Jautiesi kaip herojus tuomet, kai įveiki dar vieną lygmenį, pabaigi misiją – tai kodėl to paties neatkartojus darbo vietoje, siūlo Lietuvos inovacijų centro projektų vadovas Tautvydas Pipiras. Žaidimai turi keturis pagrindinius elementus, kuriuos galėtų nedelsiant pritaikyti įmonės ar organizacijos.
Tautvydas Pipiras
9 straipsnių
Nors „LOGIN“ konferencija jau įvyko, inovacijų, technologijų ir progreso aktualijos tęsiasi. Šioje laidoje „Lighthouse Hub“ skaitmeninių inovacijų centro vadovė Viktorija Prikockienė papasakos apie rudenį Klaipėdoje duris atversiantį Skaitmeninių inovacijų centrą. Viktorija atskleis, kodėl pajūrio r...
2021 m. buvo rekordiški startuolių pritrauktų investicijų atžvilgiu – jų Lietuvos startuoliai sulaukė net 428 mln. eurų. Skaičiai patvirtina, kad neatsitiktinai praėjusiais metais į Lietuvos startuolių ekosistemą dėmesį atkreipė ir Startup Genome organizacija, kasmet sudarinėjanti pasaulio startuoli...
„Europos Sąjungos kvietimai startuoliams yra labai konkurencingi. Tai lyg Europos Sąjungos startuolių čempionų lyga“, – pasakoja Lietuvos inovacijų centro projektų vadovas Tautvydas Pipiras. Ekspertas papasakojo, kokie yra artimiausi atviri kvietimai bei į ką reikia atsižvelgti, norint gauti finansa...
Top20. Savo sėkmės istorijas kuriančios Lietuvos žaidimų įmonės vis dažniau šturmuoja pasaulinius topus (2)
Į žaidimų industriją kūrėjai ateina su didelėmis ambicijomis – užkariauti pasaulį, arba bent dalį jo. Šiuo metu pasaulyje yra apie 3 mlrd. žaidėjų, galbūt mes neturime tokių didelių studijų, angliškai vadinamų „Triple A“, bet tikrai jau turime daugybę sėkmės istorijų, kuomet šioje didelėje ir sparči...
Visame pasaulyje vis daugiau žmonių atranda vaizdo žaidimus. 2020 metais 2,7 mlrd. unikalių vartotojų žaidimams išleido net 175 mlrd. JAV dolerių. Tai leido žaidimų industrijos įmonių pajamoms augti net 15 proc. Panašiomis tendencijomis galėjo džiaugtis ir Lietuvos žaidimų kūrėjai, kurių pajamos aug...
Nors per pirmąją koronaviruso bangą Lietuvos ekonomika beveik nenukentėjo, įmonėms šis laikotarpis buvo labai įtemptas. Daugelis jų taip ir nespėjo visiškai atsigauti per vasarą, todėl dabar, įsisiautėjus antrajai pandemijos bangai, kyla klausimas, kiek jos ir šalies ekonomika pasiruošusios naujosio...
Didėjant mobiliųjų telefonų prieinamumui bei gerėjant interneto pasiekiamumui, vaizdo žaidimų pramonė tampa nebe nišine rinka siauram vartotojų segmentui. Šią pramogos formą vis dažniau renkasi tiek įvairaus amžiaus, tiek įvairaus išsilavinimo žmonės. Lietuva – ne išimtis. „Mūsų šalies žaidimų indus...
Nė vienerių praleistų rungtynių, 29 minutės aikštėje, 12 taškų ir 6 atkovoti kamuoliai. Tokia yra vieno iš pagrindinių Vilniaus „Perlo-MRU“ (4/6) lyderių Tautvydo Pipiro statistika per pirmuosius 10 mačų Nacionalinėje krepšinio lygoje (NKL).