Socialiniuose tinkluose skaitytojai teigia pastebėję ypač reklamuojamą vieną internetinės prekybos platformos produkciją. Kilus įtarimams, kad tai – ne atsitiktiniai gyventojų pasidalijimai, ekspertai tvirtina, kad tokios reklamos yra paprasčiausias marketingas. Anot jų, visą gaunamą informaciją rei...
Vytautas Vorobjovas
18 straipsnių
Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose, todėl marketingo skyriai jam ruošiasi iš anksto – spalio 11–12 dienomis internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas ren...
E-komercijos pagirios – taip kaistančią situaciją rinkoje apibūdino ekspertas Vytautas Vorobjovas. Kokių priemonių griebiasi pasauliniai e-komercijos gigantai, siekdami optimizuoti veiklą? Kodėl Amerikoje „Amazon“ atleidžia dešimtis tūkstančių darbuotojų, o Europoje jų gretos tik vos apskabomos? Kok...
Sumažėjęs e-komercijos augimas kelia vis daugiau klausimų, kaip efektyviau išnaudoti marketingo naujoves ir tendencijas e-komercijos pardavimų auginimui. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę organizuoja trijų dienų renginį „E-commerce Marketing Update’23“ internetu ir kviečia iš 16 pro...
Lietuviai nusisuko nuo „AliExpress“, atleidinėjami paštininkai: kas pasikeitė nuo pernai liepos 1-osios (2)
Regis dar neseniai kurjeriai neturėjo kada atsikvėpti ir vos spėju suktis pristatydami prekes iš užsienio. Po pernai liepos 1-osios situacija kardinaliai pasikeitė: siuntų iš trečiųjų šalių sumažėjo net 79 procentais, skaičiuoja Lietuvos paštas, kuriame darbo per pastaruosius metus neteko 600 darbuo...
Po įspūdingų šuolių prekyba internetu užsiaugino „tobulą kuprą“: kol vieni jaučiasi apskabyti, kitiems tęsiasi aukso amžius (1)
Pandemija, infliacija, karas – vos per keletą metų pasaulis susidūrė net su trimis milžiniškais iššūkiais, kirtusiais žmonijos sveikatai, saugumui ir finansiniam stabilumui. Nors pastarųjų įvykių kontekste rinkai suduotas stiprus smūgis, vieni jos žaidėjai sunkumus atlaikė geriau nei kiti. Vienas iš...
Pandemijos metai elektroninėms parduotuvėms atnešė milžiniško augimo šuolį ir dar labiau sustiprino konkurenciją – žmonės ieškojo, kur apsipirkti internete tiek vietinėse e-parduotuvėse, tiek pas tarptautinius žaidėjus. Tačiau ar rinkoje visiems užteks vietos ir ką pasirinks pirkėjai? LOGIN laidoje ...
„Delfi“ skaitytojas pastebėjo keistą dalyką: norėdamas patikrinti prekybos tinklo DEPO interneto svetainę jis buvo nukreiptas į konkurentų – „Senukų“ – elektroninę parduotuvę. Pastarojo tinklo atstovai tikina, kad užsienyje registruoto adreso savo veikloje nenaudoja ir įmonė niekaip nėra susijusi su...
„Barboros“ vienvaldystę sugriauti nebus lengva: šią prabangą gali sau leisti tik turintys gilias kišenes (6)
Internetinės prekybos maisto produktais rinką, kurioje ilgą laiką veikė tik „Barbora“, palyginus neseniai papildė startuolis „LastMile“, o kitų metų pradžioje prie jų jungsis ir „Rimi“. Savo ruožtu likę prekybos tinklai – „Lidl“ bei „Norfa“ – kol kas svarsto apie maisto pristatymo į namus paslaugą. ...
Elektroninė prekyba atvėrė galimybes, apie kurias anksčiau tik svajojome – prekes ir paslaugas internetu galima pirkti bet kada ir iš bet kur. Toks patogumas, žinoma, turi ir savų rizikų – socialiniai tinklai ir žiniasklaida mirga nuo nusivylusių pirkėjų pavyzdžių, kai nepastebimai išauga pirkinių k...
„Growth Marketing“ – sąvoka, kuriai trumpo ir taiklaus lietuviško vertimo nėra. Jos esmė – tokia rinkodara, kur nuolat eksperimentuojama, bet kiekvienas eksperimento žingsnis nuolat tikrinamas duomenimis ir tik tuomet einama toliau. Ši Vakaruose jau kelerius metus populiari rinkodaros metodologija p...
Prezidentės siūlomos pataisos, numatančios didesnes baudas už klaidinančią reklamą, gali sumažinti konkurenciją elektroninėje prekyboje, sako ekspertai. Anot jų, kiti šalies vadovės siūlomi pakeitimai taip pat gali neatnešti laukiamų rezultatų.
Rinkodaros specialistams skirtų renginių tvarkaraštis pildosi nauja konferencija: spalio 18 dieną Vilniuje įvyks skaitmeninės rinkodaros konferencija „Full Digital“, kuri sieks atsakyti į klausimą, kaip rinkodaros specialistams pasirengti kitų metų iššūkiams.
Pardavėjų savivalei ateina galas: neliks problemos, su kuria susiduria 70 proc. perkančiųjų internetu (24)
Ne vienam lietuviui labai gerai pažįstama situacija, kai nusprendus apsipirkti elektroninėje parduotuvėje kompiuterio ekrane pasirodo žinia – mūsų šalyje ši paslauga nepalaikoma.
Šiandien visame pasaulyje prasidėjo masinė apsipirkimo karštligė, kitaip žinoma kaip „Black Friday“. Nors pasauliniu mastu per juodąjį nuolaidų penktadienį kasmet skaičiuojami milžiniški pirkėjų srautai, Lietuvoje jį kol kas nurungia pavienių prekybos centrų išpardavimų dienos. Lietuviai taip pat la...
Keliauti į realų ar virtualų prekybos centrą? Lietuvos gyventojams, regis, šis klausimas pakankamai svetimas. E. komercijos ekspertų tvirtinimu, mes nedvejodami pasirinksime kelionę į realią prekybos vietą. Tačiau internetinės prekybos kompanijos turi savų argumentų.
Gyvendama tame pačiame bute jau dešimt metų nutariau, kad atėjo metas pokyčiams ir reikia perdažyti pabodusias miegamojo kambario sienas. Sienų dažymas nėra daug laiko atimantis procesas, tačiau priemonių pasirinkimas užtrunka. Taip pat reikėjo išsirinkti tokį variantą, kad kainos ir kokybės santyki...
Dar prieš kelis metus internete buvo galima rasti daugybę pirkėjų pasipiktinimų, kad Lietuvos elektroninėse parduotuvėse siūlomos prekės yra net kelis kartus brangesnės nei užsienyje. Tačiau situacija pamažu keičiasi ir dabar lyginant populiariausių elektronikos prekių kainas Lietuvoje ir užsienyje ...