Vis didesnei visuomenės daliai renkantis tvariai pagamintas prekes ir paslaugas, verslui tai – stipri paskata priimti gamtą ir jos resursus tausojančius sprendimus. Juolab kad, ekspertų teigimu, tvarumas verslui yra naudingas ne tik dėl didesnio vartotojų dėmesio. Pasirinkus tinkamą įrangą, ji gali ...
Sustain Academy
9 straipsnių
Skaičiuojama, kad sėkmingai įgyvendinus visas reikiamas klimato kaitos stabdymo priemones, per ateinantį dešimtmetį bus sukurta per 24 mln. naujų darbo vietų, bet norintiems pasinaudoti atsivėrusiomis galimybėmis prireiks vadinamųjų žaliųjų įgūdžių.
Kalbėdami apie tvarumą, verslai dažnai akcentuoja savo gamybos ar paslaugų poveikį aplinkai, tačiau ne mažiau svarbu atsižvelgti ir į darbuotojų įpročius bei darbo aplinkos taisykles, kurios iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti nereikšmingos, bet iš tiesų formuoja darbuotojų požiūrį į tvarumą. Skirtin...
Turbūt ne vienam vartotojui kyla dilema, į kurį gi konteinerį mesti panaudotą pakuotę – neaiškumų kelia ne tik pačios pakuotės išvaizda, bet ir informacijos apie rūšiavimą trūkumas. Nors pakuotė yra svarbi sudedamoji produkto dalis ir jai vis dažniau keliami tvarumo reikalavimai, dalis jų išlieka re...
Nors vis dažniau kalbama, kad verslui tvarumo ar prisitaikymo prie klimato kaitos strategijos jau nėra pasirinkimas, o būtinybė, vis dar didelė dalis Lietuvos įmonių nei skaičiuoja savo produktų ir veiklos įtakos gamtai, nei turi pasiruošusios ar įgyvendina planus, kaip mažinti savo veiklos įtaką kl...
8 iš 10 jaunų europiečių daugiau mokėtų už produktus tvariose pakuotėse: ką apie tai mano Lietuvos verslas? (6)
Tyrimų bendrovės „Baltijos tyrimai“ duomenimis, daugiau nei trečdalis – 36 proc. – lietuvių, rinkdamiesi ir pirkdami produktus, atkreipia dėmesį į žaliavą, iš kurios pagaminta pakuotė, galimybę ją rūšiuoti ir perdirbti. O pasaulyje ši vartotojų dalis dar didesnė.
Vis dažniau iš verslo lūpų girdime apie jo sprendimus eiti ekologiškesnių produktų, tvaresnės veiklos kryptimi. Tačiau ar tokie sprendimai nulemti konkurencinės aplinkos, rinkodaros strategijos, vis griežtėjančių įstatyminių reikalavimų, o gal tiesiog tai yra spaudimo, atkeliaujančio iš vartotojų, i...
Besibaigiant pirmajam metų ketvirčiui, įmonės jau pristatė praėjusių metų finansinius rezultatus, o kovo ir balandžio mėnesiais teikia ir savo veiklos ataskaitas. Jei anksčiau svarbiausiu verslo sėkmės kriterijumi laikyta teigiama pajamų ir pelno kreivė, šiandien investuotojų, klientų ir darbuotojų ...