Lietuvos startuolis „Omnisend“, teikiantis daugiakanalio marketingo automatizavimo paslaugas elektroninės komercijos įmonėms, klientų pasitenkinimo srityje lenkia tokius technologijų sektoriaus gigantus kaip „Amazon“ ar „MailChimp“. Didžiausių pasaulio technologinių kompanijų sėkmė matuojama ne tik ...
Soundest
7 straipsnių
Daugiakanalės (omnichannel) rinkodaros platformą elektroninėms parduotuvėms kuriančio startuolio „Omnisend“ pardavimo pajamos praėjusiais metais perkopė 1 mln. eurų. Ketvirtus metus veikianti jauna įmonė – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Tokių rezulta...
Vartotojų pritraukimo klausimas aktualus kiekvienam verslui, nesvarbu, kokių pajėgumų jis yra.
Tarptautinę naujienlaiškių platformą valdanti bendrovė „Soundest“ savo sėkmę įvardija taip: daugiau nei 16 000 verslo klientų 130 šalių ir įmonės pajamų dviženklis augimas beveik kas mėnesį. Neabejojama, kad prie šių pasiekimų prisidėjo įmonės bendradarbiavimas su Vilniaus universiteto (VU) mokslini...
Viešose diskusijose apie aukštojo mokslo situaciją Lietuvoje vis dažniau pasigirsta revoliucinė idėja – apmokėti studentų studijas su sąlyga, kad už tai jie atidirbs.
Šiandien, kai pasaulis taip greitai keičiasi, keičiasi ir atsakymai į daugelį iki šiol aiškių buvusių klausimų. Lietuvoje stiprėja balsai, kad technologai sukurs klestinčią valstybę.
„Soundest“ - tai el.pašto rinkodaros sistema, skirta specialiai elektroninei komercijai. Naudotis sistema yra itin lengva. Soundest sudėtingas, leidžiančias daugiau uždirbti funkcijas paverčia prieinamomis ir paprastomis naudoti smulkiems bei vidutiniams verslams.