Lietuvos krovinio kelių transporto paslaugų eksportas 2023 metais pasiekė 5,87 mlrd. eurų – 5,6 proc. daugiau nei 2022 metais, rodo Lietuvos banko duomenys. Tačiau trečdalį šalies paslaugų eksporto sukuriantis sektorius pernai išgyveno sudėtingą laikotarpį, teigia Tarptautinio transporto ir logistik...
TTLA
34 straipsnių
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina, kaip sudėtingus – ekonomikos nuosmukis ir geopolitinė įtampa apribojo tarptautinės prekybos augimą, todėl krovinių vežimo rinka išliko labai nestabili. Taip pat, transporto sektorius ir toliau kritiškai vertina kvotas, skirtas žmonių ne i...
Visose Europos šalyse smarkiai trūkstant tarptautinių krovinių vežimo vairuotojų, dėl jų pritraukimo Europos Sąjungoje konkuruojančios Lietuvos transporto įmonės valdžios institucijoms siūlo peržiūrėti užsieniečių įdarbinimo tvarką.
Didžiausias šalies transporto ir logistikos įmones vienijantis Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) turi naują valdybą. Jos sudėtyje dviejų metų kadencijai išrinkti penkių bendrovių – „Finėjas“, „Hegelmann Transporte“, „Hoptransa“, „Girteka Transport“ ir „Transimeksa“ – atstovai.
Krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai patyrusi dviženklį augimą, šiais metais rodo lėtėjimo ženklus, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje.
Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA) praneša, kad Europos Komisija patenkino jų skundą – Ispanija kompensacijas už degalus teiks ne tik savo šalies, bet ir visų ES valstybių transporto įmonėms.
Europos institucijoms galutinai susitarus dėl apyvartinių taršos leidimų prekybos sistemos (ATLPS) reformos, vežėjai ruošiasi naujam mokesčiui, kuris didins transporto įmonių kaštus ir kels jų paslaugų kainas. Be to, verslas nerimauja, kad už taršą teks mokėti du kartus, nes didinti dyzelino akcizą ...
Didžiosios Lietuvos transporto įmonės ieško būdų suvaldyti pastebimai išaugusias sąnaudas dėl Mobilumo paketo reikalavimų periodiškai grąžinti vilkikus ir jų vairuotojus į registracijos šalį. Verslas vis aktyviau steigia antrines bendroves Europos Sąjungos (ES) šalyse, kuriose įregistravo per 8 tūks...
Vežėjai džiaugiasi EK siūlymais: pagaliau suprato, kad 18-metis gali vairuoti ne tik tanką, bet ir vilkiką (16)
Transporto įmonėms katastrofiškai trūkstant vairuotojų, dėmesį į šią problemą atkreipė ir Europos Komisija (EK). Ji siūlo paankstinti amžių, nuo kurio būtų leidžiama vairuoti sunkvežimius, be to, sudaryti sąrašą trečiųjų šalių, iš kurių į Europą atvykusiems vairuotojams nereikėtų papildomų mokymų. V...
Lietuva tapo lenkų sprendimo įkaite: vežėjai baiminasi, kad eilės pasienyje su Baltarusija dar padidės (1)
Lenkijos sprendimas uždaryti pasienio su Baltarusija kontrolės punktus krovininiam transportui ne iš Europos Sąjungos šalių netruko suformuoti vilkikų eilių pasienyje su Baltarusija Lietuvoje. Vyriausybės atstovai sako, kad problemą pavyko stabilizuoti, tačiau neatmeta tikimybės, kad eilės vėl gali ...
Nors Europos Sąjungos (ES) Mobilumo paketas, vežėjams nustatęs griežtesnes veiklos taisykles, galioja jau metus, transporto įmonių atstovai sako, kad iki šiol yra priversti taikytis prie skirtingose šalyse taikomų skirtingų tvarkų, nuolat mokėti kontrolierių skiriamas baudas, o kartais net keliems m...
Lietuvos vežėjai kalba apie mažėjančius pervežimų užsakymus. Pasak jų, tam įtakos turi kritęs vartojimas ir prislopę gyventojų lūkesčiai. „Kažkokie negeri signalai“, – sako jie. Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas teigia, kad vežėjams krizė dar nė neprasidėjo. Blogiausia laukia balandžio ir gegužės ...
Europos Sąjunga nebuvo pasiruošusi sklandžiam reikalavimo kas aštuonias savaites grąžinti vilkikus į registracijos šalį įgyvendinimui, todėl šis procesas kol kas vyksta chaotiškai, teigia Lietuvos krovininio kelių transporto įmones vienijančių asociacijų vadovai.
Europos Komisija (EK) atsižvelgė į Lietuvos verslo pastabas ir paskelbė naują peržiūrėtą transporto priemonės grąžinimo į registracijos šalį taisyklės išaiškinimą: prievolė bus taikoma tik vilkikams, o taikymo priekaboms ir puspriekabėms – atsisakyta, praneša Tarptautinio transporto ir logistikos al...
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, šių metų pirmąjį pusmetį sunkiasvorių vilkikų virš 16 tonų pardavimai Lietuvoje susitraukė 12,7 proc., kai ES išlaikė silpną 0,4 proc. augimą, rašoma Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) socialiniame tinklo „LinkedIn“ paskyro...
Įsigaliojus Mobilumo paketui, Lietuvos transporto ir logistikos sektoriui trūksta vairuotojų, įmonės negali tiekti tinkamų paslaugų užsienio klientams, todėl vežama mažiau tarptautinių krovinių, praneša Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA).
Lietuvos įmonių prekybos su Rusija ir Baltarusija apimtys nuo karo pradžios susitraukė labai žymiai. Vis dėlto yra sektorių, kurių bendrovės saitus su šalių agresorių rinkomis naikina gana lėtai. Jų tikslas – ištraukti uodegą iš spąstų, prarandant tos uodegos kuo mažiau.
Europos verslo konfederacija „BusinessEurope“ kreipėsi į Europos Komisiją (EK), ragindama peržiūrėti jos parengtą transporto priemonės grąžinimo į registracijos šalį taisyklės išaiškinimą bei prievolės taikymą ne tik vilkikams, bet ir priekaboms bei puspriekabėms.
Europos krovinių pervežimo bendrovėms, pastaruosius metus kovojančioms dėl vilkikų vairuotojų įdarbinimo, iškilo nauja problema – trūksta naujų sunkvežimių.
Didžiausias Lietuvos įmones vienijančio Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas sako, kad Rusijai pradėjus karą Ukrainoje keli šimtai aljanso įmonėse dirbančių ukrainiečių išskubėjo į priešo užpultą gimtinę – jiems suteikta visa reikiama materialin...