SEO

146 straipsnių

„Aleph“, pasaulinis skaitmeninių technologijų ekspertų tinklas, siūlantis technologinius sprendimus skaitmeninės reklamos ekosistemai, praneša plečiantis savo paslaugų portfelį. Bendrovė rugpjūčio 1-ąją pradeda siūlyti „TikTok Ad“ paslaugas savo klientams Lietuvoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Indrė Norė, Reprise Media SEO skyriaus vadovė

Tai, kad SEO šiandieninėje e-komercijoje turi svarbų vaidmenį, pasakyti gali daugelis. Tačiau turint mažai arba jokios patirties šioje srityje, suprasti pagrindinius SEO principus ar kelti SEO tikslus gali būti sudėtinga. Su patirties ar kompetencijų stoka ypatingai dažnai susiduria maži verslai, tu...

Loreta Varaniūtė

Svetainės dizaino, funkcionalumo, struktūros ar kitokie pokyčiai gali turėti milžiniškos įtakos SEO rezultatams. Ignoruodami šį faktą, rizikuojame prarasti jau turimas SEO pozicijas. Ir atvirkščiai: suderinę pokyčius su specialistais, galime rezultatus dar ir pagerinti. Tad aptarkime išsamiau, kada ...

Planuojant marketingo veiksmus, konkurentai užima ypač garbingą vietą. Visgi panašu, kad per retai užduodame kertinį klausimą: ar tikrai žinome, kas yra mūsų SEO konkurentai? Jei neturime aiškaus atsakymo, dalį marketingo biudžeto gerokai prasmingiau tiesiog paaukoti: tai bent jau atneštų realios na...

SEO ekspertai Lietuvoje naujuosius metus pradeda nuo naujų idėjų įgyvendinimo – organizuojama pirmoji SEO konferencija Lietuvoje. Konferencijos organizatoriai tikina, jog tai bus vienas stipriausias SEO specialistų, verslininkų, marketingo specialistų, programuotojų, el. parduotuvių savininkų susiti...

Vytautas Karoblis, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Relevant“ vadovas

Turbūt nenustebinsiu sakydamas, kad žmonėms kitų nuomonė itin svarbi. Tai patiria kiekvienas, tą patvirtina daugybė tyrimų ir matome to apraiškas kasdienybėje. Kalbant skaičiais, 2021 m. JAV rinkodaros įmonės „RRD“ atliktas tyrimas parodė, kad 55 proc. žmonių sužino apie produktus iš kitų, 40 proc. ...

Marijus Plančiūnas

Tradicinės ir internetinės parduotuvės kabina iškabas, kurios praneša apie artėjantį „Juodąjį penktadienį“. Dieną, kuri žymi prekybininkų „Dakaro“ pradžią – vieną intensyviausių prekybos sezonų. Kad daugelio mėnesių įdirbis e. parduotuvėms atneštų gerus rezultatus, prieš karštą sezono ruožą svarbu n...

Domas Raulinaitis, „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas

Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018 metais ieškoti informacijos apie „Juodąjį penktadienį“ buvo pradedama spalio pradžioje-viduryje, 2022 metais paieškos prasidėjo jau rugsėjo pabaigoje.

Elektronikos komponentų prekybos tinklas UAB „Lemona“ pradeda bendradarbiauti su skaitmeninės rinkodaros agentūra „Whatabout agency“. Ji nuo šiol rūpinsis UAB „Lemona“ prekinio ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose ir mokamos sklaidos kampanijomis Baltijos šalyse, rašoma pranešime žiniasklaida...

Robertas Šimkus

Visiems žinoma, kad SEO yra labai svarbus, kad svetainė ar internetinis verslas klestėtų ir išlaikytų savo sėkmę. SEO yra pagrindinis bet kurios rinkodaros strategijos komponentas. Nors SEO apskritai reiškia raktinių žodžių ir tinkamo turinio įtraukimą į tekstą, kad jūsų svetainė būtų geriausiai įve...