The Chocolate

17 straipsnių

Kornelija Jasiūnaitė

Šiandien skaitmenizacija ir robotizacija leidžia anksčiau kelias dienas trukusius darbus atlikti vos per keliolika minučių. O dalies darbų atidavimas trečiosioms šalims ne tik atlaisvina rankas kūrybinės komandos viduje, bet ir gerina jos vidinį klimatą. Apie tai, kokių priemonių imtis ir kokiais įr...

Kornelija Jasiūnaitė

„Facebook“ pranešė, kad daugiau nei pusė iš septynių milijonų jo reklamuotojų naudoja „Facebook“ istorijas (angl. Stories) kaip vieną iš reklamos formatų. Praeitų metų balandį oficialus skaičius buvo trys milijonai, o pirmąjį 2020-ųjų metų mėnesį jis pakilo net iki keturių milijonų „Story“ tipo rekl...

Лина Мустафинайте

"Покупаю профили на фейсбуке по 17 евро". Такое объявление можно найти на одном из самых крупных порталов в Литве. Утверждается, что профиль будет использован в рекламных целях, а все данные с профиля бывшего владельца сотрут.

Jūratė Žuolytė

Inovacijų festivalyje LOGIN pranešimą skaitęs agentūros „The Chocolate“ partneris Tomas Nemura pabrėžė, kad šiais laikais socialinių tinklų vartotojus skirstyti vien pagal demografinius kriterijus – mažai prasminga. Kur kas efektyviau atsižvelgti į tai, kaip jie elgiasi internete.

Jūratė Žuolytė

Tarp rinkodaros srities darbo pasiūlymų pastaruoju metu vieni populiariausių – socialinių tinklų specialistai. Kadangi jų neruošia jokios oficialios mokymo įstaigos, atrankos kriterijumi dažniausiai tampa pačių kandidatų ar jų iki šiol valdytų prekės ženklų profiliai. Dar viena galimybė įrodyti, kad...

Erika Fuks

Socialiniame tinkle „Facebook“ plinta melaginga žinia, esą po rugsėjo 4 d. vakaro lietaus nuo piliakalnio ėmė slinkti Gedimino pilis. Šis įrašas lydimas ir suklastotos nuotraukos. Ekspertai pataria neapsigauti ir pamačius tokią žinią ant savo draugų sienos, jos nespausti dėl galimo viruso.

Erika Fuks

Socialiniame tinkle „Facebook“ lietuviška auditorija skelbia įvairiausius įrašus, tačiau ir čia pastebimos tam tikros tendencijos. Koks turinys tapo prasto tono ženklu, o kas gali tapti signalu darbdaviui, kad pavaldinys darbo metu nuobodžiauja, pasakoja specialistai.

Jūratė Žuolytė

Skaitmeniniame amžiuje klientų aptarnavimas susiduria su naujais iššūkiais. Kokie jie ir kaip juos galima spręsti, kalbėjomės su skaitmeninės rinkodaros agentūros „The Chocolate“ vadovu Tomu Nemura ir finansinių paslaugų bendrovės „Mokilizingas“ rinkodaros ir klientų vadove Guoda Sakalauskiene.

Ugnė Karaliūnaitė

Kol vilnietės Erikos klasės draugai leidžia laiką žaisdami kompiuterinius žaidimus ar naršo „Facebook“ socialiniame tinkle, dvyliktokės darbas – kasdien spausti „Patinka“ (ang. Like) ir „Dalintis“ (angl. Share) mygtukus. Tiesa, mergina pripažįsta – darbas dalyvaujant konkursuose socialiniame tinkle ...