Lietuvos reklamos rinka žiniasklaidoje po pandemijos sukelto smuktelėjimo jau antrus metus auga. Pernai ji pasistiebė 8,9 proc. iki 126,7 mln. eurų. Šiemet reklamos ekspertai jai prognozuoja nuosaikų 3,6% augimą, rodo „Kantar“ kasmetinio reklamos tyrimo duomenys ir šalies reklamos ekspertų apklausa,...
TV reklama
10 straipsnių
2018 m. „Nielsen Visual IQ“ kartu su „Research Now“ atliko didelių B2C įmonių anonimišką apklausą (n=186, įmonės, kurių rinkodaros investicijos nuo 1 mln. iki daugiau nei 20 mln. JAV dolerių, respondentai – įmonės atstovai, atsakingi už rinkodaros biudžetą). Pagal nurodytą apklausą 60 proc., t.y. 3 ...
„Kantar“ duomenys rodo, kad reklamos televizijoje paklausa kovo–gegužės mėnesiais pasiekė piką. Beveik visa TV rinka – daugiau nei 83 proc. – buvo išparduota. Televizijos atstovai prognozuoja, kad tokia pati situacija išliks ir rudenį. Tai skatins televizijas imtis atitinkamų priemonių, siekiant užt...
Lietuvos reklamos rinka 2017 m. augo 3,8 proc. ir siekė 111,2 mln. eurų – maždaug tokių apimčių ir tikėjosi reklamos rinkos ekspertai, pernai metų pradžioje prognozavę jai 3,5 proc. augimą. Vienam šalies gyventojui pernai teko 39 eurai reklamos žiniasklaidoje išlaidų. Šiemet reklamos rinkai žadamas ...
Artėjant Advento laikotarpiui, prekybos tinklas „Lidl“ pristato naująją šventinę reklamos kampaniją, kurioje akcentuoja nuostabiai paprastas Kalėdas.
Reklamos rinka Lietuvoje per praėjusius metus išaugo 6 proc. ir sudarė 107,1 mln. eurų. Vienam šalies gyventojui 2016 metais teko kiek daugiau nei 37 eurai reklamos išlaidų. Prognozuojama, kad šiemet šalies reklamos rinka toliau didės, o jos augimas sieks 3,5 proc. Tokius duomenis atskleidė tyrimų i...
Reklamos apimtys: didžiausias šuolis – „Lidl“, smukimas – smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovėse (2)
Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 metų sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 8,6 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2015 metais. Per vienuolika 2016-ųjų mėnesių augo interneto, lauko video, ...
Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2016 metų sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 8,2 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Šiemet augo interneto, lauko video, TV bei reklamos žurn...
Nuo šių metų vasario 1 dienos įsigaliojo nauja Vartojimo kredito įstatymo redakcija, kuria griežtinamos vartojimo kredito išdavimo sąlygos.
Respublikonų kandidatas į prezidentus Donaldas Trumpas pirmadienį paskelbė pirmąją savo televizijos reklamą, skirtą 2016 m. lenktynėms į Baltuosius Rūmus. Joje jis per 30 sekundžių išsako savo požiūrį į musulmonus, imigraciją ir terorizmą.