Ryški ir garsi amerikiečių atlikėja Miley Cyrus pristatė gyvo garso albumą „Attention“. Tai yra jos pirmasis tokio tipo albumas ir, pasak Miley, dainas albumui atrinko jos gerbėjai. Pirmą kartą apie šį įrašą ji užsiminė tik praeitą savaitę – pasirodymo „Lollapalooza“ festivalyje San Paule, Brazilijo...
SuperBowl
20 straipsnių
Aš jau apie 15 metų dirbu marketingo srityje – tai agentūros, tai klientų pusėje – per kuriuos pririnkau ir prisikaupiau labai daug temų, kurios ganėtinai erzina ir agentūras, ir kartais klientus, bet apie jas nei vieni, nei kiti nėra linkę labai atvirai kalbėtis ir drąsiai dalintis. Dabar, dirbdama...
Prieš prasidedant „SuperBowl“, tai yra, Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos finalui, buvo daug spėlionių, ar jo metu transliuojamose reklamose atsispindės pastarųjų metų aktualijos. Prekės ženklai priėmė skirtingus sprendimus: kai kurių reklamose tikrai atsirado užuominų į pandeminę tematiką, o...
Kasmetinis Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos finalas, dar vadinamas tiesiog „SuperBowl“, kaip visada aptarinėjamas ne tik dėl sporto, bet ir dėl jo metu rodytų reklamų. Šiemet, panašu, daugiausiai dėmesio sulaukė netikėtą sprendimą pasirinkę „Outly“. Nors paprastai prekės ženklai į „SuperBowl...
Tragiška sraigtasparnio avarija, kurios metu pasaulis neteko krepšinio legendos Kobe Bryant, iššaukė kelių didžiųjų prekės ženklų reakcijas prieš pat laukiamiausią JAV renginį „SuperBowl“. Šie suskubo koreguoti kai kurias savo reklamų detales, kurias žiūrovai galėtų susieti su minėtos nelaimės scena...
Laukiamiausias JAV renginys – Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalas „SuperBowl“ – ką tik praūžė, palikdamas gausybę efektingų reklamų pasaulio žiūrovų teismui. Diskusijoms medžiagos apstu, tad pateikiame kelis akį labiausiai užkabinusius pavyzdžius.
JAV prezidentas Donaldas Trumpas, šiais metais siekiantis būti perrinktas naujai kadencijai, artėjant populiariausiam šalies sporto renginiui „SuperBowl“, eilinį kartą užsipuolė neva su juo kovojančią žiniasklaidą ir feisbuke išplatino daugiau nei du šimtus aiškiai melagingų žinučių. Feisbukas, dažn...
Kiekvienais metais milijonus žiūrovų pritraukiantis didžiausias JAV sporto renginys, Nacionalinės amerikietiško futbolo lygos (NFL) finalas „Super Bowl“, žinomas ir dėl jo metu transliuojamų įspūdingiausių prekės ženklų reklamų. Tačiau šiemet daug žiūrovų liko nusivylę. Kodėl?
Be marškinėlių scenoje per „Superbowl“ varžybas pasirodęs „Maroon 5“ vokalistas sukėlė neigiamų komentarų audrą (2)
Amerikiečių supertaurės šou žiūrovai klausia, kodėl A. Levine‘o pasirodymas scenoje be marškinių toleruotinas, o J. Jackson – smerktinas. Po „Maroon 5“ pasirodymo per 2019-ųjų LIII supertaurės rungtynių pertrauką socialinius tinklus užtvindė futbolo aistruolių klausimai, kodėl grupės lyderio Adamo L...
Vienas naujienų televizijos CNN darbuotojas rado lėktuve paliktas JAV Krašto saugumo departamento dokumentų kopijas, kuriose esama konfidencialios informacijos apie saugumo priemones per amerikietiškojo futbolo čempionato superfinalo rungtynių („Superbowl“).
Kaip ir kasmet, praėjus amerikietiškojo futbolo čempionato finalui „SuperBowl“, aptarinėjamas ne tik žaidimas, bet ir jo metu rodytos reklamos. Kas šiemet sulaukė daugiausiai dėmesio?
Lady Gaga ir toliau lieka viena įspūdingiausiai besirengiančių žvaigždžių. „Grammy“ apdovanojimų raudonuoju kilimu žengusi dainininkė nustebino itin rizikingu drabužių deriniu, kuris galėjo tapti ir tikra katastrofa, atidengiančia atlikėjos krūtinę.
Tradiciškai skelbiamame populiariausių mėnesio reklamų dešimtuke patenka kelios reklamos iš praūžusio „SuperBowl“, taip pat jau įprasta čia matyti „iPhone“ ir žaidimo „Clash Royale“ reklamas.
Reklamos pasauliui vis dar aptarinėjant praūžusio „SuperBowl“ įspūdžius, skaičiuojami ir reklamų rezultatai. Svetainių kūrimo priemonės „Wix“ reklama, sukurta lyg trumpas veiksmo filmas, dar prieš žaidynes susirinko daugiausiai peržiūrų.
„Superbowl“ žaidynės JAV – vienas iš tų retų atvejų, kai žiūrovai per reklamines pertraukas lieka prilipę prie televizijos ekranų, rašo portalas „Adweek“. Jis jau sudarė ir savo penkiolikos rekomenduojamų reklamų sąrašą, kuriose galite pasisemti įkvėpimo ateinantiems metams.
Brolių Coenų duetas puikiai pažįstamas kino gerbėjams, tačiau šįkart savo talentą jie nusprendė panaudoti kurdami reklamą. Vasario 5 d. vyksiančiose „Superbowl“ žaidynėse bus transliuojama jų kurta „Mercedes-AMG“ reklama.
Sekmadienio naktį visą Ameriką sudrebinusį amerikietiško futbolo finalą – vadinamąjį „SuperBowl“ - žiūrėjo ne tik šio sporto fanatikai visame pasaulyje, bet ir tūkstančiai popmuzikos mėgėjų.
Britų rokeriai „Coldplay“ pasirodymą per 2016 metų „Super Bowl“ pertrauką įvardijo kaip didžiausią grupei tekusią garbę. Grupė savo programą atliks sekmadienį Kalifornijos Santa Klaros mieste.
22 metų amerikiečių modelis Charlotte McKinney, naujasis Amerikos sekso simbolis, negali pasigirti labai įspūdingu savo sekėjų skaičiumi „Instagrame“, tačiau reta įžymybė savo paskyroje yra paskelbusi tiek profesionalių, seksualių, fantaziją žadinančių nuotraukų.
Amerikietė Charlotte McKinney už savo sėkmę turi dėkoti...mėsainiams. Jei ne įspūdinga, hyper seksuali „Carls.Jr“ mėsainio „All Natural“ reklama, parodyta pačiu geriausiu laiku per pačią populiariausią Amerikos televizijos programą, tikėtina, kad 21 metų Charlotte McKinney iki šiol būtų tik viena iš...