VTAT

22 straipsnių

Jonas Deveikis

Degalinėms dienos metu keičiant kuro kainas, pasitaiko atvejų, kada švieslentėje degusi kaina pakeičiama pilant kurą į automobilį. Su tokia situacija susidūrė vilnietė, pylusi kurą „Circle K“ degalinėje. „Circle K“ atstovai pripažįsta: tokių atvejų pasitaiko, o klientus tuomet apima neteisybės jausm...

Valdas Benkunskas, Vilniaus vicemeras, TS-LKD kandidatas į teisingumo ministrus

Per ketverių metų šios Vyriausybės kadenciją neliko ministerijos, kurios nebūtų supurtęs didesnis ar mažesnis neskaidrumo skandalas. Nuo buvusios ūkio ministrės Birutės Vėsaitės skrydžių „Arvi“ lėktuvais, iki ką tik praūžusio auksinių šaukštų skandalo krašto apsaugos ministerijoje.

LRT radijas

Prekybos tinklai, kurie grąžą atiduodavo ne eurais, o litais, baudžiami nebus, sako Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT). Kaip LRT Radijui teigia VTAT direktorius Feliksas Petrauskas, pažeidimai prekybos centruose buvo padaryti dėl objektyvių priežasčių.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT) gavo gyventojų skundų, kad „Perlo“ terminalai pirmosiomis sausio dienomis nepriėmė grynųjų litų ir nedavė grąžos eurais. Tarnyba žada ištirti, ar bendrovė „Perlo paslaugos“ nepažeidė įstatymo. Bendrovės vadovas padėties nekomentuoja, nes esą pati bendrovė jok...

Ugnė Karaliūnaitė

Administracinis mokestis, bagažo mokestis, rezervacijos mokestis – oro bendrovės prigalvoja daugybę papildomų mokesčių, kurie įeina į galutinę bilieto kainą. Europos institucijos jau ne vienerius metus kovoja su internetu prekiaujančiųjų įmonių norais padidinti galutinę pirkinio kainą.

Rūta Atroškaitė, http://blog.norvegu24.lt/

Mažamečius auginančios lietuvių šeimos šiurpsta nuo istorijų, kurias pasakoja tautiečiai. „Norvegijoje atimami vaikai ir atiduodami įvaikinti!“, „Išplėšia vaikus iš mūsų šeimų, kad gėjai turėtų ką auginti!“, „Kraunamės lagaminus ir į Lietuvą – vaikas svarbiau nei gera alga…“.

Ugnė Karaliūnaitė

Kartu su meniu prabangiame restorane ant staliuko klientui padedama užkandžių. Klientas tikisi, kad tokiu gražiu veiksmu restorano savininkas vaišina svečius, tačiau vėliau užkandžius pamato įrašytus į sąskaitą. Ar už restorano lankytojams siūlomus užkandžius klientas turi susimokėti?