Europos Sąjunga (ES) turėtų taikyti skubų reguliavimą ir dvejiems metams atidėti automobilių gamintojams nustatytus išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, teigiama pramonės lobistų pasiūlymo projekte, su kuriuo susipažino naujienų agentūra „Bloomberg“.
Volkswagen AG
138 straipsnių
„Volkswagen“ (tar. folksvagen; iš vok. „liaudies automobilis“), trumpiau: „VW“, – automobilių gamintojas, savo veiklą 1937 m. pradėjęs Volfsburge, Vokietijoje. Dabartinis „Volkswagen“ logotipas – mėlyname apskritime esantis baltas žiedas, kurio viduryje raidė „W“, o virš jos kita raidė „V“.
„Volkswagen“ yra „Volkswagen Group“ padalinys, kartu su „Audi“, „NSU“, „SEAT“, „Škoda“, „Bentley“, „Bugatti“, „Lamborghini“ ir „Porsche“.
Automobilių ir plieno gamintojai kerta rankomis dėl žaliojo plieno ir giriasi šiomis sutartimis, kad pagerintų savo aplinkosauginę reputaciją. Bėda ta, kad plienas vis dar lydomas naudojant iškastinį kurą, ir neaišku, kaip greitai tai gali pasikeisti.
Karjeros laiptais kopia ne tik žmonės. Segmentais į viršų kyla ir automobilių gamintojai. Be abejo, galbūt „Dacia“ niekuomet neprilygs „Mercedes-Benz“ ar „Lexus“, tačiau rinkoje šiandien apstu pavyzdžių, kai ištobulinti pigiausi, biudžetiniai gamintojų modeliai prasibrauna iki vidutinės klasės, o vė...
Mums pavadinimas „Volkswagen“ asocijuojasi su Vokietijoje gaminamais, kokybiškais ir visame pasaulyje puikiai pažįstamais automobiliais. Taip ir yra. „Volkswagen“ – ne tik automobilių, bet ir variklių bei kitų transporto priemonėms skirtų elementų gamintojas. Ši grupė tokia didelė, kad 2022 metais „...
Automobilių pardavimai Europoje augo šeštą mėnesį iš eilės. Sumažėjus trikdžių tiekimo sektoriuje ir atsiradus vilčių dėl atsigavimo po pandeminio sąstingio, ypač spartus augimas fiksuotas Ispanijoje ir Italijoje.
Trečiadienį prie griūvančios Ensdorfo anglimis kūrenamos elektrinės Olafas Scholzas susitiko su verslo ir politikos lyderiais pasidžiaugti, kad ši vieta ateityje taps elektrinių transporto priemonių lustų gamykla.
Šią savaitę skelbiama, kad „Hyundai Motor“ per 2023 m. investuos 10,5 trln. vonų (8,5 mlrd. dolerių), skubėdamas elektrifikuoti savo produkciją, kad patenkintų augančią ekologiškesnių automobilių paklausą.
„Mercedes-Benz Group“ vis dar planuoja kitais metais užtikrinti solidžią grąžą, net jei pasaulio ekonomika ir toliau judės nuosmukio link.
Bendrovė „Volkswagen AG“ (VW) gali iškelti gamybą iš Vokietijos ir Rytų Europos, jeigu gamtinių dujų trūkumas ir toliau bus jaučiamas, - tai naujausias ženklas, jog Rusijos invazijos į Ukrainą pakurstyta energetikos krizė grasina apversti aukštyn kojomis Europos pramonės perspektyvas.
„Volkswagen AG“ planuoja pritraukti net 9,4 milijardo eurų (9,41 mlrd. dolerių) investicijų, paskelbusi savo patronuojamo ikoninio sportinių automobilių gamintojo „Porsche AG“ pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO), kuris gali būti didžiausias Europoje per daugiau nei dešimtmetį.
Didysis Herberto Diesso planas, kaip perspjauti „Teslą“, buvo paremtas gudriu sumanymu: šiurkščias darbininkų rankas turėjo pakeisti 10 tūkst. miklių programinės įrangos kūrėjų pirštų, kurie „Volkswagen AG“ paverstų vienu iš automobilių technologijų lyderių.
„Volkswagen AG“ generalinis direktorius Herbertas Diessas perspėjo, jog atsijunkymas nuo Rusijos energetikos vyksta nepakankamai greitai, kad apsaugotų Vokietijos automobilių gamintoją nuo staigaus gamtinių dujų tiekimo nutrūkimo.
Atsiranda ženklų, kad pasaulinis puslaidininkių stygius, beveik dvejus metus klampinęs automobilių pramonę, slūgsta, bent jau kol kas.
2020-ųjų pradžioje, kai dėl pandemijos „Nio Inc.“ atsidūrė ant bankroto ribos, didžiausio „Tesla Inc.“ konkurento Kinijoje išsižadėjo tiek rizikos kapitalo fondai, tiek užsienio investuotojai, kurie kažkada ir paskatino kompanijos iškilimą. Taigi „Nasdaq“ biržoje listinguojamas „Nio“ atsigręžė į nau...
Lygiai prieš 130 metų buvo pagaminta pirmoji „Scania“ transporto priemonė. Nors 1891-aisiais, kai bendrovė buvo įkurta, „Scania“ iš tiesų gamino traukinio vagonus – įmonės darbuotojų siekis tuomet buvo lygiai toks pat kaip ir dabar: pasiūlyti ekonomišką ir komfortišką transportą keleiviams ar krovin...
Europos Sąjunga turėtų sugriežtinti savo kelių transporto dekarbonizacijos tikslus – ir tai padaryti dar prieš 2035 m., kai iš naujų automobilių bus galutinai pašalinti vidaus degimo varikliai, teigiama aukšto rango įstatymų leidėjo ataskaitoje.
Praėjus dvejiems metams po to, kai Elonas Muskas privertė apdovanojimų ceremonijos publiką garsiai aiktelėti netikėtai pareiškęs, kad „Tesla Inc.“ statys gamyklą Berlyno prieigose, projektas artėja prie pabaigos, o ažiotažas dar niekada nebuvo toks akivaizdus.
„BMW AG“ retai sulaukia tokio klausimo Vakarų šalių autosalonuose, tačiau vis dažniau jį išgirsta bandydamas parduoti automobilius Kinijoje: ar galėsiu šiame automobilyje dainuoti karaokę?
Su sąnaudomis susijęs spaudimas, tiekimo grandinę apėmęs chaosas ir nusivylimas atsivėrimo rezultatais bus nelengvas išbandymas Europos įmonių trečiojo ketvirčio pajamų sezonui, tad investuotojai jaučiasi dar labiau nusivylę ir nemato pagrindo džiaugtis.
Automobilių pardavimai Europoje mažėja, ir kelis mėnesius trukęs švelnus atsigavimas nepadėjo atgaivinti pristatymų, kurie dabar nebeatitinka net praėjusių metų pandemijos paveiktų rezultatų.