Socialiniuose tinkluose ir prokremliškuose interneto portaluose skleidžiama melaginga žinia, kad Ukraina prekiauja vaikais, jų ir žuvusių karių organais, o tarp supirkėjų yra ir bendrovė „Coca-Cola“.
The Coca-Cola Company
8 straipsnių
The Coca-Cola Company – JAV bendrovė, didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja („Coca-Cola“, „Fanta“, „Sprite“).
Nepriklausomas elektros tiekėjas „Enefit“ pradėjo darbus su konkursą laimėjusiais naujais komunikacijos partneriais – komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kaip į Lietuvos verslą ateina tvarumo iniciatyvos ir standartai? Kokią įtaką tvarumas daro įmonių veiklos strategijoms ir rinkodaros sprendimams? Kada tvarumo sprendimai atsiperka ir kaip prie gali prisidėti marketingo profesionalai? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus neseniai ieškojo Lietuvos mark...
Prekybos tinklai dangstosi sankcijomis ir sprendimą deleguoja vartotojams: ar jie ryžtųsi „Coca-Colai“ rėžti – tau bus batai? (2)
Rusijai pradėjus karą Ukrainoje „The Coca-Cola Company“ paskelbė, kad jos padalinys šalyje agresorėje nutraukia visą gamybą. Tačiau rugpjūtį „Coca-Cola HBC Lietuva“ darbuotojai vadovybės vardu gavo laišką, kuriame paaiškinama, kaip bendrovė toliau planuoja veikti Rusijoje. „Coca-Cola Company“ prekių...
„Coca-Cola“ pristato naują prekės ženklo filosofiją, atnaujintą vizualinį identitetą ir naują reklamos kampaniją (1)
„Coca-Cola“ pristatė naują prekės ženklo filosofiją ir platformą „Tikroji magija“, kviečiančią švęsti tikrąją žmogiškumo magiją. Kartu pristatomas ir naujas požiūris į ikoninį „Coca-Cola“ logotipą bei nauja rinkodaros kampanija „Viena „Coca-Cola“ arčiau vienas kito“. Tai pirmas tokio mąsto šio prekė...
Lietuvoje apsilankiusi „Coca-Cola HBC“ atstovė: bendrovės patrauklumas neatsiejamas nuo jos tvarumo (4)
Potencialūs darbuotojai vis dažniau domisi ne tik tuo, kokia yra vidinė bendrovės kultūra, bet ir kokių tvarumo įsipareigojimų joje laikomasi. Efektyvi vidinė komunikacija ir atsakingas organizacijos elgesys padeda pritraukti svajonių talentus ir juos išlaikyti, sako „Coca-Cola HBC“ verslo padalinio...
Šią savaitę Ciuriche, Šveicarijoje bendrovė „The Coca-Cola Company“ pristatė naują gėrimą – „Fuzetea“, kurį sudaro arbata, sultys, žolelės, o šis produktas turėtų pakeisti Lietuvoje ne vienerius metus lentynose buvusį „Nestea“ gėrimą. Kompanija teigia, kad orientuosis į mažiau cukraus, kalorijų turi...
Bendrovės „The Coca-Cola Company“ atstovai praneša, kad Muhtaras Kentas kitąmet pasitrauks iš generalinio bendrovės direktoriaus pareigų.