Jei kelionėje patiriate nesklandumų, svarbu nepamiršti rašyti pretenzijų organizatoriui ir susirinkti įrodymų, o jei keliaujate savarankiškai – pirmiausia kreiptis į paslaugos teikėją.
Solveiga Kuzienė
6 straipsnių
Jei kelionėje patiriate nesklandumų, svarbu nepamiršti rašyti pretenzijų organizatoriui ir susirinkti įrodymų, o jei keliaujate savarankiškai – pirmiausia kreiptis į paslaugos teikėją.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastaruoju metu sulaukia vartotojų nusiskundimų dėl internetu ar telefonu užsakytų įvairių prekių: „stebuklingų“ įtvarų kojoms, jauninančių kremų, ir pan.
Administracinis mokestis, bagažo mokestis, rezervacijos mokestis – oro bendrovės prigalvoja daugybę papildomų mokesčių, kurie įeina į galutinę bilieto kainą. Europos institucijos jau ne vienerius metus kovoja su internetu prekiaujančiųjų įmonių norais padidinti galutinę pirkinio kainą.
Klausk teisininko: ar persigalvojęs keliautojas turi teisę atgauti už kelionę sumokėtus pinigus? (9)
Esu nusipirkusi poilsinę kelionę, tačiau keičiasi mano planai, todėl vykti greičiausiai negalėsiu. Kokiais atvejais keliautojui atsisakius kelionės turi būti grąžinti sumokėti pinigai?
Klausk teisininko: ar poilsiautojas turi teisę gauti kompensaciją už lūkesčių nepateisinusias turizmo paslaugas? (20)
Ilsėjausi Turkijoje, tačiau labai nuvylė viešbutis, kuris visiškai neatitiko aprašymo kataloge. Kam galiu dėl to pareikšti pretenziją? Ar galiu tikėtis kompensacijos?