SuperBowl

20 straipsnių

Jūratė Žuolytė

Prieš prasidedant „SuperBowl“, tai yra, Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos finalui, buvo daug spėlionių, ar jo metu transliuojamose reklamose atsispindės pastarųjų metų aktualijos. Prekės ženklai priėmė skirtingus sprendimus: kai kurių reklamose tikrai atsirado užuominų į pandeminę tematiką, o...

Laukiamiausias JAV renginys – Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalas „SuperBowl“ – ką tik praūžė, palikdamas gausybę efektingų reklamų pasaulio žiūrovų teismui. Diskusijoms medžiagos apstu, tad pateikiame kelis akį labiausiai užkabinusius pavyzdžius.

Jūratė Žuolytė

Kiekvienais metais milijonus žiūrovų pritraukiantis didžiausias JAV sporto renginys, Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalas „Super Bowl“, žinomas ir dėl jo metu transliuojamų įspūdingiausių prekės ženklų reklamų. Tačiau šiemet daug žiūrovų liko nusivylę. Kodėl?

Vienas naujienų televizijos CNN darbuotojas rado lėktuve paliktas JAV Krašto saugumo departamento dokumentų kopijas, kuriose esama konfidencialios informacijos apie saugumo priemones per amerikietiškojo futbolo čempionato superfinalo rungtynių („Superbowl“).

Kaip ir kasmet, praėjus amerikietiškojo futbolo čempionato finalui „SuperBowl“, aptarinėjamas ne tik žaidimas, bet ir jo metu rodytos reklamos. Kas šiemet sulaukė daugiausiai dėmesio?

„Superbowl“ žaidynės JAV – vienas iš tų retų atvejų, kai žiūrovai per reklamines pertraukas lieka prilipę prie televizijos ekranų, rašo portalas „Adweek“. Jis jau sudarė ir savo penkiolikos rekomenduojamų reklamų sąrašą, kuriose galite pasisemti įkvėpimo ateinantiems metams.

22 metų amerikiečių modelis Charlotte McKinney, naujasis Amerikos sekso simbolis, negali pasigirti labai įspūdingu savo sekėjų skaičiumi „Instagrame“, tačiau reta įžymybė savo paskyroje yra paskelbusi tiek profesionalių, seksualių, fantaziją žadinančių nuotraukų.