Verslo plėtra užsienio šalyse yra daugelio įmonių tikslas, tačiau, siekiant sėkmingai įžengti į užsienio rinką ir auginti verslą, svarbu sukurti tvirtą strategiją, susipažinti su kultūriniais skirtumais ir išanalizuoti kiekvienos rinkos niuansus. Žengiant pirmuosius žingsnius iššūkiai tampa neišveng...
verslo plėtra
14 straipsnių
Šiandien aukštos „Euribor“ palūkanų normos reiškia, kad obligacijas išleidusios kompanijos savo investuotojams moka 10 proc., o kartais ir didesnes metines palūkanas. Maža to, šioms bendrovėms tenka susidurti su itin griežtais kapitalo rinkos standartais ir apribojimais, rinkodaros bei komunikacijos...
„Nors pasaulis yra didelis, su e. komercijos galimybėmis jis tampa mažas – t. y. pasiekiamas bet kam ir bet kuriame žemyne įvairiais formatais“, – Inovacijų agentūros rengtoje konferencijoje „E-komercija norintiems pirmauti“ sakė „NFQ Technologies“, daugiakanalės prekybos inovacijų vadovas Jurgis Gy...
Verslo plėtros atstovo pareigybė (angl. Business development representative) tech įmonių bei startuolių rinkoje – sparčiai populiarėjantis burtažodis, atspindintis įmonės solidumą ir rimtus ketinimus. Vis dėlto, surasti efektyvų darbo modelį šiems žmonėms yra gana sunku.
„Jei būčiau šalimi, norėčiau būti Singapūru“, – taip drąsiai teigia jau pusantrų metų šiame Pietryčių Azijos perle gyvenanti bendrovės „Teltonika Asia“ vadovė Rūta Leandra Andrejauskaitė.
Lietuvoje aštrėja darbuotojų ir talentų trūkumo problema, ne viena įmonė yra sakiusi, jog darbuotojų trūkumas gali net stabdyti verslo plėtrą, o tai atsilieptų bendrajai Lietuvos ekonomikai. Prie disbalanso darbo rinkoje prisideda ir problemos švietimo sistemoje, apie kurios tobulinimą kalbama ne vi...
Verslo plėtra, kaip minėjau pirmoje straipsnių ciklo dalyje „4 patarimai, kaip užčiuopti, kada metas plėstis?“, pirmiausiai yra gerai pasvertas žingsnis.
Verslo plėtra nėra momentinis impulsas.
Lietuvos verslo apklausos rezultatai rodo, kad didžioji dalis šalies verslininkų tikisi tvaraus įmonės pelno augimo. Tai nurodė 65 proc. apklaustųjų įmonių vadovų ar jų atstovų.
Garsių verslo vardų investicijų atitraukimas iš Lietuvos praėjusią savaitę sukėlė tikrą audrą viešojoje erdvėje. Kiekvienu atveju tokius įmonių strateginius sprendimus galėjo nulemti kiek skirtingas kompleksas priežasčių. Vis dėlto akivaizdu, kad Lietuvos reguliavimo aplinka galėtų būti draugiškesnė...
Sudėtinga būtų rasti verslininką, kuris negalvotų apie savo įmonės plėtrą: investicijas į naujas technologijas, naujų produktų gamybą bei rinkų paiešką, personalo kompetencijų tobulinimą. Kiekvienas, išsikėlęs tokius tikslus, neišvengiamai susidurs su klausimu: investuoti į įmonę asmenines lėšas ar ...
Audito, konsultacijų ir apskaitos bendrovės „Grant Thornton Baltic“ tyrimo duomenimis, Baltijos šalių verslininkų plėtros planai stringa dėl kvalifikuotų specialistų trūkumo.
Dauguma Lietuvoje veikiančių bendrovių sutinka su požiūriu, kad sekti rinkos pulsą ir ieškoti naujų galimybių verslo plėtrai reikia nuolat. Tačiau aktyvių veiksmų imasi ir apčiuopiamų rezultatų pasiekia gerokai mažiau – apie trečdalis šalies verslininkų. Tokią tendenciją atskleidė „Swedbank“ užsakym...