Šarūnas Sakalauskas
132 straipsnių
Šarūną netikėtai ištikęs veido paralyžius ne juokais išgąsdino – vyras pakeitė gyvenimą ir perspėja kitus (1)
Skaičių, kiek kartų yra buvęs kalnuose, 15 metų kalnų žygių vedliu dirbantis Šarūnas Sakalauskas pametė seniai. Didžiausia jauno vyro svajonė – įkopti į visas aukščiausias žemynų viršūnes, o kitų metų pradžioje Šarūnas planuoja įveikti pirmąją viršūnę, esančią virš 8 km. Ne tik šie, bet ir visi kiti...
Rugsėjo 27 dieną Kaune ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: dirbtinis intelektas marketinge“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie pagrindinius dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo galimybes marketinge, praktinius DI panaudojimo ver...
Pasaulinė skaitmeninių platformų partnerė „Httpool by Aleph“ pradėjo bendradarbiavimą su „Microsoft“ 23-ose Vidurio ir Rytų Europos ir kitose pasirinktose Europos šalyse* ir netrukus pradės siūlyti „Microsoft Advertising“ paieškos, auditorijų strategijos ir apsipirkimo produktus verslui, rašoma pran...
Socialiniai tinklai tapo neatsiejama gyvenimo dalimi – juose ne tik bendraujame, bet ir sužinome naujienas bei dalinamės asmenine informacija. Bet ar įtraukėte socialinius tinklus į savo testamentą?
Šeštą kartą organizuojamas socialinių tinklų žinių ir atradimų festivalis „Social Media Fest 2022“ vėl suburs skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos specialistus – gruodžio 2 d. vyksiančiame renginyje bus nagrinėjama, kaip šiemet keitėsi medijų vartojimo įpročiai, kokias naujoves žada socialiniai ...
Pasaulinė skaitmeninių platformų partnerė „Aleph Group“, Lietuvoje veikianti per „Httpool Lithuania“, pranešė apie užmegztą partnerystę su socialinių tinklų platforma „Reddit“. Nuo šiol reklamos užsakovai Lietuvoje per „Httpool Lithuania“ gaus prieigą prie pasaulinių „Reddit“ reklamos galimybių ir g...
Norite sužinoti, kaip būti pastebėtam „LinkedIn“? Sukurti peržiūrų rekordus sumušiantį video „TikTok“? Suprasti, kas šiandien yra ant bangos skaitmeninėje rinkodaroje arba kokios inovacijos, įdiegus jas versle, pasiteisino, o kurias reikia nedvejojant mesti lauk?
Greitai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) šeštus metus iš eilės organiz...
Rugsėjo 29 d. vyks nemokamas vienos dienos virtualus „GoGlobal“ renginys, kuriame bus pristatomos sparčiai besikeičiančios rinkodaros strategijos. Pirmą kartą vyksiantį renginį organizuoja didžiausia pasaulyje skaitmeninės žiniasklaidos atstovė „Aleph Holding“.
Pandemijos metu išryškėjusi tendencija, kad vis daugiau laiko žmonės praleidžia internete, o kartu socialiniuose tinkluose, keičia ir verslų požiūrį į tam tikrus socialinius tinklus. Karantino metu Lietuvoje itin suaktyvėjo socialinio tinklo „LinkedIn“ naudojimas, o kartu įmonės pradeda kurti jame b...
Jau ne vienerius metus sekėjus „Facebook“, „Instagram“ ar „TikTok“ viliojantys nuomonių formuotojai jau kaip reikiant susikūrė savo asmeninius prekės ženklus visuomenėje. Tačiau Lietuvoje paskutiniu metu vis didėja profesionalų aktyvumas „LinkedIn“ socialiniame tinkle. Specialistai pastebi, kad kita...
Pandemija pakeitė ne tik mūsų visų gyvenimus, bet ir verslo įmonėse vykstančius procesus. Karantino metu socialinių tinklų svarba verslui tapo didesnė nei kada nors anksčiau – kartais jie tapo kone vienintele erdve, kurioje įmonės gali užmegzti ryšį su potencialiais klientais ar partneriais bei pris...
Mūsų vis dar prašo atsiųsti CV ir gana dažnai – motyvacinį laišką. Vis dėlto, tiek Lietuvos, tiek užsienio šalių darbo rinkos ekspertai numato kandidatavimo su tradiciniu gyvenimo aprašymu pabaigą. Kaip gi ieškosime darbo?
Mažiausia tikimybė užsikrėsti koronavirusu yra gamtoje, tad laisvėjant judėjimo ribojimus žygeivių „Gyvenkime Aktyviai“ komanda Lietuvos didmiesčių gyventojus siūlo sėsti į automobilius ir lėkti užmiestį, susipažinti su išskirtine Lietuvos gamta. Bene smagiausius kelius važiuoti ir vaizdingiausius t...
Socialinių tinklų platformas atstovaujanti kompanija HTTPOOL buvo pripažinta „LinkedIn“ metų partnere. Iš Londono transliuotuose apdovanojimuose už praėjusių metų pasiekimus kompanijai atiteko prestižinis „LinkedIn Partner Champion“ titulas. Jį HTTPOOL pelnė už operatyvią reakciją į pandemijos nulem...
Koronavirusas apsunkino galimybes keliauti po pasaulį, pasiekti mėgstamas vietas užsienyje Lietuviams tapo komplikuota. „Gyvenkime Aktyviai“ komanda, vadovaujanti kelionėms į pasaulio kalnus šią žiemą surado kalnuotų maršrutų Lietuvoje, 100 km maršrutais apžygiavo 4 miestus ir teigia, kad pakopinėti...
„Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo teises šiame kanale Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, skelbiama pranešime žiniasklaidai.