TV reklama

10 straipsnių

Lietuvos reklamos rinka žiniasklaidoje po pandemijos sukelto smuktelėjimo jau antrus metus auga. Pernai ji pasistiebė 8,9 proc. iki 126,7 mln. eurų. Šiemet reklamos ekspertai jai prognozuoja nuosaikų 3,6% augimą, rodo „Kantar“ kasmetinio reklamos tyrimo duomenys ir šalies reklamos ekspertų apklausa,...

Markas Bernštein

2018 m. „Nielsen Visual IQ“ kartu su „Research Now“ atliko didelių B2C įmonių anonimišką apklausą (n=186, įmonės, kurių rinkodaros investicijos nuo 1 mln. iki daugiau nei 20 mln. JAV dolerių, respondentai – įmonės atstovai, atsakingi už rinkodaros biudžetą). Pagal nurodytą apklausą 60 proc., t.y. 3 ...

Viktorija Juškauskaitė

„Kantar“ duomenys rodo, kad reklamos televizijoje paklausa kovo–gegužės mėnesiais pasiekė piką. Beveik visa TV rinka – daugiau nei 83 proc. – buvo išparduota. Televizijos atstovai prognozuoja, kad tokia pati situacija išliks ir rudenį. Tai skatins televizijas imtis atitinkamų priemonių, siekiant užt...

Lietuvos reklamos rinka 2017 m. augo 3,8 proc. ir siekė 111,2 mln. eurų – maždaug tokių apimčių ir tikėjosi reklamos rinkos ekspertai, pernai metų pradžioje prognozavę jai 3,5 proc. augimą. Vienam šalies gyventojui pernai teko 39 eurai reklamos žiniasklaidoje išlaidų. Šiemet reklamos rinkai žadamas ...

Reklamos rinka Lietuvoje per praėjusius metus išaugo 6 proc. ir sudarė 107,1 mln. eurų. Vienam šalies gyventojui 2016 metais teko kiek daugiau nei 37 eurai reklamos išlaidų. Prognozuojama, kad šiemet šalies reklamos rinka toliau didės, o jos augimas sieks 3,5 proc. Tokius duomenis atskleidė tyrimų i...