Reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ kartu su startuolių bendruomene sudarytą kursą „Creative Performance“ per dvejus metus baigė daugiau nei 50 mokinių. Dalis jų įsidarbino pirmaujančiose technologijų įmonėse, kiti gautas žinias pritaiko esamose darbovietėse ar vystydami asmeninius ...
The Atomic Garden Vilnius
24 straipsnių
Spalio 4 dieną „Compensa“ koncertų salėje Vilniuje jau antrą kartą vyks marketingo mokymo platformos „Venudu“ rengiama konferencija „Social Media Managers’ Day 2023“, skirta socialinių medijų profesionalams ir entuziastams. Konferencijos metu kalbės ir diskusijose dalyvaus marketingo ekspertai, soci...
Asmeninės elgsenos auditas komforto zonai praplėsti: išdrįskite atsakyti į 7 klausimus, ar nėra taip, kad..? (1)
Yra nemažai dalykų, kuriuos kasdieniame darbe vis dar darome, nors neturėtume. Tarsi jaučiame, kad dalį kasdienių užduočių turėtume spręsti kitaip, bet inertiškai judame ta pačia vaga. Metų pabaiga yra puiki proga persidėlioti mintis ir nuspręsti, kuria linkme plėsime komforto zoną kitąmet. Tomas Ne...
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ tęsia bendradarbiavimą su šalies startuolių bendruomene. Šių metų pradžioje sudarytas kursas „Creative Performance“ kvietė vardan geriausių rezultatų sujungti kūrybą ir duomenų analitiką, o 2023-ųjų kovą startuos dviejų mėnesių trukmės moky...
Agentūros „Media House“ verslo vystymo vadovas, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ naujausio kurso „Creative performance“ vadovas Artūras Olšauskas įkvėpimų sesijoje „Atomic Inspirations“ papasakojo, kaip jungiant du polius – kūrybą ir analitiką – pasiekti daugiau sėkmingų ...
Skaitmeninės agentūros „Choco“ bendraturtis, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas Tomas Nemura pasidalijo tendencijomis, kurios galėtų būti aktualios su skaitmenine komunikacija dirbantiems žmonėms. „Darykite dalykus patys – agentūros yra smarkiai pervertinamos. Bū...
Artėjančio Vilniaus jubiliejaus proga mieste rinksis jaunieji reklamos kūrybininkai iš visos Europos
Kitąmet 700-ąjį gimtadienį švęsiantis Vilnius jubiliejui artėjant sulauks reklamos industrijos atstovų iš visos Europos. Rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, padedama Lietuvos dizaino asociacijos, priims vienuoliktojo tarptautinio renginio „Crea...
„Lidl“ rinkodaros vadovė: kaip reklaminė frazė tampa liaudies folkloru ir kodėl jie sau gali leisti juokauti drąsiau už kitus (1)
„Norėčiau atsijungti, paskaityti knygų, pavažinėti po vynines, pavalgyti gero maisto, pasideginti“, – artimiausios savaitės planus vardija Ispanijoje, kaimuke šalia Barselonos, besiilsinti „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė. Prieš akis – nauja pradžia: vasarą įmonės org...
Augant specialistų poreikiui darbuotojams ypač svarbu nuolat gilinti savo žinias. Rinkodaros specialistai – ne išimtis. Norėdami išlikti paklausūs, jie privalo gebėti pritaikyti žinias ir iš kitų sričių. Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ pranešime žiniasklaidai pristato Lietuvoje analogų ...
Kūrybiškumas nėra skirtas tik išrinktiesiems – jį savyje pažadinti gali visi. Tačiau kaip tai padaryti ir kur tą kūrybiškumą tinkamai pritaikyti? Apie tai laidoje pasakoja Rimantas Stanevičius, agentūros „Milk“ kūrybos vadovu, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybiškumo stovyklos...
35 metų kūrybininkas Mantas Velykis reklamos industrijoje sukasi daugiau nei dešimtmetį. Pakankamai, kad savo kišenėje turėtum ir reikšmingų darbų, ir svarių apdovanojimų, ir vieną kitą karčią piliulę. Jis su malonumu ragavo vadinamojo agentūros gyvenimo, bet visai neliūdi atradęs darbo ir laisvalai...
Mūsų jaunimui rinkimai nė motais? Yra tiesos. Tačiau taikstytis nei su ja, nei su apskritai pasyvumu pilietiškumo klausimu visuomenė nebenori ir imasi pokyčių. Šįkart – kūrybiškoji jos dalis. Aną savaitę vykusiame konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kai...
Mūsų jaunimui rinkimai nė motais? Yra tiesos. Tačiau taikstytis nei su ja, nei su apskritai pasyvumu pilietiškumo klausimu visuomenė nebenori ir imasi pokyčių. Šįkart – kūrybiškoji jos dalis. Aną savaitę vykusiame konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kai...
„The Atomic Garden Vilnius“ kviečia į prasmingą kūrybinę sesiją – skatins jaunimą išreikšti savo pilietiškumą (1)
Artėjant didžiausiai demokratijos ir pilietiškumo šventei – rinkimams, reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ kartu su partneriais „Laisvės TV“ imasi pilietiškos iniciatyvos ir organizuoja neeilinį keturių dienų konkursą „Creative Brief session“. Jau rugsėjo 15 – 18 d. kūrybinė bendruomenė sus...
Vasaros pabaigoje Palangoje įvyko reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ jau ketvirtą kartą pajūryje organizuojamas kūrybinis maratonas „Creative Brief Contest: Women Go Tech“.
Kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ iš viso sulaukė 302 reklamos ir dizaino kūrėjų paraiškų, iš kurių komisija atrinko 117 darbų, vertų įtraukti į apdovanojimų finalininkų sąrašą. Kūrybinių industrijų bendruomenę telkiančio renginio organizatoriai sako, kad toks dalyvių aktyvumas ir noras dalyvauti – sv...
Jei jus domina reklama ir kūrybiškumas, rugpjūčio 17 dieną vertėtų apsibraukti raudonai. Tądien, nuo 13 val. „Delfi“ žiūrovams „Telia“ dovanoja gyvą kūrybinio maratono „Creative Brief Contest: Women Go Tech“ atidarymo konferencijos transliaciją.
Rugpjūčio 17–21 dienomis jau ketvirtą kartą pajūryje vyks 4 dienų ir naktų reklamos kūrybos maratonas „Creative Brief Contest“, organizuojamas reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“, šiais metais kartu su bendradarbystės erdve „3O – Out Of Office“. Jo metu du geriausiai pasirodę dalyviai laim...
200 komunikacijos kūrėjų darbų – tokio skaičiaus paraiškų sulaukė kūrybiškumo festivalio „ADC*LT“ organizatoriai, praėjusią savaitę pabaigę ankstyvąjį komunikacijos, audiovizualinės bei skaitmeninės kūrybos, grafinio dizaino ir reklamos konkurso paraiškų priėmimo etapą. Kūrybinių industrijų bendruom...
Paskatinti žmones karantino metu likti namie gali ir socialinės reklamos. Į Vilniaus savivaldybės prašymą padėti jas sukurti atsiliepė 4 kūrybinės agentūros – „Clinic212“, „FOLK“, „IDEA Vilnius“, „autoriai“, taip pat prisijungė reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“, kurios suorganizuotame kon...