„Kaip sako didieji kūrėjai, kažkur jūsų galvoje glūdi 100 tūkst. eurų vertės idėja. Skirtumas tarp teorinio 100 tūkstančių ir realių pinigų sąskaitoje – pastangos, kurias įdėsite bandydami tą idėją išgryninti“, – sako skaitmeninės rinkodaros strategas, agentūros „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura...
Tomas Nemura
42 straipsnių
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
Asmeninės elgsenos auditas komforto zonai praplėsti: išdrįskite atsakyti į 7 klausimus, ar nėra taip, kad..? (1)
Yra nemažai dalykų, kuriuos kasdieniame darbe vis dar darome, nors neturėtume. Tarsi jaučiame, kad dalį kasdienių užduočių turėtume spręsti kitaip, bet inertiškai judame ta pačia vaga. Metų pabaiga yra puiki proga persidėlioti mintis ir nuspręsti, kuria linkme plėsime komforto zoną kitąmet. Tomas Ne...
Skaitmeninės agentūros „Choco“ bendraturtis, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas Tomas Nemura pasidalijo tendencijomis, kurios galėtų būti aktualios su skaitmenine komunikacija dirbantiems žmonėms. „Darykite dalykus patys – agentūros yra smarkiai pervertinamos. Bū...
Didžiausioje šalies marketingo konferencijoje LiMA DAY Lietuva’20 – 14 pranešėjų iš viso pasaulio (2)
Diskusijas apie marketingo sektoriaus tendencijas kasmet kurstanti LiMA DAY Lietuva‘20 šiemet persikelia į virtualią erdvę. Jau 11 kartą organizuojamoje didžiausioje šalies marketingo konferencijoje gruodžio 9 d. kalbės 14 pranešėjų iš Lietuvos ir viso pasaulio, kurių prezentacijas apjungs bendros v...
Mūsų jaunimui rinkimai nė motais? Yra tiesos. Tačiau taikstytis nei su ja, nei su apskritai pasyvumu pilietiškumo klausimu visuomenė nebenori ir imasi pokyčių. Šįkart – kūrybiškoji jos dalis. Aną savaitę vykusiame konkurse „Creative Brief session“ sugeneruota daugybė netradicinių reklamos idėjų, kai...
„The Atomic Garden Vilnius“ kviečia į prasmingą kūrybinę sesiją – skatins jaunimą išreikšti savo pilietiškumą (1)
Artėjant didžiausiai demokratijos ir pilietiškumo šventei – rinkimams, reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ kartu su partneriais „Laisvės TV“ imasi pilietiškos iniciatyvos ir organizuoja neeilinį keturių dienų konkursą „Creative Brief session“. Jau rugsėjo 15 – 18 d. kūrybinė bendruomenė sus...
Artėjant rugsėjo 1-ajai socialiniame tinkle „Facebook“ pasklido prekybos centro „Akropolis“ reklama, kurioje dėstoma, kokių prekių reikėtų įsigyti dešimtokei mados gerbėjai prieš prasidedant mokslo metams. Čia nerasite nieko apie sąsiuvinius, kuprines ar vadovėlius – reklamoje teigiama, kad žinoti v...
Šiais metais virtualiai įvykusiame renginyje „Lietuvos verslo forumas“ skaitmeninės reklamos agentūros „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura kalbėjo apie vieną iš labiausiai žadėtų tendencijų 2020-iesiems – skaitmeninį minimalizmą, kitaip vadinamą turinio dieta arba, pasižiūrėjus plačiau, dėmesio di...
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei 100 ...
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas tam, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei ...
Atrodo, kad į kovo 13-osios penktadienį susidėjo visi įmanomi apokaliptiniai scenarijai, šypseną keliantys nebent moksleiviams, kuriems mažiausiai dvi savaites nereikės tipenti į mokyklas. Vilniaus miesto savivaldybei ir Vyriausybei paskelbus visuotinį karantiną ir patarus, galimybei esant, perkelti...
Pasitaiko, kai užmezgus naują pažintį ar net ir po ilgalaikių santykių kuri nors pusė netikėtai dingsta: neatsiliepia į skambučius, neatrašo ar net užblokuoja socialinių tinklų profilį. Tokie „pradingėliai“ (angl. ghosting) egzistuoja ir profesiniame gyvenime. Darbdaviai vis dažniau susiduria su jau...
„Facebook“ pranešė, kad daugiau nei pusė iš septynių milijonų jo reklamuotojų naudoja „Facebook“ istorijas (angl. Stories) kaip vieną iš reklamos formatų. Praeitų metų balandį oficialus skaičius buvo trys milijonai, o pirmąjį 2020-ųjų metų mėnesį jis pakilo net iki keturių milijonų „Story“ tipo rekl...
Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) surengtoje diskusijoje „Skaitmeninės komunikacijos tendencijos“ buvo apžvelgti praeities rinkodarinių sprendimų įpročiai, klaidos ir sudėlioti svarbūs taškai 2020-ųjų komunikacijai.
Spalio 10 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY KAUNAS‘19“ į Kauną sukviečia geriausius šios srities profesionalus – čia laukia 17 pranešėjų ir daugiau kaip 400 dalyvių. Šiemet LiMA kviečia pasvarstyti, ar verslui tikrai yra svarbiausias vartotojas. LiMA dire...
Liepos 25 d. augančio verslo portalo „BZN start“ organizuojamuose mokymuose „Efektyviausias marketingas tavo verslui“ patyrę savo sričių specialistai pateikė vertingų žinių bei pavyzdžių, apžvelgė socialinių tinklų, videoreklamos ir SEO optimizavimo temas, atskleidė turinio kūrimo subtilybes.
Socialiniai tinklai jau seniai tapo vienu pagrindinių komunikacijos kanalų, kur verslui lengviausia ne tik pasiekti savo vartotojus, bet ir smulkmeniškai juos pažinti. „Choco Agency“ verslo vystymo vadovas Tomas Nemura, skaitysiantis pranešimą mokymuose „Geriausias marketingas tavo verslui“, pastebi...
„SEO jau seniai nėra vien tik apie raktinius žodžius ir jų skaičių svetainėje, tai susiję su vartotojo patirties gerinimu lankantis svetainėje“, – pastebi „Evolvery“ SEO ir turinio rinkodaros skyrių vadovė Kamilė Sinkevičiūtė, kuri skaitys pranešimą didžiausio jauno verslo portalo „BZN start“ organi...
Liepos 25 d. vyksiančiuose mokymuose „Efektyviausias marketingas tavo verslui“ viena iš keturių dalių skiriama turinio kūrimui socialiniuose tinkluose. Be sėkmingo vartotojų įtraukimo šiame kanale verslas gali tapti praktiškai nematomas, tad labai svarbu žinoti, kaip socialiniuose tinkluose pristaty...