B2B verslai susiduria su vis daugiau iššūkių, nes pasaulis keičiasi, o ekonomika Vakarų Europoje lėtėja. Dalis rinkodaristų šiame sektoriuje sako, kad tikslų pasiekti šiemet nepavyks. Didieji el. komercijos žaidėjai šiemet šventėms ruošiasi ne tik didindami investicijas į reklamą, bet ir atriekdami ...
Skaitmeninė rinkodara
7 straipsnių
Aktyvus atostogų reklamos sezonas eina į pabaigą, bet atsipūsti nėra kada: laukia kibernetiniai pirmadieniai, juodieji penktadieniai ir Kalėdos. Deja, tyrimai atskleidžia, kad vartotojų nuovargis nuo reklamos jau yra įsibėgėjęs ir greitai pasieks piką, o socialinių tinklų auditorijos išgyvena lūžį. ...
Pasirodę duomenys apie pirmojo ketvirčio el. prekybos rezultatus kelia daug minčių, bet ryškiausia – el. komercijos ir rinkodaros specialistai norėdami pasiekti savo auditoriją turės spręsti dar rimtesnius uždavinius ir naudoti sudėtingesnes formules. Jose – ir dirbtinio intelekto naudojimo skaidrum...
Socialiniuose tinkluose jau daugiau nei 60 proc. pasaulio populiacijos, kuriai parduoti su DI nori išmokti daugelis. Negana to, ieškant būdų pasiekti savo auditorijas, Vakarų Europoje keičiasi požiūris į CMO vaidmenį, įgalinant juos dar glaudžiau dirbti su pardavimais, rašoma pranešime žiniasklaidai...
Skaitmeninė rinkodara be naujienų neapsieina: pokyčiai čia vyksta kasdien, pradedant apčiuopiamais techniniais aspektais, baigiant rinkos tendencijomis, kurias kartais padiktuoja interneto gigantai. Į ką verta atkreipti dėmesį šiandien?
Pasauliui antrus metus gyvenant pandemijos sąlygomis, visi, regis, sutaria dėl vieno – taip, kaip buvo, jau nebebus. Pasikeitė tai, kaip gyvename, dirbame, pramogaujame ar perkame – į tai turi sureaguoti ir rinkodarininkai. Pasaulyje pirmaujanti ryšių su klientais valdymo platforma „Salesforce“, sep...
Profesija, kuriai nebūtinas specialus išsilavinimas, o nuobodžiauti neteks: per metus Ugnė aplankė per 10 šalių (19)
Technologijoms sparčiai žengiant pirmyn, reikia vis naujų specialistų, kuriuos švietimo sistema ne visada spėja paruošti. Todėl dažnai organizuojami įvairūs kursai, o juose įgytos žinios iškart taikomos praktikoje. Skaitmeninė rinkodara – viena iš tų sričių.