Vodafone

59 straipsnių

Radvilas Šeputis

Kliento patirtis (angl. customer experience) padeda suprasti vartotojų reakcijas ir veiksmus įvairiuose pirkimo proceso, ir net vartojimo etapuose. Tikriausiai man nereikia įrodinėti kliento patirčių stebėjimo svarbos ir kokią naudą tai gali atnešti bet kokiai įmonei – nuo internetinio puslapio diza...

REUTERS

Nuo tikralaikiu kuriamų hologramų iki 5G ryšį turinčių marškinėlių – Barselonoje prasidėjusio Pasaulio mobiliųjų technologijų kongreso dalyviai neriasi iš kailio, kad pritrauktų ne tokios gausios auditorijos dėmesį. Paprastai sausakimšuose koridoriuose ir paviljonuose žmonių yra mažiau, o verslinink...

Violeta Ravdo

Ar kada nors susimąstei, kiek reklamų pamatai ar išgirsti per dieną? Reklama ant autobuso, garsinė reklama prekybos centre, štai ir „AliExpress“ feisbuke beskrolinant pasidomi „gal netyčia reikia naujo maudymosi kostiumėlio?“ Ir štai turime 5000 reklamų! Skamba kiek neįtikėtinai, bet jų yra kur kas ...

Viktorija Juškauskaitė

Kai kurių prekės ženklų istorijos iš tiesų yra tarsi filmai, sako advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ vyr. teisininkė Liūnė Storoženkaitė. Pasak jos, kiekvienai jų galima priskirti ir tam tikrą žanrą, nes gindamos savo prekės ženklus įmonės įsivelia į detektyvus, veiksmo, ...