Amerikiečių saldumynų gamybos milžinė „Mars Wrigley“ atsiprašė, kad vienoje šokoladukų „Snickers“ reklamoje pavadino Taivaną šalimi, ir pareiškė „gerbia Kinijos nacionalinį suverenitetą“.
Snickers
16 straipsnių
„Sidabrinės gervės“ už trumpametražį filmą laureatas, reklamų ir muzikinių klipų režisierius 31 m. Saulius Baradinskas reklamos industrijoje sukasi beveik dešimtmetį. Pirmasis darbas buvo lyg šaltas dušas, po kurio jautėsi niekam tikęs. Tiesa, netrukus paaiškėjo, kad per anksti save nurašė, nes nesė...
Kada reklama yra sėkminga? Atsakymas labai paprastas – kuomet ją matęs žmogus identifikuoja joje reklamuojamą prekės ženklą ir jį prisimena. Ir pageidautina, kad jį prisimintų kuo ilgiau. Deja, mūsų atminties struktūros linkusios dūlėti, tad ilgainiui reklamos užsimiršta, žinoma, jei jos nėra reguli...
Chaosas. Kūrybinės kančios. „Pinterest“. Trečias puodelis kavos. Nervingas vaikščiojimas po kambarį, galvojant tą vienintelę idėją. „Čia bus bomba! Nors gal ir nesąmonė“. Ant lentos – brėžiniai. Iki termino – pusvalandis, o kūrybininkai vis dar galvoja idėjas.
Laukiamiausias JAV renginys – Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalas „SuperBowl“ – ką tik praūžė, palikdamas gausybę efektingų reklamų pasaulio žiūrovų teismui. Diskusijoms medžiagos apstu, tad pateikiame kelis akį labiausiai užkabinusius pavyzdžius.
Reikia ar ne išnaudoti emocijas rinkodaroje sprendžia pardavėjas, tačiau daugelis produktų ir paslaugų gali būti susieti su emocijomis, ne tik su racionaliąja paradigma, sako elgsenos kainodaros specialistė Indrė Radavičienė. Jos teigimu, tai puikus būdas nukreipti vartotojo dėmesį nuo kainos.
„Gaukite vieną batonėlį už dviejų kainą!“, – tokį nelogišką pasiūlymą skelbia naujos „Snickers“ reklamos kampanijos baneris.
Gardūs receptai savaitgalius paverčia ypatingais, įsitikinę virtuvės profesionalai Gian Luca Demarco ir Ali Gadžijevas. Temperamentingasis italas siūlo išbandyti ilgą istoriją turinčią populiariąją itališką duoną fokačiją su trijų rūšių pagardais. Tuo metu šokoladinių desertų karalius Ali kviečia pa...
Televizijos „Fox“ žiūrovams šią savaitę kūnas ne kartą nubėgo pagaugais. Bendradarbiaudama su saldumynų gamintojais „Mars“, sukūrė sukūrė reklamų, prilygstančių trumpametražiams siaubo filmams, seriją.
Antradienį, būdamas 84 metų, mirė Forrestas E. Marsas jaunesnysis. Jis buvo Mars šeimos, įkūrusios ir valdančios pasaulinę tarptautinę kompaniją „Mars, Incorporated“, vyriausias narys, o kompanijai vadovavo daugiau nei 24 metus, rašoma pranešime spaudai.
Maisto prekės, už kurias lietuviai negailėjo ir „neįsivaizduojamų“ sumų: tai buvo svajonių objektas (496)
Tikriausiai kiekvienas turime kokių nors nostalgiškų prisiminimų iš tų laikų, kai Lietuvos parduotuves pasiekė pirmieji importiniai maisto produktai. Spalvingos pakuotės ir iki tol nepatirti skoniai traukte traukė, nors dažnai tai būdavo ne pigus malonumas.
„Snickers“ pristatė naują originalią reklamos akciją – kuo piktesnis bus internetas, tuo pigesni jų šokoladiniai batonėliai bus parduotuvėse „7-Eleven“. Kol kas šis pasiūlymas veikia tik Australijoje, bet svarstoma vėliau jį pritaikyti ir kitoms šalims, rašo portalas „Adweek“.
"Чем больше мы будем говорить и писать на эту тему, возможно, литовские чиновники предпримут, наконец, более серьезные шаги, чем просто пустые разговоры", - говорит житель Литвы Степан, который отоваривается в польских Сувалках. Он решил продемонстрировать, сколько он тратит в магазинах в соседней с...
Trečiadienį paskelbus, kad į Lietuvos parduotuves pateko iš prekybos atšauktų „Snickers“ batonėlių, prekybos tinklai „Maxima“ ir „Rimi“ nusprendė laikinai visiškai išimti bendrovės „Mars“ gaminamus saldumynus.
Ketvirtadienį „Mars Lietuva“ produkcijos platintojai ir didieji prekybos tinklai informavo bendrovę, kad Nyderlanduose pagaminti „Snickers“ batonėliai iki šios dienos ryto buvo išimti iš prekybos. Maisto ir veterinarijos tarnybos vadovas Jonas Milius teigia, kad vartotojus suklaidinusi bendrovė „Mar...