Lietuvos ekonomikos atsigavimas po pernykštės recesijos įgauna pagreitį. Nors pavieniai smulkesni ekonomikos sektoriai vis dar patiria tam tikrų sunkumų, atspari darbo rinka ir spartus atlyginimų augimas leidžia įžvelgti augimą ir šviesesnę ateitį artimiausiais metais. Be to, nagrinėjant atskirus ve...
transporto įmonės
14 straipsnių
Rusijai sukėlus karą Ukrainoje, buvo priimtas išmintingas sprendimas agresorių stabdyti ekonominėmis priemonėmis, kurios yra ne tik moralinė, bet ir ekonominė būtinybė, kadangi yra nukreiptos tiesiogiai į agresorės Rusijos ir ją remiančios Baltarusijos ekonominę, o tuo pačiu ir karinę galią. Vis dėl...
Lietuvos ir pasaulio logistikos bei transporto įmonės kelis paskutinius metus vis garsiau kalba apie nesibaigiančią personalo trūkumo problemą. Dažnai manoma, jog jaučiamas tik tolimųjų reisų vairuotojų stygius, tačiau verslo atstovai sako, kad sektoriui reikalingi ir aukštesnės kvalifikacijos speci...
Lietuvos vežėjai jau jaučia bręstančią krizę. Vienos didžiausių Lietuvos transporto įmonių „Baltic Transline“ vadovas sako, kad traukiasi pagrindinės rinkos ir mažėja užsakymų. Tačiau didžiausia problema išlieka chroniškas vairuotojų trūkumas. Jo teigimu, šiame sektoriuje darbo sąlygos ir atlyginima...
Siekiant išspręsti kilusias įtampas tarptautinio transporto darbo rinkoje, pagrindiniai sektoriaus atstovai Vyriausybei pateikė siūlymus dėl vairuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo kvotos nustatymo 2023 metams.
Artėjant rudeniui daugelis jaučia įtampą, energetikos krizė jau smogia verslams, gyventojai kenčia nuo infliacijos. Kokios nuotaikos šiame kontekste vyrauja transporto ir logistikos sektoriuje? Apie tai laidoje „Verslo požiūris“ kalbėtasi su Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso generaliniu ...
Su penktuoju sankcijų paketu Rusijos ir Baltarusijos transporto įmonėms uždrausta vežti prekes keliais ES viduje, nors taikomos kelios išimtys tam tikriems produktams. Situacija logistikos sektoriuje išlieka įtempta, joje daug nežinomybės. Tuo tarpu Lietuvos ekonomikai logistikos ir vežėjų sektorius...
Nepaisant gerėjančios Lietuvos ekonomikos situacijos, auga įmonių skolos. Jos „Sodrai“ šiemet išaugo iki 170 mln. eurų – apie 5 kartus daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Labiausiai – beveik 10 kartų – skola augo transporto ir saugojimo įmonėse, rodo „Creditreform Lietuva“ duomenys. Prie skolų „Sodra...
Lietuvos profesinių sąjungų aljanso pirmininkas Audrius Cuzanauskas „Delfi“ laidoje papasakojo, kaip blogai gyvena vairuotojai. Pažiūrėjau laidą, paskaičiau ir kitus straipsnius, komentarus...
Sostinėje registruota krovinių gabenimo bendrovė įtariama nuslėpusi 2 mln. eurų pajamų.
Metų pradžioje paskelbti komercinio transporto pardavimo rezultatai. Stipriai padidėję naujų sunkvežimių, kurių bendroji masė didesnė nei 12 tonų, pardavimai kuria įspūdį, kad kelių transportas pakilime. Vis tik ekspertai siūlo atidžiai įvertinti šių pirkimų priežastis bei pasiektus galutinius rezul...
Išankstiniais duomenimis, transporto, apgyvendinimo ir paslaugų įmonių pardavimo pajamos (be PVM) trečią šių metų ketvirtį sudarė 4,5 mlrd. EUR to meto kainomis ir, palyginti su 2015 m. trečiuoju ketvirčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, padidėjo 9,4 proc. (nepašalinus - 9,2 proc.).
Lietuvoje tolimųjų reisų vairuotojų darbo sąlygos, nuvažiuoti kilometrai ir už juos mokamas atlyginimas – iki šiol viena aštriausių temų. Pranešime žiniasklaidai pažymima, jog transporto sektoriuje jau kelerius metus vis labiau populiarėjanti tendencija – sutuoktiniai, nusprendę dirbti kartu.
„Malkų“ verslą – t. y. iš vilkiko bakų nupilamą ir gerokai pigiau nei įprastose degalinėse pardavinėjamą dyzeliną transporto įmonių vadovai lig šiol vadina viena didžiausių problemų. Ir ne tik dėl vagiamų bendrovės pinigų, nes tokie „žaidimai“ neišvengiamai komplikuoja darbuotojų tarpusavio santykiu...