Didžiąsias metų šventes įprastai lydi įmonių reklaminės kampanijos, bet kiek iš jų sėkmingos? Bendrovės „Omniva LT“ pavyzdys rodo, kad šventinė komunikacija pasiteisina – ją teigiamai apklausose įvertino respondentai iš visų Baltijos šalių. Viena pirmųjų rinkoje kalėdinę kampaniją pradėjusi bendrovė...
Vadimas Komarskis
6 straipsnių
Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose, todėl marketingo skyriai jam ruošiasi iš anksto – spalio 11–12 dienomis internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas ren...
Logistikos sektorius pradeda ruoštis intensyviam kalėdiniam laikotarpiui. „Omniva LT“ pradėjo samdos kampaniją ir skelbia, kad sezoniniam darbui iš viso šiuo metu įvairiuose šalies miestuose yra ieškoma daugiau nei 160 darbuotojų. Didžiausias dėmesys skiriamas kurjeriams, siuntų skirstytojams ir kli...
Kaip auginti verslą, kai iš esmės esi priklausomas nuo partnerių, su kuriais dirbi, ir jų sėkmės? „Jei, vadovaujantis ekspertų prognozėmis, e-komercijos augimo verčiau nelaukti, automatiškai galime numanyti ir mūsų rezultatus“, – nelinksmai konstatavo bendrovės „Omniva LT“ rinkodaros departamentui v...
Sumažėjęs e-komercijos augimas kelia vis daugiau klausimų, kaip efektyviau išnaudoti marketingo naujoves ir tendencijas e-komercijos pardavimų auginimui. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę organizuoja trijų dienų renginį „E-commerce Marketing Update’23“ internetu ir kviečia iš 16 pro...
Itin žinomos įmonės rinkodaros vadovas: nors lojalių klientų turime nedaug, sėkmę pasiekiame kitais būdais (2)
Kompanijos grąža – vienintelis rodiklis, kuris rūpi. Svarbiausia rinkodaros užduotis – išsiskirti, o išlaikyti jau esamą klientą yra kur kas pigiau nei pritraukti naują. Šiuos ir panašius plačiai paplitusius požiūrio kampus „Omniva LT“ rinkodaros vadovas Vadimas Komarskis linkęs paneigti ir savo kas...