Lietuvos transporto ir logistikos sektorius – tarsi platus vandenynas, kuriame bangos niekada nesibaigia. Jau dabar aišku, kad čia 2024-aisiais, kaip ir šiais metais, netrūks iššūkių, o viena pagrindinių problemų bus darbuotojų paieškos ir įdarbinimas. Transporto ir logistikos sektorius kasmet sugen...
Vytas Bučinskas
11 straipsnių
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipėsi į Seimą ir Vyriausybę prašydama koreguoti Užsieniečių teisinės padėties įstatymą. Taip tikimasi užkirsti kelią į Lietuvą atvykusių dirbti profesionalių vilkikų vairuotojų iš trečiųjų šalių „nuomai“ užsienio įmonėms.
Lietuvos muitinės noras užkirsti kelią sankcijų apeidinėjimui bei reikalavimas pateikinėti gamintojų deklaracijas, jog kroviniai gabenami ne į kaimynines Rytų šalis, yra sveikintinas, sako vežėjai, bet tuo pačiu tikina, kad ši naujovė yra ne visai pamatuota bei gali sugrąžinti kritinę situaciją į ša...
Vyriausybei nusprendus nuo 2024 m. sausio minimalią mėnesinę algą (MMA) didinti iki 924 eurų neatskaičius mokesčių, šalies vežėjai atsakingų institucijų prašo peržiūrėti išskirtinai tik transporto sektoriui taikomą 1,65 koeficientą, kurį taikant yra indeksuojama minimali alga.
Kelių mokesčio didinimas Lietuvoje dar labiau paskatins kelti prekių bei paslaugų kainas, už kurias gyventojai bus priversti mokėti dar brangiau, o dar viena papildoma mokestinė našta kai kuriems vežėjams, ypač mažosioms, smulkiosioms ir vidutinėms įmonėms, taps sunkiai pakeliama, teigia nacionalinė...
Lietuvoje siūloma tiesti naujus kelius, už kurių naudojimą mokėtų kiekvienas vairuotojas. Tokią idėją siūlo Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius. Apie tai pasakojama LNK žiniose.
Vilkikų bakuose į Lietuvą įvežamo kuro kiekio ribojimas mažintų Lietuvos transporto ir logistikos sektoriaus konkurencingumą tarp kaimyninių šalių, didintų šio sektoriaus recesiją. Jei būtų įvestas toks ribojimas, vežėjai dar aktyviau degalus piltųsi Latvijoje ir Lenkijoje, kur kuras pigesnis ir nėr...
Vilkikų vairuotojų stygiui ir toliau drastiškai augant, o Europos Komisijai (EK) pasiūlius Europoje paankstinti vilkikus galinčių vairuoti žmonių amžių, konkrečių veiksmų imtasi ir Lietuvoje. Atsižvelgiant į tai, kas buvo išdėstyta EK pasiūlymuose ir juos įvertinus, vežėjų atstovai prašo Susisiekimo...
Artimiausiu metu, dar 2023-iaisiais, turėtų įsigalioti nauja transporto įmonių rizikos vertinimo kontrolė. Kaip teigiama, vertinimo kontrolė labiausiai palies tas įmones, kurios gauna tūkstantines baudas dėl negalėjimo įvykdyti Mobilumo paketo (MP) reikalavimų – vertinant riziką, baudos kels grėsmę ...
Vis dažniau Lietuvoje teisę dirbti gavę profesionalūs tarptautinę kvalifikaciją turintys tolimųjų reisų vilkikų vairuotojai ne iš Europos Sąjungos (ES) šalių yra neteisėtai išnuomojami užsienio šalių įmonėms, skelbia „Linava“ ir kreipiasi į politikus pagalbos.
Pervežimo paslaugų kainos nuo liepos didės, įspėja kai kurie vežėjai. Jie pasakoja, kad jiems kaštus šiuo metu ypatingai augina rekordinės degalų kainos bei didėjanti infliacija. Prognozuojama, kad pervežimai gali brangti penktadaliu ir daugiau, o tai įtakos turės tiek galutinėms maisto, tiek teksti...