seminaras

30 straipsnių

Seminaras (lot. [lot. seminarium 'daigynas', čia: 'mokykla') – pratybų, kursų rūšis, viena iš papildomo mokymo formų aukštosiose ir kitose mokyklose bei įstaigose. Seminarai taip pat pravedami ir už mokyklų sienų įvairių sričių specialistams: sporto treneriams, pedagogams, įvairių sričių menininkams, verslininkams ir pan.

Besibaigiant 2021 – iesiems ir įmonėms pradedant galvoti apie tai, kas buvo pasiekta per pastaruosius metus, Investors‘ Forum kviečia įsivertinti ir įmonės veiklą socialinės atsakomybės srityje. Gruodžio 16 d. organizuojame seminarą tema „Kaip parengti kokybišką ĮSA ataskaitą?“. Seminare bus pristat...

Vienos prestižiškiausių makiažo ir įvaizdžio mokyklų Baltijos šalyse įkūrėja, didelio populiarumo sulaukusios knygos „Atrask save: makiažo paslaptys iš profesionalo lūpų“ autorė Olesia Žuravliova pradėjo perversmą makiažo srityje.

Viešasis kalbėjimas – tai ne tik pristatymai didelėms klausytojų auditorijoms, bet ir susitikimai su naujais verslo partneriais, savo prekių ar paslaugų pristatymas didesnėms ar mažesnėms klausytojų grupėms. Šiame interneto seminare aptariama, kaip suvaldyti viešojo kalbėjimo baimę, kiek laiko skirt...

Mindaugas Klusas

Šiuo metu tradicinių amatų centre „Meniškas kaimas“ prie Bebrusų ežero vyksta sąskrydis, kurio eiliniu tikrai nepavadinsi. Garsi keramikų Šeškauskų šeima su amato bičiuliais ketina atgaivinti laužo keramikos technologija išdegtus 2500 metų senumo dirbinius, kurie buvo atrasti paslaptingose Luokesų e...

Renaldas Gabartas

Jausmą, kuomet nuspaudus stabdžių pedalą automobilis nė trupučio nelėtėdamas juda tolyn, galima palyginti nebent su situacija, kai iššokus iš skrendančio lėktuvo neišsiskleidžia parašiutas. Nors tai be abejonės vienas pačių šlykščiausių pojūčių, kokius tik galima patirti šioje ašarų pakalnėje, vežėj...

Interneto seminare pardavimų ekspertai ir „Swedbank“ specialistai kalbasi apie tiesioginius pardavimus. Aptariama, į ką pradedantys verslą ar jau jį sukūrę turėtų atkreipti dėmesį siekiant didesnių pardavimų, kokią strategiją bendraujant su klientais tikslingiausia pasirinkti.

Swedbank

„Vilkyškių pieninės“ istorija – akivaizdus įrodymas, kad tai įmanoma. Buvęs kino inžinierius Gintaras Bertašius, įmonę kūręs nuo „kibiro pieno“, ją išaugino iki vienos didžiausių šalies pieno perdirbimo bendrovių. Sėkmingo verslo kūrimo patirtimi G. Bertašius dalijosi smulkiesiems verslininkams sure...