Tomas Bartninkas

30 straipsnių

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Truth“. Naujieji partneriai ne tik bus atsakingi už strateginės rinkodaros komunikacijos veiksmus, bet ir rūpinsis įvaizdžio bei vizualinio identiteto stiprinimu.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo kalėdinę kampaniją „Kalėdų Kalėdos“ pradėjo pristatęs reklaminį klipą. Naujoji reklama tęsia praėjusiais metais pradėtą kartu kuriamų Šv. Kalėdų temą. Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prekybos tinklo darbuotojų ir klientų santykiui, teigiama pranešime žini...

Dovilė Jablonskaitė

Tomas Bartninkas – Lietuvos reklamos industrijos vilkas, vėtytas ir mėtytas, matęs šilto ir šalto. Su savo patirtimi galėtų dažnai kartoti „o anksčiau“, „mano laikais“, „prieš 20 metų“, tačiau šia privilegija nesinaudoja, nes tiesiog nesižvalgo atgal. Stebėti šiandieną ir numatyti, kas bus rytoj – t...

Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...

Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „Toyota“ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošimas ...

Gegužės 30 d. įvykusiame didžiausiame metiniame ryšių su visuomene profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2019“ paskelbti tarptautinės komisijos ir publikos geriausiais išrinkti projektai.