Ar atsisėdę ant galinės automobilio sėdynės iškart prisisegame saugos diržą? Policijos duomenys ir visuomenės apklausos rodo, kad toli gražu ne visi. Pasiteiravus Baltijos šalių vairuotojų, kaip jie rūpinasi keleivių saugumu, kiek daugiau nei 80 proc. atsakė, kad pirmiausiai įsitikina, ar visi kelei...
saugos diržas
62 straipsnių
Didžiosios Britanijos piliečio kelionė automobiliu po Kauną baigėsi avarija. Sužalotas 8 metų vaikas.
Išvengti eismo įvykio galima pasirinkus saugų greitį, įvertinus kelio būklę bei eismo sąlygas, tačiau eismo įvykio padarinius galima sumažinti ir segint saugos diržą. Saugaus eismo ekspertai nustatė, kad vien šis įprotis – užsisegti saugos diržą, Europos Sąjungos šalyse kasmet padėtų išgelbėti 7300 ...
Mažiausių automobilio keleivių saugumas priklauso ne tik nuo įvairių saugos sistemų, bet ir nuo tėvų pasirinkimo. Visi vaikai, kurių ūgis mažesnis nei 1,35 m, privalo būti vežami vaikiškoje automobilinėje kėdutėje, tačiau kartais į tokį reikalavimą vairuotojai žiūri skeptiškai ir vaikui paaugus nusp...
Į mokyklas vykstantiems moksleiviams trūksta saugaus ir atsakingo elgesio įgūdžių kelyje – rodo pastarosiomis dienomis vykdyto moksleivius vežančių keleivinių transporto priemonių patikrinimo rezultatai. Net 22 proc. į mokyklą vykstančių moksleivių nesegi saugos diržų, rašoma pranešime žiniasklaidai...
B. Vanagas parodė, kaip pasitikrinti, ar automobilyje sėdite taisyklingai – svarbiausia ne patogumas (24)
Taisyklingas automobilio valdymas prasideda nuo taisyklingos sėdėjimo pozicijos. Tik sėdėdami taisyklingai galėsime jausti automobilį ir jį suvaldyti esant kritinei situacijai. Kaip teisingai sureguliuoti vairuotojo poziciją LRT.lt pasakoja lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Už greitosios automobilių techninę būklę atsakinga panevėžietė: apie stereotipus ir kuriozus darbe (4)
Anekdotai apie moteris ir automobilius šiais laikais nebe tokie juokingi, kaip prieš kelias dešimtis metų. Tačiau padangą kelyje persimontuojanti dama vis dar traukia žvilgsnius. Panevėžietei Nijolei Tučkienei patikėti patys svarbiausi – greitosios – automobiliai. Ji – profesionali mechanikė, puikia...
Keleivius vežančios įmonės, autobusų stotys bei Lietuvos transporto saugos administracija pasirašo memorandumą, kuriuo numatyta, jog autobusų vairuotojai paragins keleivius prisisegti saugos diržus. Šiuo metu saugos diržus autobusuose segasi tik 13,9 proc. keleivių, nors 62 proc. žino, kad diržą seg...
Automatiniai saugos diržai automobiliuose: kodėl jie neprigijo, nors mechanizmas buvo tvirtas ir patikimas? (7)
Žmonės yra keisti. Jei mokėtume save saugoti, nereikėtų statyti atitvarų, neleidžiančių nevietoje kirsti kelio. Jei būtume atsargūs ir mokytumėmės iš svetimų klaidų, niekas nesinaudotu telefonu už vairo. Ir baudos už saugos diržų nenaudojimą jau seniai būtų praeitis. Anksčiau ši problema buvo sprend...
Kasmet tolimojo susisiekimo autobusais Lietuvoje važiuoja apie 6 mln. keleivių. Tačiau tik labai maža dalis žmonių, autobusui pajudėjus ar išvažiavus į kelią, segasi saugos diržus, ir tai dažniausiai priminus autobuso vairuotojui.
„Gal kas žinot, kas pigiai išjungtų lemputes? Reikia technikinę pravaryti“, – tokį įrašą uždaroje BMW fanų grupėje paliko Vilmantas Masevičius. Vėliau BMW markės automobilis tapo karstu šiam jaunam kauniečiui ir dar dviem žmonėms. Aiškėja, kad prieš trečiadienio naktį Kaune įvykusią tragišką avariją...
Saugumas kelyje labiausiai priklauso nuo vairuotojo įgūdžių ir atidumo bei automobilio techninės būklės. Tačiau mažieji keleiviai privalo būti vežami specialiose kėdutėse, kadangi suaugusiems pritaikytos saugumo priemonės jiems tiesiog netinka.
Prisitaikymas, abejingumas ar netgi sukčiavimas savo gyvybės kaina – taip galima įvardinti vidutinį kelių eismo dalyvių psichologinį portretą. Pasak vairavimo mokyklos „Euroket“ psichologės Marijos Bagdonienės, Lietuvos visuomenės kultūra dar bręsta, tad atsakomybės stoka puikiai atsispinti kelių ei...
Mažėjant gyventojų tankumui, itin didėja per automobilių avarijas žuvusių žmonių rodikliai – juos iš dalies skatina mažesnis saugos diržų naudojimas atokiausiose provincijos vietovėse, rodo viena JAV atlikta studija.
Greitį mėgstantiems vairuotojams ne visada pakanka išgirsti perspėjimą kelyje būti atsargiems – kai kuriems šios klaidos pasekmes tenka išgyventi savo kailiu, jog pradėtų rūpintis savo ir kitų saugumu. Panevėžietė Kristina Ostrauskienė nusprendė pasidalinti savo skaudžia patirtimi ir tikisi, jog kit...
Neseniai atlikta Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) tyrimų organizacijos Draudimo instituto greitkelių saugumui (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) studija parodė, kad šokiruojantis skaičius suaugusių žmonių nesivargina užsisegti saugos diržų, kai sėdi galinėse keleivių sėdynėse.
Automobilių saugumas jų gamintojų akimis per paskutinius dešimtmečius tapo neabejotinai vienu iš svarbiausių aspektų. Tai patvirtina ir vis griežtėjantys transporto priemonių saugumą matuojančių organizacijų vertinimo kriterijai, ir vis augantis elektroninių saugumo sistemų automobiliuose kiekis.
Segėti saugos diržus – būtinybė, jau kelis dešimtmečius privaloma vairuotojams ir keleiviams visame pasaulyje. Nesuskaičiuojamas skaičius tyrimų ir praktika nenuginčijamai įrodė, kad ši saugos kelyje priemonė išgelbėjo daugybę gyvybių, skelbia autoblog.com.
Naujasis „Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas prasidėjo nuo lenktynių teorijos. Pranešime žiniasklaidai pristatoma pirmoji šių metų „Wolf Race“ mokyklos paskaita, kurioje patarimus žeria Janas Phersonas. Lenktynių saugumo specialistas pasakojo, kad net ir pažangiausi diržai nebus saugūs, jei jie sumontuo...
Šią savaitę, kovo 13-19 dienomis, Europos keliuose, taip pat ir Lietuvoje, policijos pareigūnai vykdo sustiprintą saugos diržų naudojimo kontrolę.