryti netolimoje ateityje“, – tokiais žodžiais savo pranešimą pradėjo šių metų „Lietuvos verslo forumo“ dalyvis, „Havas“ grupės Lietuvoje vadovas Šarūnas Mikelevičius. Jis įsitiki...
Diskusija: Kaip pasikeis rinkodaros vaidmuo įmonėje? Ir kaip rinkodara gali sukurti daugiau vertės vartotojui ir įmonei? (2)
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas tam, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei ...
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas tam, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei ...